کسب درآمد از طریق سایت Skillshare اسکیل شیر

کسب درآمد از طریق سایت Skillshare اسکیل شیر

توسط : تیم محتوا
1,528

برای آن که بتوانید به درآمد دلاری از سایت های خارجی برسید، می بایست متناسب با مهارت و تخصص خود آن ها را جستجو کنید. برای کسب درآمد از طریق سایت Skillshare راه های متفاوتی وجود دارد که می تواند هریک از آن ها برای شما کاربردی باشد.

راه های کسب درآمد در Skillshare

کلاس آموزشی خود را راه اندازی کنید.

 به عنوان یک معلم، به ازای تعداد دقایقی که دانش آموزان در برنامه آموزشی شما شرکت می کنند، حقوق دریافت می کنید. معلمان به طور معمول بین هر دقیقه تماشای دانش آموزان بین 0.05 تا 0.10 دلار درآمد دارند. این بدان معنی است که اگر دانش آموزان شما در ماه اول 10 دقیقه از کلاس را تماشا کنند، بین 500 تا 1000 دلار درآمد کسب خواهید کرد. بسیاری از معلمان می توانند قسمت زیادی از هزینه های خود را با درآمد حاصل از یک کلاس پرداخت کنند.

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو

ساخت یک کانال

از آنجا که هر بار که یک کلاس را منتشر می کنید ، پیروان شما مطلع می شوند، هر بار تعامل دانش آموزان آسان تر می شود. به علاوه، در حالی که دانش آموزان جدیدی به کلاس های شما وارد می شوند و آن ها را مشاهده می کنند، تماشای کلاس های قدیمی شما نیز، افزایش پیدا می کند.

درآمدی مداوم

از آنجا که برای هر دقیقه تماشای کلاس های خود درآمد کسب می کنید، به طور پیوسته حتی در ماه هایی که کلاس را منتشر نمی کنید، درآمد کسب می کنید. 40٪ معلمانی که در ماه گذشته بیش از 1000 دلار درآمد داشتند کلاس جدیدی منتشر نکردند و درآمد آن ها از مشاهده کلاس های قدیمی بوده است. آنها فقط به درگیر کردن دانش آموزان در کلاس های قدیمی ادامه دادند و به کسب درآمد از طریق سایت Skillshare پرداختند.

کسب درآمد از طریق سایت Skillshare اسکیل شیر

نحوه پرداخت در Skillshare

Skillshare در هر دقیقه پرداخت می کند. برای هر دقیقه که یک دانش آموز به تماشای کلاس شما می گذراند، تقریباً 06/0 دلار دریافت خواهید کرد. بنابراین برای کسب 1 هزار دلار، شما تقریباً به 16،700 دقیقه از دوره های خود را که دانش آموزان می بینند، نیاز دارید.

اگر فرد خلاقی هستید، Skillshare مکانی عالی برای کسب درآمد از دانش شماست. امروزه بسیاری از افراد مشتاق دریافت مهارت های زیادی هستند. با کمک دانش وتخصص خود، در یک جامعه پر جنب و جوش قرار خواهید گرفت و این فرصت را خواهید داشت که همزمان درآمد منفعلانه داشته باشید. این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که Skillshare غیر اختصاصی است، بنابراین می توانید دوره هایی را که در سایر برنامه ها به فروش رسانیده اید، در این جا فروخته و برای کسب درآمد از طریق سایت Skillshare اقدام نمایید. 

انتخاب دوره های مناسب برای مخاطبان 

اگر می خواهید در Skillshare موفقیت کسب کنید، باید مخاطب را درک کنید. اگر دوره هایی را بسازید که مخاطبان از آن لذت ببرند، بسیار خوب عمل خواهید کرد. کاربران Skillshare ، به طور کلی سازندگان هستند. آنچه آنها ایجاد می کنند متفاوت است، اما بسیاری از آنها هنرمند هستند، به ویژه در رشته های دیجیتال تخصص و مهارت دارند. تعداد زیادی طراح گرافیک، عکاس، فیلمبردار، نوازنده، انیماتور و غیره هستند.

پیشنهاد مطالعهراه های کسب درآمد دلاری عکاسی

شما در Skillshare کمتر از Udemy برنامه نویسان و بازاریاب ها را پیدا خواهید کرد، اما هنوز برخی از آنها در این برنامه حضور دارند. انتظار موفقیت فوری در این نوع دوره ها را نداشته باشید. به یاد داشته باشید، مهارت  های خود را به اشتراک بگذارید. 

کلاسهایی که در Skillshare عملکرد خوبی دارند. بهترین نوع کلاس ها برای مخاطبان، مهارت خاصی را ارائه می دهد که قبلاً انجام داده اند یا به آن علاقه مند هستند. به عنوان مثال از کلاس های موفق در این برنامه می توان به مواردی همچون انیمیشن کاراکتر، تصویرگری در فتوشاپ، انیمیشن برای تصویر سازی که به صورت ایجاد GIF های لایه ای با فتوشاپ و افتر افکت است، اشاره نمود. 

این کلاسها بخوبی انجام می شوند زیرا آنها یک مهارت خاص را آموزش می دهند. به نظر می رسد دانش آموزان Skillshare کلاس هایی را دوست دارند که به موضوعات و تکنیک های خاص می پردازند و دوره هایی طولانی نیستند.

این موضوع برای شما بعنوان یک معلم بهتر است، زیرا به جای آن که یک دوره طولانی را با یک موضوع بزرگ تدریس کنید، می توانید چندین دوره کوتاه را بسیار راحت تر و سریعتر انجام دهید. در واقع، دانش آموزان به طور کلی دوره های کوتاه تر را ترجیح می دهند که می تواند طول دوره متوسط آنها 30-40 دقیقه باشد.

کسب درآمد از طریق سایت Skillshare اسکیل شیر

استانداردهای Skillshare

استانداردهای Skillshare برای ایجاد دوره بسیار ساده است، اما اخیراً استانداردهای کیفیت بالاتری را برای مقابله با دوره های بی کیفیت که در بازار جاری شده است، اجرا کرده است. اکنون، باید دوره خود را قبل از ارسال بررسی کنید، زیرا دوره های بی کیفیت و بسیار ابتدایی را حذف می کنند. بنابراین مطمئن باشید که دوره های شما یک مهارت را آموزش می دهد نه تنها مفهومی را که در دوره های بعدی معرفی خواهید کرد. بدین ترتیب خواهید توانست برای کسب درآمد از طریق Skillshare اقدام کنید.

فرمول موفقیت Skillshare

مهارت کافی را کسب کنید. یکی از مولفه های مهم این مهارت را که معتقدید مهم و مفید است و در آن برتری دارید، شناسایی کنید. یک طرح کلی از تمام قسمتهای اصلی و جزئیات ایجاد کنید. طرح کلی را به اسکریپت تبدیل کنید یا آن را به صورت رایگان اجرا کنید. فیلمبرداری ، تدوین را انجام دهید. لازم نیست برای کمال دوره های خود تلاش کنید، بر یادگیری دانش آموز تمرکز کرده و دوره را منتشر کنید.

پیشنهاد مطالعهدرآمد زایی از گیم چگونه است

برای بهترین کیفیت محتوا و کسب درآمد از طریق Skillshare ، توصیه می شود مهارت خود را بالا ببرید. این سایت اخیراً سیاست خود را برای مربیان تغییر داده است و این مستقیماً بر کیفیت محتوایی که اساتید سطح بالا می توانند در این سایت بارگذاری کنند تأثیر می گذارد. همچنین این سایت دارای محدودیت خط مشی یک دوره بارگیری محتوا در هفته است.

برای ثبت نام در سایت Skillshare و کسب درآمد دلاری، می توانید با 20پیمنت همراه باشید. کارشناسان 20پیمنت می توانند برای افتتاح حساب پی پال و تبدیل کردن آن به ریال، شما را یاری کنند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد