خرید کیف پول لجر نانو اس

خرید کیف پول لجر نانو اس

توسط : تیم محتوا
1,746

کیف پول های سخت افزاری به شما این امکان را می دهند که سکه ها را در جایی که «ذخیره سرد» نامیده می شود، نگهداری کنید. در واقع، ذخیره سازی سرد روشی است که توسط آن کلیدهای خصوصی یا سایر اطلاعات از هرگونه تماس با اینترنت دور نگه داشته می شود، جایی که امنیت به راحتی به خطر می افتد. روش‌های ذخیره‌سازی سرد بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال در طول زمان تکامل یافته‌اند. با خرید کیف پول لجر نانو اس می توانید با خیالی آسوده به معاملات با ارزهای دیجتیال خود بپردازید.

این نکته را باید یادآور شویم که کیف پول های سخت افزاری یکی از جدیدترین تکرارها هستند و به طور کلی روش خوبی برای همه کاربران به حساب می آیند. آنها به راحتی در دسترس هستند و تعادل خوبی بین امنیت و عملکرد دارند.

خرید کیف پول لجر نانو اس

مبانی لجر نانو اس

Ledger Nano S اولین بار در سال 2016 معرفی شد و یک دستگاه سخت افزاری چند ارزی است. بیش از 1150 ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند. این برای مهار امنیت، انعطاف‌پذیری و پشتیبان‌گیری آسان ساختار کیف پول قطعی سلسله مراتبی (HD) طراحی شده است.

Nano S با ایجاد و ذخیره کلیدهای خصوصی کیف شما به صورت آفلاین، فضای سرد را فراهم می کند. همچنین می تواند با کیف پول های شخص ثالث برای مدیریت توکن های ERC-20 ادغام شود. قیمت کیف پول لجر نانو اس از زمان عرضه اولیه به نصف کاهش یافته است و در حال حاضر با قیمت 59 دلار به فروش می رسد و آن را مقرون به صرفه ترین کیف پول سخت افزاری موجود می کند.

Ledger Nano X از آن زمان به‌عنوان جانشین معرفی شده است و با ارائه ویژگی‌های بیشتر، جایگاه بالاتری در خط تولید لجر دارد.

پیشنهاد مطالعه: خرید دامنه رایگان از Freenom

تاریخچه Ledger

لجر یک شرکت جهانی است که در سال 2014 راه اندازی شد و متخصص در برنامه ها و دستگاه های بلاک چین ایمن است. این شرکت تا به امروز 1.5 میلیون کیف پول در 165 کشور به فروش رسانده است. لجر با ارائه پشتیبانی فراوان و پرداختن به مسائل و خطرات خاص، سطح بالایی از تعامل با جامعه را در کل نشان داده است. اطلاعات با کیفیت بالا در رابطه با به روز رسانی سیستم عامل آنها ارائه شده است. 

از بین سه شرکت بزرگ کیف پول سخت افزاری Trezor، Ledger و Keepkey، لجر محبوب ترین و ارزان ترین کیف پول سخت افزاری موجود در بازار را تنها با قیمت 59 دلار ارائه می دهد که شامل ارسال رایگان به اکثر کشورها نیز می شود.

خرید کیف پول لجر نانو اس

چه تفاوتی با نانو ایکس دارد؟

کیف پول لجر نانو اس به جز چند تفاوت جزئی بسیار شبیه به Nano S است. Ledger Nano X از اتصال بلوتوث پشتیبانی می کند. هارد دیسک  آن می تواند تا 100 برنامه را در خود جای دهد. شاسی Nano X کیفیت ساخت محکم تری دارد و از هارد دیسک بسیار بزرگتری نسبت به ظرفیت ذخیره سازی 5 برنامه کوچک در Nano S برخوردار است.

همچنین بسیار قوی تر و سنگین تر است و امکان اتصال بلوتوث را فراهم می کند. این بدان معناست که می‌توانید با متصل کردن Nano X به تلفن همراه خود و مدیریت دستگاه از طریق برنامه تلفن همراه Ledger Live، تراکنش‌ها را در هنگامی که  خارج از منزل هستید، ارسال و دریافت کنید.

با این حال، برخی قابلیت‌های بلوتوث را به عنوان یک آسیب‌پذیری اضافه می‌بینند، زیرا بلوتوث بیش از آنکه یک مزیت باشد، به عنوان یک حفره امنیتی در نظر گرفته می‌شود. این شما هستید که تصمیم می گیرید که آیا راحتی اضافی بلوتوث ارزش کاهش امنیت بالقوه کمتر را دارد یا خیر، اگرچه لجر ادعا می کند که این به هیچ وجه معاوضه نیست.

پیشنهاد مطالعه: خرید از سایت Usenetexpress

محتویات جعبه کیف پول لجر نانو اس

از سال 2019، نام تجاری Ledger Nano S به وضوح در قسمت بیرونی جعبه قابل مشاهده است و محصول در پلاستیک پیچیده شده است. قبلاً قسمت های بالایی و پایینی جعبه با برچسب ضد دستکاری مهر و موم شده بود. در عوض، اکنون یک کارت اطمینان در داخل وجود دارد که دلیل آن را نشان می دهد. صرف نظر از این، هرگز هیچ وسیله کیف پول سخت افزاری و یا کیف پول لجر نانو اسرا از فروشندگان و سایت های معتبر خریداری کنید. در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت شما را یاری می کنند.

در نظر داشته باشید که جعبه این محصول، به خوبی ساخته شده است و برای نگهداری آسان، ارزش نگهداری دارد. علاوه بر توضیح در مورد مهر امنیتی، سه کارت برای پشتیبان‌گیری از کلمه اولیه شما همراه با دستورالعمل‌هایی برای ادامه به وب‌سایت Ledger برای شروع راه‌اندازی ارائه شده است.

خرید کیف پول لجر نانو اس

مشخصات دستگاه 

Nano S دارای دو دکمه سخت افزاری است که برای پیمایش در رابط کاربری ساده روی صفحه و تأیید یا لغو امضای تراکنش استفاده می شود. شاسی یک روکش پلاستیکی مشکی بافت است که نسبتاً محکم به نظر می رسد. ضمن آن که ویژگی های امنیتی لجر در صنعت منحصر به فرد است.

عنصر امن CC EAL5+

کیف پول‌های سخت‌افزاری خانواده لجر تنها کیف‌پول‌های سخت‌افزاری کاملاً تأیید شده در بازار هستند که توسط ANSSI، آژانس امنیت سایبری فرانسه تأیید شده‌اند. نانو اس و نانو ایکس هر دو دارای چیزی هستند که به عنوان "عنصر امن" شناخته می شود.

داخل نانو اس به طور خاص، تراشه امن مورد استفاده ST31H320 با گواهینامه CC EAL5+ است. این تراشه متوسط سیاه رنگ در سمت چپ بالای دستگاه بالا است. همچنین Secure Element یک تراشه امن است که اقدامات متقابل در برابر بسیاری از حملات شناخته شده را تعبیه می کند. این نوع تراشه در برابر دستکاری مقاوم است و از دستگاه شما در برابر حملات مختلف محافظت می کند.

تراشه امن چیزی است که Ledger را از سایر کیف پول های سخت افزاری موجود در بازار از نظر ذخیره سازی کلید متمایز می کند. همچنین هنگامی که برای اولین بار کیف پول لجر نانو اس خود را مقداردهی اولیه می کنید، از شما خواسته می شود که یک کد پین 4 تا 8 رقمی تنظیم کنید. به یاد داشته باشید که خودتان مسئول ایجاد یک پین قوی هستید. از تمام 8 کاراکتر استفاده کنید.

این پین چیزی است که به شما امکان می دهد دستگاه را باز کرده و از آن استفاده کنید. مشابه پین حساب بانکی شما بسیار مهم است، اما همچنین توجه داشته باشید که برای بازگرداندن کیف پول از کلمات بذر نیازی نیست. 

کد پین کیف پول لجر نانو اس

کد پین، فقط یک رمز عبور ساده است تا مطمئن شوید که اگر دستگاه خود را گم کنید، سکه های شما به راحتی دزدیده نمی شوند.  اگر فردی بیش از 4 بار سعی کند یک پین وارد کند، نانو S خود را پاک می کند. این مانع از تلاش مهاجمان برای دستیابی به پین شما و دسترسی به سکه های شما می شود.

پیشنهاد مطالعه: روش های درآمدزایی با رمزارزها

پشتیبان گیری از طریق BIP39 Recovery Seeds

کیف پول لجر نانو اس  به شما امکان می دهد با استفاده از استانداردی به نام BIP39 از کیف پول سخت افزاری خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، به طور خلاصه، کلید خصوصی شما به یک سری 24 کلمه ای به راحتی قابل خواندن تبدیل می شود.

اگر زمانی کیف پول خود را گم کردید یا از بین رفته یا به سرقت رفت، این مجموعه کلمات را در کیف پول دیگری (سخت افزار یا نرم افزار) وارد کرده و سکه های خود را پس خواهید گرفت. Ledger چند تکه کاغذ برای نوشتن این سری از کلمات در حین راه اندازی دستگاه فراهم می کند.

بازیابی نانو

با این حال، پشتیبان گیری از لجر خود به این روش چندان امن نیست. اگر کاغذ آب از بین رود، شانسی برای شما نخواهد داشت. به همین دلیل است که بسیاری از مردم استفاده از دستگاهی به نام Billfodl را برای ذخیره این مجموعه کلمات بر روی قطعات فولاد ضد زنگ، غیر قابل نفوذ در برابر آتش و سیل انتخاب می کنند.  برای خرید کیف پول لجر نانو اس ، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد