خرید از Godaddy خرید هاست و دامنه

خرید از Godaddy خرید هاست و دامنه

توسط : تیم محتوا
1,397

یکی از شرکت های مطرح و معتبر در خصوص ارائه خدمات هاست، سرور و دامنه، گوددی GoDaddy است که یکی از کمپانی های آمریکایی است که درآمد بسیار بالایی را برای خود رقم زده و از بزرگ ترین شرکت های ثبت دامین می باشد. برای خرید از GoDaddy می توانید با 20پیمنت همراه باشید.

از جمله فعالیت هایی که در سایت گو ددی انجام می شود می توان به ثبت و تمدید دامنه و میزبانی وب اشاره نمود. همچنین با استفاده از تم های موجود در سایت، طراحی وب سایت نیز صورت گرفته و در خصوص بازاریابی اینترنتی فعالیت های گسترده ای انجام شده است به طوری که امروزه اعضای این سایت به حدود هفده میلیون نفر رسیده است.

خرید از Godaddy

اعتبار هاست GoDaddy 

شاید بتوان گفت یکی از شرکت های هاستی که بسیاری از کاربران آن را می شناسند، شرکت هاست گو ددی  است که مشتریان زیادی را در تمامی دنیا داشته و اعتبار آن در سطح جهانی ایجاد شده است. این شرکت با استفاده از سرویس های بسیار مناسبی که ارائه می کند، توانسته است شهرت زیادی را کسب کرده و اطمینان بالایی را ایجاد نماید. 

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو Duolingo زبان آموزی دولینگو

این شرکت توسط باب پارسونز راه اندازی شد و حدود بیست سال است که شرکت گو ددی مشغول فعالیت های خود بوده و توانسته است در این حوزه نامی خوش برای خود رقم بزند. درآمد دو میلیاردی شرکت GoDaddy به این مجموعه کمک کرده است تا بتواند به عنوان معتبرترین شرکت ثبت دامنه در تمامی جهان شناخته شود. 

با بهره گیری از شش هزار کارمند و هفده میلیون کاربر، این شرکت یکی از بزرگ ترین و موفق ترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات هاست و دامنه می باشد. از این روست که می توان گو ددی را به عنوان مرجع خریدی ایمن و مطمئن در خصوص خرید هاست منظور نمود. هر چند که آمار به دست آمده نمی تواند ضامن کیفیت باشد. 

بهره گیری از امکانات بیشتر و سرمایه ای چشمگیر در GoDaddy در کنار عملکرد فوق العاده و مناسبی که دارند، آن را به یک شرکت موفق تبدیل کرده است. خرید هاست از گو ددی در مقایسه با شرکت های مشابه، این امکان را به شما خواهد داد تا خدماتی مناسب دریافت کنید. جهت خرید از GoDaddy می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.

خرید از Godaddy

مزیت های خرید از سایت گو ددی 

آپ بودن سرورها : یکی از مزیت های مهم استفاده از هاست این شرکت این است که در تمامی ماه های سال، مدتی که سرورهای این سایت آپ می باشند، زیاد بوده و این موضوع مهمی برای مشاغل و سایت ها می باشد و از آن به عنوان یک مزیت در بهینه سازی و سئوی سایت خود بهره می برند.

سرعت هاستینگ : یکی دیگر از مزایای سایت GoDaddy این است که سرور و هاست این سایت، دارای سرعت بالایی بوده و در مقایسه با رقبا دارای عملکردی فوق العاده است. آمارهای ثبت شده در این خصوص نشان از سرعت سرورها تا 584 میلی ثانیه می باشد.

امنیت بالا : همچنین سایت گو ددی، از امنیت بالای سرورها برخوردار است که این یک مزیت ارزشمند در این سایت بوده و باعث می شود سایت های فروشگاهی آنلاین با اطمینان بیشتری از این هاست استفاده نمایند.

پیشنهاد مطالعهبهترین آنتی ویروس ها در سال 2020

خرید هاست GoDaddy

اگر تصمیم دارید از خدمات سایت گوددی استفاده کنید، برای خرید از این سایت می توانید از پرداخت آنلاین پی پال استفاده کرده و یا از کارت های اعتباری ارزی مانند مسترکارت و یا ویزاکارت بهره بگیرید. در صورتی که به این حسابهای ارزی دسترسی ندارید می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

از سویی دیگر جهت خرید از این سایت و استفاده از خدمات آن، ابتدا باید اکانت خود را در سایت GoDaddy  ایجاد کرده و مراحل ثبت را به درستی انجام دهید. از آنجایی که کاربران ایرانی نمی توانند با IP ایران از این سایت خرید کنند، توجه داشته باشید که ثبت نام خود و ساخت اکانت را از آدرسی از خارج از ایران انجام دهید و در زمان پرداخت، از یکی از روش های پی پال یا کردیت کارت استفاده نمایید.

خرید از Godaddy

ارائه خدمات هاست و دامنه گو ددی  

از جمله خدماتی که می توان از سایت GoDaddy دریافت نمود می توان به موارد ذیل اشاره نمود. اعتبار و اطمینان از خدمات هاست و دامنه این سایت باعث شده است که خدمات این شرکت در سطح بین المللی گسترش داشته باشد.

- طراحی وب سایت با قیمت های مناسب و ارائه مدیریت های کاربردی

- امکان خرید ثبت دامنه و تمدید دامنه 

- خرید سرورهای اختصاصی، سرورهای ابری و اپ های ابری به همراه میزبانی دامنه 

پیشنهاد مطالعهساخت اکانت وریفای شده فریلنسر

- امکان خرید هاست برای میزبانی وردپرس 

- ارائه مشاوره و خدمات در خصوص امنیت شبکه 

- امکان استفاده از بازاریابی آنلاین، مشاوره بهینه سازی سایت، مدیریت شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ 

 برای خرید از این امکانات و خدمات سایت GoDaddy می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید. کارشناسان این مجموعه، مشاوره های لازم را ارائه خواهند داد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
2 سال قبل

عرض ادب ابتدا باید عرض کنم این شرکت طابع قوانین تحریم هست و متاسفانه بشدت با اریانی ها مشکل داره.. اگر بفهمه ایرانی هستی، سرویس (هاست - دامنه و..) رو از دست میدید! دوم اینکه هزینه های ثبت اولیه دامین (مثلا .Com) مناسب هست، مثلا با 3 دلار دامین رو ثبت میکنه! اما تمدید اون دامین حدود 20 دلار هزینه داره |: و چاره ای جز تمدید از همین GoDaddy نیست! ولی اگر از اول توی GoDaddy ثبت نشه، و توی سایت های داخلی ثبت بشه، خیلی بهتره! که خب توی ایران همچین دامنه هایی با 250 ت ثبت میشن!

avatar

سلام آقا حامد عزیز ، نظر شما برای استفاده سایر کاربران منتشر گردید. باتشکر

avatar
یک سال قبل

آقا حامد دست شما درد نکنه بابت راهنماییتون همچنین از ۲۰پیمنت هم متشکرم بابت مقاله و تایید نظر اقا حامد بعنوان آپدیتی برای نظر حامد : الان گوددی دات کام رو با ۱ دلار برای دو سال ثبت میکنه و بعد از اون میره رو ۳۰ دلار (حدودا ) ولی سایتا ایرانی حدود ۳۰۰ تومن تا ۳۵۰ دات کام رو ثبت میکنن گول تخفیف ها رو هم نخوردید مثلا اپریل ۲۰۲۰ دامین دات اینفو تخفیف ۶۰ درصد میخوره ولی اگر ثبتش کنی اپریل ۲۰۲۱ دیگه تخفیف نمیده و باید با قیمت اصلی تمدید کنی که خیلی گرونه

avatar
یک سال قبل

سلام آقا مجتبی عزیز ، نظر شما برای استفاده کاربران عزیز سایت منتشر گردید. باتشکر