معرفی سایت Ant Media

معرفی سایت Ant Media

توسط : تیم محتوا
954

درباره Ant Media Server 

Ant Media Server به منظور تأمین زیرساخت فناوری پخش مستقیم ویدئو با تأخیر بسیار کم طراحی شده است. می توان از این طریق برای پخش مستقیم هر نوع فیلم زنده یا درخواستی به هر دستگاهی از جمله تلفن همراه، رایانه شخصی یا جعبه IPTV استفاده کرد. 

پروتکل اصلی مورد استفاده توسط WebRTC است و کاربران را قادر می سازد هنگام تحویل رسانه به تأخیر کمتر از 0.5 ثانیه برسند. علاوه بر این، این سرور، از پروتکل های HLS و RTMP در حین تحویل ویدئو برای کاربرانی که به تأخیر قابل قبول در حدود 6-10 ثانیه نیاز دارند، پشتیبانی می کند.
سرور Ant Media در بازار با نسخه های رایگان و پولی در دسترس است و برخی از ویژگی های اصلی مقیاس پذیری، پخش جریانی از طریق WebRTC و رمزگذاری مبتنی بر سخت افزار و غیره فقط در نسخه پولی پشتیبانی می شوند.

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو

استفاده در دستگاه های مختلف 

این سرور با SDK های Android ، iOS و JavaScript همراه است تا هر نوع برنامه در تلفن همراه یا دسکتاپ را قادر سازد تا به راحتی توسعه یافته و در ابرهای عمومی و خصوصی استفاده شوند و برای اجرای سریع تر عملکردهای پخش صوتی یا تصویری در برنامه شما در دسترس هستند. که این کار با اشتراک ساعتی، ماهانه، سالانه یا در صورت تمایل دائمی امکان پذیر است.

بر اساس ویژگی مقیاس پذیری، Ant Media  می تواند به گونه ای تنظیم شود که جریان های زنده را با اضافه کردن پشتیبانی از نرخ بیت تطبیقی فراهم کند. بدین ترتیب جریان های مستقیم را با سرعت های مختلف شبکه به راحتی مشاهده می کند.

معرفی سایت Ant Media

ویژگی های اصلی Ant Media

از جمله ویژگی های موثر این سرور می توان به تأخیر فوق العاده کم در بسیاری از موارد پخش جریانی مستقیم WebRTC اشاره نمود. همچنین میزان بیت تطبیقی برای پخش جریانی مستقیم و SFU در بسیاری از جریان های WebRTC، انتشار مستقیم جریان با RTMP و WebRTC، پشتیبانی از دوربین IP با سازگاری ONVIF و ضبط جریان های زنده MP4 و HLS اشاره نمود. 

Ant Media این قابلیت را دارد که در مقیاس خودکار و حالت خوشه ای در فضای عمومی در AWS ، Azure یا بازارهای دیجیتال یا در زیرساخت های خود و یا حتی به عنوان راه حل مدیریت شده در شبکه شرکا بر اساس نیازها و تنظیمات مشتری مستقر شود.

پشتیبانی WebRTC

پخش مستقیم به دلیل همه گیری همه اهمیت زیادی پیدا کرد و در جهت بهبود سازگاری، پشتیبانی از VP8 و H.264 در WebRTC ایجاد شده است. لازم به ذکر است که VP8 و H.264 کدک اجباری در WebRTC مطابق RFC 7742 است. 

از طرف دیگر، همه مرورگرها از رمزگذارهای VP8 و H.264 به طور همزمان پشتیبانی نمی کنند که ممکن است به دلیل برخی از مشکلات مجوز ایجاد شود. به هر حال، Ant Media Server از H.264 برای نسخه های 1.x پشتیبانی می کند و شروع به پشتیبانی از VP8 برای کدگذاری نسخه های 2.x خوشه بندی می کند. به طوری که همه دستگاه ها می توانند جریان های WebRTC را در مرورگرهای خود پخش کنند.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت Skype اسکایپ

کانال اطلاعات در WebRTC

یکی دیگر از ویژگی هایی که توسط کاربران درخواست می شود، پشتیبانی از کانال اطلاعات است. برخی از کاربران از پشتیبانی داخلی گپ بین ناشران و پخش کننده های جریان را درخواست می کنند. از کانال داده WebRTC می توان استفاده کرد و آن را در پخش جریانی WebRTC فعال نمود. با پشتیبانی از کانال داده، می توانید از آن برای انتقال هر نوع اطلاعاتی بین ناشران و پخش کننده ها، استفاده کنید.

معرفی سایت Ant Media

پخش جریانی 4K 60FPS WebRTC

بسیاری از مردم فکر می کنند که آیا امکان پخش 4K 60FPS در WebRTC وجود دارد؟ با بهبود پشته و نحوه ارسال جریان، Ant Media  می تواند ویدئوی 4K 60FPS را در WebRTC بدون هیچ گونه پیکسل سازی ارسال کند. همچنین پشتیبانی از H265 در پشته WebRTC به جهت ارائه کیفیت بهتر با همان نرخ بیت ایجاد شده است.

جریان ها در همه جا و هر سرعت اینترنت اجرا می شوند. پشتیبانی RTMP ، MP4 ، HLS ، WebRTC و Adaptive bitrate باعث می شود جریان ها در همه جا پخش شوند.

هزینه های اشتراک در Ant Media

گزینه های اشتراک ساعتی تا سالانه را می توان دریافت نمود. همچنین نسخه های  Community و  Enterprise را می توانید اجرا کنید. اشتراک ها از 0.11 دلار در ساعت شروع می شود و می توانید از 5 روز رایگان استفاده کنید.

راه حل های پخش ویدئو Ant Media راه حل های قابل اعتماد، انعطاف پذیر و مقیاس پذیر برای هر نوع استفاده و هر صنعت را ارائه می دهد. با نمایش زنده بازی، مقیاس تعداد بازدیدکنندگان را به همان اندازه که نیاز دارید با پخش جریانی ، با تاخیر بسیار کم انجام دهید.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت Apple Music اپل موزیک

تعامل کامل بین بینندگان و پخش کنندگان با پخش جریانی و گپ  را در وبینار، آموزش الکترونیکی، کلاس مجازی تجربه کنید. هنگام پخش جریانی بازی ویدیویی، صفحه خود را پخش کنید و جریان را با تأخیر فوق العاده کم از طریق مرورگر وب دریافت نمایید. راه حل های کاربردی جریان تلفن همراه به شما کمک می کند تا با ادغام آسان برای توسعه تلفن همراه ، از مرورگر سازگار با تلفن همراه استفاده کنید. 

برای آن که بتوانید اطلاعات جامع تری در این خصوص دریافت کنید، می توانید با کارشناسان 20پیمنت همراه باشید.

برچسـب هـا : سایر ، AntMedia ، Ant Media ، سایت Ant Media
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد