معرفی سایت های استخدام متخصص سئو

معرفی سایت های استخدام متخصص سئو

توسط : تیم محتوا
1,650

یک متخصص SEO با هدف افزایش بازدیدکنندگان از سایت، حضور یک وب سایت را در نتایج جستجو بهبود می بخشد. آنها با تحقیق در مورد کلمات کلیدی، ایجاد عناوین قابل کلیک و نوشتن توضیحاتی که در نتایج صفحه جستجو ظاهر می شود، این هدف را محقق می کنند. در برخی موارد، متخصصان SEO طرح ها و دستورالعمل هایی را برای نویسندگان ایجاد می کنند. همچنین آنها محتوایی را که در وب سایت ها ظاهر می شود، بنویسند. در این جا سایت های استخدام متخصص سئو را معرفی می کنیم تا بتوانید از طریق آن ها برای کسب درآمد ارزی خود تلاش کنید.

معرفی سایت های استخدام متخصص سئو

استخدام متخصصین سئو

اکثر متخصصان سئو سابقه بازاریابی، توسعه وب، انتشارات آنلاین یا ارتباطات را دارند. از آنجا که کار یک متخصص SEO بر بهبود نتایج جستجو در یک محیط آنلاین متمرکز است، این روند، برای کار از راه دور کاملاً مناسب است. اگر مهارت ها و تجربه کافی را دارید، مشاغل فریلنسری SEO ممکن است شغل مناسبی برای شما باشد. 

1. Aquent

Aquent که یک آژانس استخدام چند ملیتی است، از جمله سایت های استخدام متخصص سئو می باشد که در زمینه قرار دادن متخصصان بازاریابی و طراحی فعالیت دارد است. این شرکت در زمینه های بازاریابی آنلاین، طراحی تعاملی، بازاریابی، طراحی گرافیک و فناوری اطلاعات فعالیت خود را گسترش داده است و اقدام به استخدام نیروهایی با مهارت مناسب می کند.

2. BKA Content

BKA Content یک شرکت نویسندگی ، ویرایش و تولید محتوا است که راه حل های مقرون به صرفه محتوای درون صفحه و خارج از صفحه را ارائه می دهد. BKA Content ، یکی از رهبران این صنعت ، در مقالات SEO ، توضیحات متا ، قالب های سفارش ، تنظیم محتوا ، اطلاعیه های مطبوعاتی ، نام تجاری ، وبلاگ ها ، مدیریت خدمات ، مقیاس پذیری ، بازنویسی ، صفحات فرود ، توضیحات محصول و محتوای سفارشی است که در آن تخصص دارد.

3. فناوری های ائتلافی

Coalition Technologies یک آژانس طراحی وب و بازاریابی آنلاین است که خدمات متنوعی را برای پاسخگویی به نیازهای تجاری آنلاین به مشتریان ارائه می دهد و از دیگر سایت های استخدام متخصص سئو می باشد. خدمات ارائه شده توسط Coalition Technologies شامل طراحی و توسعه وب سایت ، تجربه کاربر ، بهینه سازی موتورهای جستجو ، بازاریابی ایمیلی ، پرداخت به ازای کلیک و بازاریابی رسانه های اجتماعی است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از miPic

4. گروه کرافورد

Crawford Group یک شرکت تجاری دارای آژانس تجاری و مدیریت بازرگانی دارای گواهینامه WBENC است. Crawford Group ارتباطات ، خدمات مربیگری ، رویدادها و خدمات ارتباطی بازاریابی را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد.

5. CyberCoders

CyberCoders یک شرکت استخدامی معتبر و یکی از شرکت های پیشرو در زمینه راه حل های استخدام کارکنان جهانی است. فناوری اختصاصی CyberCoders ، Cyrus است که امکان جستجوی سریع و دقیق را فراهم می کند و به مطابقت بهترین داوطلب با شغل مناسب کمک می کند و از جمله  سایت های استخدام متخصص سئو است.

6. Day Translations

با ترغیب به زبانها ، Day Translations با ارائه خدمات ترجمه ، ترجمه محلی و ترجمه به افراد و سازمانها ، ارتباطات جهانی را بهبود می بخشد و موانع فرهنگی را برطرف می کند. همچنین برای استخدام متخصصین توسعه سئو فعالیت دارد.

7. مشاوره راهنما

مشاوره راهنمای تخصصی در بازاریابی جستجو برای شرکت های تجاری به مشاغل (B2B) و شرکت های تجاری است. تیم آن خدمات تبلیغات با پرداخت کلیک (PPC) ، بهینه سازی نرخ تبدیل ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، تبلیغات اجتماعی پولی و بازاریابی محتوا را ارائه می دهد. ضمن آنکه برای استخدام فریلنسرهای متخصص ارشد بهینه سازی موتورهای جستجو نیز در سرتاسر جهان فعالیت داشته است.

8. Go Fish Digital

Go Fish Digital خدمات بازاریابی و تبلیغاتی را با تمرکز بر مدیریت آنلاین ، طراحی و توسعه وب سایت ، بهینه سازی موتورهای جستجو ، بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی و خدمات تبلیغاتی پولی ارائه می دهد. این سایت، از سایت های استخدام متخصص سئو می باشد که می توانید برای ثبت نام و انجام مراحل استخدام در آن از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Scribd اسکرایبد

9. Linkmedia 360

Linkmedia 360 یک آژانس بازاریابی با خدمات کامل است که راه حل های آنلاین ، تلفن همراه و آفلاین ارائه می دهد. راه حل های بازاریابی آنلاین آن شامل SEO ، رسانه های اجتماعی ، طراحی و توسعه وب سایت ، بازاریابی محتوا و موارد دیگر است.

10. تینوئیتی

Tinuiti یک آژانس بازاریابی است که به شرکت ها کمک می کند تا مشتریان را در سراسر اکوسیستم رسانه های دیجیتال شناسایی ، جذب کنند. این فقط یک نمونه کوچک از مشاغل SEO است که می توانید برای کسب درآمد ارزی از آن ها تلاش  کنید. 

معرفی سایت های استخدام متخصص سئو

کسب درآمد ارزی از سایت های استخدام متخصص سئو

از سویی دیگر، هنگامی که در حال توسعه کسب و کار خود هستید، استخدام یک ضرورت است و با گسترش شرکت ، یکی از کاندیداهایی که تقریباً همه مشاغل به آن نیاز دارند یک متخصص بازاریابی است. از همین روست که این سایت ها با راه اندازی بخش بازاریابی، فرآیند استخدام را ایجاد کرده اند.

بزرگترین مشکلی که کارفرمایان هنگام استخدام کارشناسان بازاریابی و متخصصین سئو با آن روبرو می شوند این است که همه می گویند می توانند این کار را انجام دهند. گفتن آن آسان است. حقیقت این است که تعداد کمی واقعاً می توانند به آنچه وعده داده اند عمل کنند. بنابراین لازم است تا در مصاحبه از سایت های استخدام متخصص سئو کمک بگیرید و از صلاحیت آن ها اطمینان حاصل کنید. زیرا در این گونه سایت ها، افراد از فیلترهای متعددی عبور کرده اند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت SiteGround سایت گراند

هنگامی که طراحان برتر را جستجو می کنید، آنها برخی از وب سایت های خوبی را که روی آنها کار کرده اند را به عنوان نمونه نشان می دهند. بسیاری از شرکت های جوان با استخدام داوطلبان ناکارآمد دچار ضرر شده اند و استخدام کارشناسان بازاریابی اشتباه نه تنها شما را عقب می اندازد، بلکه فرصت های از دست رفته بیشتری را ایجاد می کند. با استفاده از سایت های استخدام متخصص سئو ، می توانید بهترین نتایج را بدست آورید و در ارتقاء وب سایت خود، مسیری صحیح را دنبال نمایید.

برچسـب هـا : سایر ، استخدام متخصص سئو
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد