تفاوت وسترن یونیون و مانی گرام

تفاوت وسترن یونیون و مانی گرام

توسط : تیم محتوا
1,672

در شرایطی که با روش های پرداخت مختلفی در عصر امروز روبرو هستیم، خدمات انتقال پول، می تواند با یکدیگر مقایسه شده و بر اساس نیاز و خدماتی که دریافت می شود، از آن ها بهره برد. در این جا تفاوت دو روش پرداخت آنلاین که دارای اعتبار و قدمت مناسبی است مطرح است. اکنون لازم است که تفاوت وسترن یونیون و مانی گرام را بررسی کنیم که امروزه در بسیاری از کشورها دارای نمایندگی بوده و خدمات خود را در بهترین شکل ارائه می دهند. 

خدمات ارسال پول می تواند بسیار کاربردی باشد. به طور معمول، شرکت های پرداخت آنلاین، خدمات بانکی مانند انتقال پول، حواله و پرداخت قبض را به افرادی که حساب بانکی ندارند، ارائه می دهند. در بسیاری از کشورها، مهاجران، مشتریان جدیدی هستند که به طور منظم برای اعضای خانواده خود در کشورشان،  پول ارسال می کنند. حتی یافتن نمایندگی نزدیک برای مانی گرام یا وسترن یونیون می تواند برای این گونه افراد راحت باشد. البته در بسیاری از کشورها، همچنان پول نقد بیش از همه در گردش بوده و اعتبار دارد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Smule اسمول

وسترن یونیون

وسترن یونیون بزرگترین شرکتی است که در دنیا در خصوص انتقال پول شناخته شده است و به دلیل انحصار تجارت تلگراف، نام شناخته شده ای در سراسر جهان دارد. ارسال تلگرام در سال 2006 رسماً متوقف شد، اما تا آن زمان وسترن یونیون به کارهای جدید روی آورده بود. این در حالی است که اکنون، حدود پانصد میلیون مکان در بیش از 200 کشور جهان دارد. مشتریان می توانند پول را از طریق تلفن یا از طریق وب سایت Western Union یا شخصاً ارسال کنند.

در توضیح تفاوت وسترن یونیون و مانی گرام ، بسته به خدماتی که ارائه می دهد، از جمله نحوه پرداخت، سرعت تحویل پول، پرداخت نقدی یا بانک، محل ارسال آن از کدام کشور و محل اقامت، هزینه ها می توانند به صورت شیب دار محاسبه شده و یا بسیار ارزان باشند. 

تفاوت وسترن یونیون و مانی گرام

نقل و انتقال در وسترن یونیون 

برای نقل و انتقالات داخلی نیز، اگر به نماینده وسترن یونیون پول نقد پرداخت کنید و گیرنده آن را به صورت نقدی دریافت کند، هزینه انتقال 200 دلار در حدود 12.50 دلار است. اگر وجوهی از حساب بانکی آنلاین خود برداشت کرده اید، ارسال پول نقد 11.00 دلار هزینه دارد. نقل و انتقالات بانکی نیز به بانک تنها 0.99 دلار است. استفاده از کارت اعتباری یا کارت نقدی برای ارسال هزینه های نقدی بیشتر بوده و بستگی به مبلغ ارسال شده دارد.

در بررسی تفاوت وسترن یونیون و مانی گرام باید اضافه کنیم که هزینه های انتقال بین المللی Western Union می تواند بسیار متفاوت باشد. در صورت استفاده از بدهی، همان تراکنش 7.00 دلار هزینه دارد. این در حالی است که هزینه کارت اعتباری بالاتر است. همان تراکنش برای انتقال بانکی به بانک یا 2.99 دلار برای استفاده از کارت نقدی یا 17.49 دلار برای استفاده از کارت اعتباری، برای پرداخت پول به حساب بانکی رایگان است. با این حال، هزینه های همان معامله در کشورهای مختلف، متغیر می باشد. در این خصوص، می توانید اطلاعات کامل تر را از 20پیمنت دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از miPic

مانی گرام

مانی گرام بزرگترین رقیب وسترن یونیون است و هزینه انتقال داخلی آن با رقبای آن تطابق دارد. در صورت پرداخت از حساب بانکی آنلاین حدود 1.99 دلار و در صورت پرداخت با کارت اعتباری یا اعتباری برای انتقال تا 300 دلار ،  1.99 تا 4.99 دلار هزینه می شود. پس از 300 دلار، قیمت کارت های بدهی و اعتباری به ازای هر 100 دلار منتقل شده یک دلار دیگر افزایش می یابد. این را باید افزود که MoneyGram شهرت خود را بر مبنای انتقال پول بین المللی ایجاد کرده است و تا سال 2021 ، نزدیک به 380،000 مکان پرداخت در سراسر جهان داشته است.

وسترن یونیون در مقابل مانی گرام 

برای آن که بتوانید درک کامل تری از تفاوت وسترن یونیون و مانی گرام داشته باشید، باید اشاره کنیم که وسترن یونیون یکی از شناخته شده ترین و بزرگترین شرکت های انتقال پول در جهان در صنعت است که بیشتر به دلیل گزینه های پرداخت متنوعی که دارند، شناخته می شود. آنها همچنین انتقال پول آنلاین را ارائه می دهند.

این در حالی است که مانی گرام دومین شرکت بزرگ انتقال پول است  و وسترن یونیون رتبه اول را دارد. این به مشتریان این امکان را می دهد تا در بیش از 350،000 مکان نمایندگی در بیش از 200 کشور و منطقه پول نقد ارسال و دریافت کنند.

هر دو شرکت انتقال پول گزینه های بسیار خوبی هستند، اما به طور کلی وسترن یونیون گزینه بهتری است. زیرا قیمت های رقابتی تری دارند، استفاده از آنها راحت تر است، مکان های بیشتری دارند و از نظر رضایت مشتری و تجربه کاربر رتبه بالاتری را به خود اختصاص می دهد. 

در این بررسی تفاوت وسترن یونیون و مانی گرام باید اشاره کنیم که در حالی که Western Union گزینه بهتری نسبت به Moneygram است، مطمئن شوید که برای پیدا کردن خدماتی که ممکن است بهتر از هر دو ارائه دهنده خدمات پرداخت و انتقال پول، برای نیازهای خاص شما باشد، بررسی کامل را انجام داده اید.

تفاوت وسترن یونیون و مانی گرام

بررسی هزینه ها در وسترن یونیون و مانی گرام 

مسئله بزرگتر ممکن است این باشد که چقدر هزینه ارسال پول از طریق هر یک از خدمات برای شما هزینه دارد. پاسخ این است که بستگی زیادی به نحوه ارسال پول دارد. هیچ یک از خدمات، هزینه ثابتی برای همه معاملات ندارند، بنابراین نمی توان آنها را در برابر یکدیگر اندازه گیری کرد.

از تفاوت وسترن یونیون و مانی گرام این است که انتقالهای فوری که توسط کارت بدهی یا اعتباری تأمین می شود و توسط گیرنده در محل نمایندگی بازیابی می شود، بیشترین هزینه را دارد. به طور معمول 100 دلار در Western Union برای ورود فوری منظور می شود، اما اگر گیرنده شما بتواند 6 روز برای پول منتظر بماند، این مبلغ به 99 سنت کاهش می یابد. به انتقال دو و چهار روزه به ترتیب 45 دلار یا 21 دلار برای شما هزینه دارد.

پیشنهاد مطالعهخرید بازی از نینتندو

MoneyGram نسبت به هزینه های خود نسبت به Western Union شفافیت کمتری دارد، اما این سرویس نشان می دهد که ارسال 1000 دلار به محل نمایندگی فقط 20 دلار برای شما هزینه دارد. با این حال هیچ اشاره ای یا وعده ای در مورد مدت زمان انتقال وجود ندارد. در مقایسه، ارسال 10 دلار از محل نمایندگی به محل نمایندگی دیگر با استفاده از Western Union فقط 10 دلار است.

در نظر داشته باشید که مطابق با تفاوت وسترن یونیون و مانی گرام ، در صورت ارسال پول به خارج از کشور، نرخ ارز اضافی در نظر گرفته می شود. حاشیه های نرخ ارز و فرآیندهای مورد استفاده برای رسیدن به آنها در بهترین حالت مبهم است. بسته به کشوری که برای آن پول ارسال می کنید، آنها می توانند متفاوت باشند. گفته می شود که Western Union در این زمینه کمی آسان تر است.

برچسـب هـا : سایر ، وسترن یونیون ، مانی گرام
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد