بررسی قوانین آزمون دولینگو

بررسی قوانین آزمون دولینگو

توسط : تیم محتوا
1,511

اگر برای دانشگاهی در ایالات متحده، بریتانیا یا کانادا درخواست می دهید، احتمالاً باید در آزمونی برای ارزیابی سطح زبان انگلیسی خود شرکت کنید. ممکن است با آزمون های استاندارد انگلیسی مانند تافل و آیلتس آشنایی داشته باشید، با این حال، آزمون Duolingo نیز درمقایسه، آزمون جدیدی است که می توانید در آن شرکت کنید. آزمون دولینگو ، شرایط پذیرش متقاضیان بین المللی را برای بسیاری از دانشگاه ها برآورده می کند. شما می توانید این آزمون را از خانه خود انجام دهید و نیازی به قرار ملاقاتی نیست که به شما اجازه دهد آن را در هر مکان و هر زمان انجام دهید.

آزمون انگلیسی (Duolingo (DET یک آزمون آنلاین مهارت انگلیسی است که برای دانشجویان بین المللی طراحی شده است. در مقایسه با سایر آزمون های مهارت زبان انگلیسی، سریع، راحت و مقرون به صرفه است. این یک ارزیابی مهارت مدرن انگلیسی برای کمک به دانشجویان و موسسات خارج از کشور است. شما می توانید با کمک کامپیوتر و وب کم از خانه خود در آزمون شرکت کنید، نیازی به گرفتن وقت قبلی یا سفر به مرکز آزمون ندارید.

بررسی قوانین آزمون دولینگو

چرا به آزمون انگلیسی duolingo نیاز داریم؟

به طور سنتی، برای داوطلبان لازم بود که آزمون ها را از قبل برنامه ریزی کنند. دانش آموزان باید مسافت های طولانی را تا مرکز آزمون طی کنند، جایی که تجربه آزمون استرس زا بوده و اغلب، داوطلبان باید هفته ها منتظر بمانند تا نتایج خود را دریافت کنند.

همانطور که جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود، آزمون Duolingo یک تجربه کاملاً جدید را برای شما ارائه می دهد. آزمون دولینگو در زبان انگلیسی از فناوری استفاده می کند تا آموزش را برای همه در دسترس قرار دهد. با استفاده از تکنیک های مدرن، دلیلی وجود ندارد که گواهی مهارت های انگلیسی شما اینقدر سخت و پرهزینه باشد.

این آزمون، به زبان انگلیسی بوده و کاملاً با آزمون‌های معمولی شما متفاوت است، زیرا می‌توانید آن را در خانه و از طریق رایانه خود انجام دهید. این آزمون با تجربه ای بی دردسر و بدون مراکز آزمون و بدون قرار ملاقات همراه است که می توانید با هزینه 49 دلار در آن شرکت کنید. 

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در هند

الزامات آزمون Duolingo

مدارک مورد نیاز برای آزمون Duolingo شامل پاسپورت، گواهینامه رانندگی یا شناسه دولتی شما است. همچنین لازم است تا اتاقی ساکت و پر نور در اختیار داشته و 60 دقیقه وقت آزاد را برای آزمون در نظر داشته باشد. همچنین یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد و رایانه ای مجهز به دوربین جلو، میکروفون و بلندگو مورد نیاز است.

قوانین آزمون دولینگو

لازم است که در خصوص شرکت در آزمون دولینگو ، قوانین را رعایت نمایید. اگر آنها را دنبال نکنید، باید دوباره در آزمون شرکت کنید. این قوانین شامل : 

-از هدفون استفاده نکنید

-با هیچ کس دیگری تعامل نداشته باشید.

-از گوشی یا دستگاه های دیگر استفاده نکنید.

-خارج از صفحه نمایش نگاه نکنید.

فرمت آزمون 

در فرمت این آزمون،  برای 5 دقیقه اول، یک راه اندازی سریع وجود دارد که شما را با قوانین و الزامات آزمون راهنمایی می کند. 45 دقیقه بعدی یک آزمون تطبیقی است، بخش درجه بندی شده ای که مهارت های خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن شما را ارزیابی می کند.

10 دقیقه پایانی یک مصاحبه ویدئویی است، بخشی که پاسخ شما به سوالات باز را ثبت می کند. این آزمایش از آنجایی که از فناوری های پزشکی قانونی و بیومتریک داده های پیشرفته استفاده می کند، ایمن و قابل اعتماد است و از راه دور توسط یک شخص نظارت می شود.

یک آزمون آزمایشی به شما کمک می کند تا با انواع سوالاتی که در آزمون Duolingo با آنها مواجه خواهید شد، آشنا شوید. توصیه می شود، یکبار این آزمون را انجام دهید تا با این روند آشنا شوید. این آزمون رایگان است و می توانید هر چند بار که بخواهید آن را انجام دهید. بهترین بخش این است که آزمون نمونه، یک محدوده امتیاز تخمینی را ارائه می دهد.

شایان ذکر است که مدت زمان آزمون نمونه کوتاه‌تر است (هشت دقیقه) و دامنه نمره دقت کمتری دارد. با این حال، با شرکت در آزمون نمونه، متوجه خواهید شد که چه چیزی مورد انتظار است و در نهایت، بهتر آماده خواهید شد.

بررسی قوانین آزمون دولینگو

فرصتی برای نشان دادن مهارت 

از آنجایی که آزمون Duolingo شامل بخش نوشتاری و مصاحبه ویدیویی است، هر دو زمانی که نتایج خود را با دانشگاه به اشتراک می‌گذارید، شامل می‌شوند. این یک فرصت عالی برای کارکنان پذیرش بین المللی است تا در مورد شما بیاموزند و در عین حال خود و توانایی زبان انگلیسی خود را به نمایش بگذارید.

شما می توانید از دو موضوع سوال برای مصاحبه تصویری و نمونه نوشتاری در آزمون دولینگو انتخاب کنید. سپس یک تا سه دقیقه صحبت می کنید و تا پنج دقیقه می نویسید. یک تایمر وجود دارد که شما را ردیابی می کند. پاسخ سوالاتی را که می دانید، ارائه کنید. 

قبل از اینکه نتایج خود را با دانشگاه ها به اشتراک بگذارید، می توانید پاسخ های خود را بررسی کنید. اگر از عملکرد خود راضی نیستید، می توانید دوباره در آزمون شرکت کنید. با پایان آزمون، مراقب، ویدیوی ارسالی شما را سنجش می کند تا در خصوص رعایت قوانین، مطمئن شود. آزمون Duolingo یک تجربه آزمایشی نوآورانه ایجاد می کند. تجربه ای که راحت، مقرون به صرفه و سریع است.

پیشنهاد مطالعه:ثبت نام در آزمون جی مت GMAT

پذیرش در دانشگاه ها با آزمون دولینگو 

پذیرش آزمون دولینگو روز به روز در حال افزایش است زیرا آسان و راحت است. Duolingo برای تضمین پذیرش در بسیاری از مدارس بین المللی مفید است. این آزمون، نه تنها در کانادا پذیرفته شده است، بلکه در ایالات متحده آمریکا، چین، ژاپن، آلمان و غیره مانند کالج موناش در استرالیا، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا، دانشگاه براندون در کانادا، دانشگاه بین المللی شیلر در آلمان و غیره نیز پذیرفته می شود. تعدادی از دانشگاه های انگلستان آزمون Duolingo را معادل آیلتس یا تافل می دانند.

مزایای Duolingo

این آزمون، روشی آسان تر و در دسترس از دیگر آزمون ها، جهت سنجش مهارت انگلیسی است. ثبت نام سایر آزمون های تسلط به زبان انگلیسی کمی دشوار است، شما باید به یک مرکز آزمون سفر کنید، تجربیات طولانی و استرس زا در آزمون داشته باشید، اما در مورد آزمون Duolingo اینطور نیست. می توان آن را به صورت آنلاین از هر جایی دریافت کرد.

سایر آزمون های مهارت زبان انگلیسی بیش از 200 دلار آمریکا هزینه دارند. آزمون دولینگو فقط 49 دلار هزینه دارد. نتایج آزمون دولینگو، در عرض 2 روز یا 48 ساعت در دسترس است و شما می توانید نتایج خود را به دانشگاه ها و کالج های نامحدود ارسال کنید.

این آزمون، فرصتی را ارائه می دهد تا توانایی انگلیسی خود را از طریق ادغام یک مصاحبه ویدیویی و نمونه نوشتن در کنار نمره مهارت به موسسه نشان دهید. در هر زمان و مکانی می توان در آزمون Duolingo شرکت کرد، تنها شرط آن این است که الزامات فنی و محیط آزمون لازم را داشته باشند.

بررسی قوانین آزمون دولینگو

ثبت نام آزمون Duolingo

از تاریخ ثبت نام اصلی خود می توانید ظرف 90 روز در آزمون شرکت کنید. برای ثبت نام مراحل مشخصی را باید دنبال کنید. با ثبت سن، شناسه ایمیل و رمز عبور خود در وبسایت آزمون انگلیسی Duolingo یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس روی بعدی کلیک نمایید. 

پیشنهاد مطالعه:مهاجرت تحصیلی به آلمان با یونی اسیست

در صفحه بعد از شما سوالی پرسیده می شود که به چه چیزی علاقه دارید؟  شما باید گزینه های ساختمان مدرسه ، پذیرش دانشگاه در مقطع کارشناسی، پذیرش تحصیلات تکمیلی (مثلا: MBA، PhD)، پذیرش در مقطع راهنمایی یا دبیرستان،  درخواست برای شغل یا ترفیع یا را انتخاب کنید. گزینه ای را که می خواهید دنبال کنید، انتخاب کرده و روی ایجاد حساب کلیک نمایید. پس از ایجاد، هزینه مربوط به آزمون را پرداخت کنید. می توانید برای ثبت نام و پرداخت در این آزمون، از طریق 20 پیمنت اقدام کنید.
 

برچسـب هـا : دانشگاهی ، آزمون Duolingo
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد