معرفی برنامه ذخیره سازی Mega مگا

معرفی برنامه ذخیره سازی Mega مگا

توسط : تیم محتوا
5,676

Mega یک ذخیره آنلاین فایل رایگان است. این بدان معناست که به جای ذخیره فایل های خود در هارد دیسک یا حافظه تلفن، می توانید فایل های خود را در رایانه های MEGA ذخیره کرده و در زمان واقعی از طریق اینترنت به آنها دسترسی پیدا کنید. با این حال ، برنامه ذخیره سازی MEGA یک فضای ذخیره سازی ابری متفاوت است. 

این برنامه، فایل ها را با یک کلید در دستگاه کاربر رمزگشایی می کند. این بدان معناست که مگا به فایل های کاربران خود دسترسی ندارد و بنابراین فایل ها فقط توسط کاربر قابل خواندن است. این فرایندی به نام رمزگذاری سرتاسر است. صرف نظر از مشخصات فنی راه حل های حفظ حریم خصوصی مگا ، این یکی از بهترین سیستم های ابری موجود است و می توانید برای استفاده روزمره و پروژه های مشترک خود در نظر بگیرید.

پیشنهاد مطالعهسرویس گوگل میت Google Meet چیست و چه کاربردی دارد

ثبت نام در سایت مگا 

ثبت نام در برنامه ذخیره سازی MEGA آسان است و رابط وب آن از نظر زیبایی دلپذیر است. در صورت تمایل می توانید از آن بدون نصب هیچ برنامه ای و فقط از طریق مرورگر خود استفاده کنید. MEGA به شما 15 گیگابایت فضای تضمینی رایگان می دهد و با پاداش هایی که 30 تا 365 روز طول می کشد و از 10 گیگابایت تا 35 گیگابایت است، همراه می باشد.

به عنوان مثال، اگر به یکی از دوستان خود مراجعه کنید، 10G دریافت خواهید کرد که یک سال طول می کشد. اما 15 گیگابایت فضا برای پشتیبان گیری از عکس های تلفن و اسناد روی تبلت یا لپ تاپ شما به اندازه کافی است. در حالی که برنامه های پولی وجود دارد، MEGA cloud اساساً رایگان است و کاملاً بدون تبلیغات می باشد.

معرفی برنامه ذخیره سازی Mega مگا

برنامه تلفن همراه

برنامه ذخیره سازی MEGA دارای یک برنامه تلفن همراه اختصاصی برای تلفن ها و تبلت Android و iOS است. بسیار خوب جریان دارد و نسبت به منابع دستگاه شما نسبتاً آسان است. این به طور خودکار عکس های دوربین را در ابر پشتیبان گیری می کند. 

می توانید آن را طوری تنظیم کنید که فقط از طریق Wi-Fi بارگذاری شود، یا تنها زمانی که تلفن به شارژر وصل است، ذخیره سازی را انجام دهد. همچنین می توانید به برنامه بگویید که فقط عکس ها ، فیلمها یا هر دو عکس و فیلم را بارگذاری کند. برنامه MEGA به شما امکان می دهد یک پوشه رسانه دیگر اضافه کنید. می توانید از این ویژگی برای پشتیبان گیری خودکار عکس های WhatsApp خود استفاده کنید.

مسائل موجود در برنامه ذخیره سازی Mega

فقط دو مسئله کوچک در برنامه وجود دارد. در مرحله اول، برنامه تلفن همراه قادر به مرتب سازی پرونده ها بر اساس اندازه در پوشه Camera Uploads نیست. اگرچه مرتب سازی پیشرفته ای برای همه پوشه های دیگر دارد. در مرحله دوم، برنامه هنگام باز بودن برنامه، رنگ نوار وضعیت را به قرمز یا نارنجی تغییر می دهد. 

تقریباً همان رنگ زمانی که ذخیره کننده باتری روشن است. بنابراین ممکن است باعث شود فکر کنید باتری شما تمام شده است و وقتی از برنامه استفاده می کنید کمی ترس به شما وارد کند. اما علاوه بر اینها، برنامه ذخیره سازی MEGA یکی از بهترین برنامه های رایگان همگام سازی ابر موجود است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Design Bundles

برنامه دسکتاپ یکپارچه

MEGA برنامه های رایگان خود را برای Windows ، Mac و حتی Linux دارد. می توانید MEGAsync را برای همه سیستم عامل ها بارگیری کنید. برنامه دسکتاپ آنها چشمگیر است. MEGAsync فولدرها و فایل های ابری شما را با ساختار بومی کامپیوتر شما یکپارچه می کند. 

این بدان معناست که شما مجبور نیستید از برنامه دسکتاپ استفاده کنید، بلکه برای مدیریت فایل های ابری خود از مدیر فایل بومی خود استفاده کنید. شما می توانید مگای خود را به همان شیوه ای که فایل ها و پوشه های خود را بر روی دسکتاپ ، تبلت یا لپ تاپ خود مدیریت می کنید ، کنترل نمایید. پس از نصب MEGAsync ، این امکان به شما داده می شود که همه پرونده ها و پوشه های برنامه ذخیره سازی Mega خود را همگام سازی کرده و با رایانه خود ترکیب کنید، یا پوشه های خاصی را برای همگام سازی انتخاب نمایید.

همیشه می توانید با کلیک راست بر روی نماد سینی MEGASync و انتخاب تنظیمات، نظر خود را تغییر دهید. این بسیار مفید است. زیرا می توانید اسناد و پوشه های خود را بدون نیاز به بارگذاری دستی فایل های خود در زمان واقعی با ابر خود همگام سازی کنید. این برنامه به طور یکپارچه کار می کند، بدون اینکه حتی یکبار خراب شده یا با پیام های غیر ضروری و پنجره های بازشو مزاحم شود.

معرفی برنامه ذخیره سازی Mega مگا

نسخه بندی فایل و اشتراک گذاری پیوند 

یکی از بزرگترین ویژگی های برنامه ذخیره سازی MEGA  ، ویرایش فایل آن است. نسخه بندی فایل بدان معناست که تصور کنید که در حال کار بر روی سند Word یا صفحه گسترده هستید و فایل را در MEGA ذخیره کرده اید. شما سند خود را ویرایش کرده و بعداً مجدداً بارگذاری می کنید، فقط متوجه می شوید که یک پاراگراف یا جدول مهم را حذف کرده اید. 

MEGA تمام نسخه های قبلی اسناد شما را نگهداری می کند تا بتوانید آنها را بازیابی کنید. اگر اسناد خود را در رایانه خود با برنامه های مگا همگام سازی کرده اید، بسیار مفید است. هر بار که یک سند را ویرایش می کنید، این برنامه یک نسخه پشتیبان از نسخه فایل شما ایجاد می کند. می توانید به سادگی کلیک راست کرده و نسخه قبلی را بازیابی کنید.

اشتراک فایل یکی دیگر از ویژگیهای جدایی ناپذیر MEGA است. اگر می خواهید مقاله خود را با یک دوست به اشتراک بگذارید، به سادگی Get MEGA Link را فشار دهید و پیوند را به طور ایمن با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اگر شخص دیگر حساب برنامه ذخیره سازی MEGA دارد، می توانید پروژه ها را به اشتراک بگذارید و همکاری کنید. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی انواع گیفت کارت

اگر در پروژه ها با دوستان، همکلاسی ها یا همکاران خود همکاری می کنید، این ویژگی ضروری است. به عنوان مثال، اگر شما و همکارانتان در حال ویرایش یک کمپین ویدئویی برای حساب های رسانه های اجتماعی خود هستید، می توانید پوشه را به اشتراک بگذارید و مجوزهای خاصی را برای هر فردی که پوشه را با آن به اشتراک می گذارید ، تعیین کنید. 

همچنین می توانید یک پوشه را با استفاده از رابط کاربری تحت وب یا برنامه تلفن همراه خود به اشتراک بگذارید، اما در حال حاضر از برنامه دسکتاپ خود استفاده نکنید. با این حال، هنگامی که یک پوشه به اشتراک گذاشته می شود، برنامه های مگا به شما اجازه می دهند موارد به اشتراک گذاشته شده را به روز کنید، ویرایش یا حذف کنید. می توانید برای استفاده از این برنامه از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد