سایت های برتر طراحی UX سال 2021

سایت های برتر طراحی UX سال 2021

توسط : تیم محتوا
1,004

ما در دنیای تجارت آنلاین هستیم. بدون داشتن یکی از بهترین سایت های UX ، محصول یا خدمات شما آسیب خواهد دید. ممکن است به نرخ فروش یا حفظ مشتری که انتظار دارید، نرسید. در اینجا بهترین شیوه ها و نمونه هایی از وب سایت های UX را مرور کنید. هنگامی که بهترین تجربه های کاربر از وب سایت را با صنعت خود ارتباط می دهید، با یک مزیت رقابتی روبرو هستید.

وب سایت UX چیست؟

قبل از ارائه توضیح در خصوص نمونه هایی از بهترین سایت های UX ، باید یک ایده کلی داشته باشید که برای ایجاد یک تجربه کاربری کارآمد چه کاری لازم است. تجربه کاربر وب سایت UX مواردی بیش از رابط کاربری UI  را پوشش می دهد و شامل عملکرد کلی و قابلیت استفاده از سایت است. طراحی یک UX موثر، طراحان را ملزم می کند که کارآمدترین راه حل ها را برای تأمین نیازهای کاربر نهایی پیدا کنند.

بهترین تجربه کاربر در سایت، برای ایجاد یک UX موفق، در اطراف کاربر متمرکز است. به عنوان مثال، بهترین وب سایت ها یافتن ویژگی ها را برای کاربران آسان می کنند. این روندکار را برای کاربران ساده می نماید تا بدون درخواست اطلاعات بیش از حد، عملکرد دلخواه خود را انجام داده و سریع بارگیری کنند.

پیشنهاد مطالعهخرید انواع SSL به صورت ارزی

اگر سایت شما نتواند اهداف شما را برآورده کند، سایت های UX می توانند مشتری معمولی و پیمایش کاربر را از طریق سایت شما بررسی کند. به این کار ممیزی UX می گویند. بدین ترتیب حسابرسی های UX را با ابزاری قوی تر و در نهایت فروش بالاتر خواهید داشت.

بهترین سایت های UX سال 2021

از جمله بهترین سایت های UX و نرم افزارهای این کار که می تواند خدمات مناسبی را ارائه نماید، می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

سایت های برتر طراحی UX سال 2021

QuickBooks 

QuickBooks ، پرفروش ترین نرم افزار مالی است که دارای یک رابط کاربری تحت وب است. کاربران می توانند از صفحه اصلی به یک داشبورد مناسب دسترسی پیدا کنند که اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های موجود در بقیه محصول را فراهم می کند. این یک مثال عالی برای چگونگی درج یکپارچه راه های کاوش بیشتر کاربران است.

به همین دلیل می توان گفت که Quickbooks به عنوان یکی از بهترین سایت های UX است که می تواند کمک موثری در سایت شما باشد. یکی از دلایل زیادی که Quickbooks را مناسب می دانیم این است که روی هر دستگاهی کار می کند. این بدان معناست که کاربران از دسک تاپ، لپ تاپ، تلفن هوشمند یا تبلت، به داده های اصلی مالی خود دسترسی دارند. 

از همه مهمتر، در حالی که لیست گسترده ای از ویژگی ها را برای مشاغل و افراد ارائه می دهد، اما رابط کاربری آن آسان است. این سهولت دلیل اصلی شماره یک بودن Quickbooks در بهترین سایت های UX است.

برنامه Mural 

Mural هم یک پلت فرم و هم یک سرویس حرفه ای است که تیم های نوآور را قادر می سازد تا برای حل مشکلات بصری بیندیشند و همکاری کنند. این یک صفحه سفید است که در آن کاربران می توانند یادداشت ها را به اشتراک بگذارند، خلاقیت به خرج دهند، افکار را سریعتر سازماندهی و اولویت بندی کنند و در مجموعه چارچوب ها و الگوهای آن برای هدایت جلسات مناسب است. 

آنها مبتنی بر ابر هستند. از هر مکان و از هر دستگاهی می توان استفاده کرد. دفتر مرکزی آنها در بوینس آیرس و سانفرانسیسکو است، اما تیم های آنها در سراسر جهان پخش شده اند. Mural نیز به عنوان یکی از بهترین سایت های UX انتخاب شده است.

بنابراین می توانید پنجره های روی صفحه را پاک کنید که اقدامات اصلی شما را برجسته می کند، کاربر را مرحله به مرحله راهنمایی می کند. علاوه بر این، آنها وب سایت خود را برای اولویت بندی کاربران تازه وارد سیستم عامل به دلیل شرایط کووید 19 ، به روز کردند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال

پردازنده شروع به کار با Mural دارای نمادهایی است که به کاربر کمک می کند تا مکان خود را درک کند. این آیکون ها آنها را در کل تجربه راهنمایی می کند. هر زمان از شما خواسته شد تا یکی از ویژگی های سیستم عامل را تجربه کنید، یک پنجره ظاهر می شود که گام به گام را به روشی روشن و ساده توضیح می دهد.

فقط در یک صفحه می توانید ببینید که Mural در یک فعالیت در زمان واقعی چگونه کار خواهد کرد و آن را به عنوان یکی از بهترین سایت های UX انتخاب می کند.

سایت های برتر طراحی UX سال 2021

پلتفرم Airbnb

AirBnb یک شرکت بازار آنلاین آمریکایی است که در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، ایالات متحده مستقر است. آنها مقدمات اقامت یا تجارب گردشگری را ارائه می دهند. AirBnb یک شرکت بازار آنلاین است که به عنوان شرکت طراحی UX در LA و SF است.

اولین چیزی که کاربران هنگام ورود به وب مشاهده می کنند، یک پیام در مورد سیاست های لغو COVID-19 است، زیرا این اصلی ترین مسئله ای است که شرکت به دلیل وضعیت فعلی مجبور شده است با آن روبرو شود. این یک بخش کامل برای کاربران است تا بتوانند آخرین اطلاعات مربوط به COVID-19 خود را، از به روزرسانی خط مشی گرفته تا منابع برای میزبانان و مهمانان، بدست آورند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت hubStaff

این سایت به عنوان بهترین سایت های UX مطرح است و این منو در سرصفحه باقی می ماند. زیرا مهمترین CTA است که کاربر به آن نیاز دارد یا می تواند در سایت انجام دهد، اما برای اینکه اهمیت بیشتری به بخش معرفی تجربیات آنلاین دهد، از نسخه اصلی تغییر می کند.

در این سایت ها و با برنامه های معرفی شده، می توانید تجربه هایی را دریافت کنید که نشان دهنده آن است که بتوانید به سادگی با کمک تصاویر، کلیک کرده و تجربه کاربری مناسبی داشته باشید. می توانید برای استفاده از سایت های طراحی UX با 20پیمنت همراه باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد