بررسی کیف پول اینفینیتو

بررسی کیف پول اینفینیتو

توسط : تیم محتوا
1,564

کیف پول اینفینیتو ، یک کیف پول چند جانبه عالی است و  لیست خوبی از ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده را ارائه می دهد که شامل بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، GAS، دش و دوج کوین می باشد. همچنین دسترسی به توکن های زنجیره بلوکی قرارداد هوشمند مانند ETH ERC20، NEO NEP-5 را ممکن می سازد. این کیف پول به عنوان کیف پول موبایل برای دستگاه های iOS و اندروید در دسترس است.

پیشنهاد مطالعه:کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال

مزیت های کیف پول 

اگر امنیت بزرگترین جذابیت شما در کیف پول های دیجیتال است، کیف پول اینفینیتو علاقه شما را جلب خواهد کرد. کیف پول دارای ویژگی های امنیتی خوبی است. از جمله موارد برجسته، ادعای تاچ آی دی است که استاندارد جدیدی برای کیف پول های موبایل است. سایر ویژگی های کلیدی عبارتند از مدیریت مخاطبین، مدیریت قیمت، پشتیبانی چند زبانه، تاریخچه تراکنش، اسکنر کد QR و نمونه کارها مجازی. علاوه بر این، کیف پول اولین کیف پول جهانی است که از شبکه اصلی EOS پشتیبانی می کند.

کیف پول اینفینیتو که یک کیف پول جهانی برای ارزهای دیجیتال است که می‌تواند سکه ‌های بیشتری نسبت به هر کیف پول چند ارزی دیگری در خود جای دهد. پس از رای گیری EOS، کیف پول Infinito اولین کیف پول جهانی خواهد بود که از EOS MainNet پشتیبانی می کند. این کیف پول، علاوه بر انعطاف ‌پذیری، به عنوان مکانیزم ذخیره ‌سازی، بصری بودن، امنیت و ویژگی ‌های بیشتر به روز شده، محبوب است.

معرفی کیف پول Infinito

کیف پول اینفینیتو ، تنها مدت کوتاهی است که در دسترس است. در واقع، در سال 2017 راه اندازی شد. با وجود این، میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد. این برنامه از زبان‌های انگلیسی، کره‌ای، ویتنامی، روسی، چینی، فرانسوی و ژاپنی پشتیبانی می‌کند و به زودی به زبان ‌های دیگر ملحق می ‌شود. رقبای اصلی آن نیز عبارتند از MEW، Exodus و Jaxx که در میان آن ها خوش درخشیده است.

بررسی کیف پول اینفینیتو

 

سکه های پشتیبانی شده از کیف پول اینفینیتو

یکی از نقاط قوت فروش منحصر به فرد این کیف پول اینفینیتو ، پشتیبانی آن از فهرست بلندبالایی از دارایی های دیجیتال است. اینها شامل موارد رده بالا مانند BTC، ETH، Dash و EOS در میان دیگران می شود. در بالای این سکه ها، کیف پول از ADA – ONT – EOS – BNB نیز پشتیبانی می کند. در آینده نزدیک، کیف پول از توکن ‌های BEP2 و TOMO، USDT OmniLayer و TRON و همه توکن ‌های مرتبط با آنها پشتیبانی خواهد کرد.

اگر می خواهید دارایی های ERC-20 و NEO NEP-5 را در اختیار داشته باشید، کیف پول اینفینیتو شما را نیز پوشش می دهد. جدا از سکه های ERC-20 و NEP-5 موجود، توسعه دهندگان هر هفته سکه های جدیدی اضافه می کنند. بنابراین، ظرفیت ذخیره سازی بیشتر می شود.

کارمزد کیف پول اینفینیتو

مانند سایر کیف پول ها، برای پردازش تراکنش های خود نیاز به کارمزد دارید. برای ارائه سطحی از انتخاب، کاربران می‌توانند کارمزد تراکنش‌های خود را از سه گزینه اقتصادی، معمولی و پریمیوم بهینه‌سازی کنند. به طور کلی، شما می توانید معاملات خود را با کمترین هزینه ممکن با کیف پول اینفینیتو پردازش کنید.

قیمت کیف پول 

این یک کیف پول موبایلی است که استفاده از آن رایگان است. بنابراین، می‌توانید به سادگی به Google Playstore یا App Store Apple مراجعه کنید تا آخرین نسخه را کاملاً رایگان دانلود کنید.

سهولت استفاده

اگر با کیف پول موبایلی مشکل دارید، باید کیف پول اینفینیتو را امتحان کنید. ممکن است باعث شود نظرتان عوض شود. کیف پول برای مبتدیان ساخته شده است تا بدون پشتیبانی به راحتی کار کنند. برخی از ویژگی های کیف پول که به تجربه کاربری عالی کمک می کند عبارتند از:

مدیریت تماس: 

اگر بیشتر در دارایی های دیجیتال تراکنش می کنید، این ویژگی برای شما مفید خواهد بود. این به شما امکان می دهد آدرس های رمزنگاری مکرر خود را برای دسترسی آسان در یک لیست ذخیره کنید. این ویژگی دردسر نوشتن آدرس های طولانی را برای از دست ندادن آنها کاهش می دهد.

بررسی کیف پول اینفینیتو

چند کیف پول: 

در اینجا یکی دیگر از ویژگی هایی است که زندگی را برای کاربران آسان تر می کند. اگر شما مانند اکثر کاربران کریپتو هستید که سکه ها را برای اهداف خاصی نگه می دارند، این ویژگی کیف پول اینفینیتو برای شما مفید خواهد بود. به عبارت دیگر، می توانید دارایی های دیجیتال خود را در کیف پول های مختلف سازماندهی کنید و آن ها را به دلخواه نام گذاری کنید. 

علاوه بر این، کیف پول Infinito دارای ویژگی های جالب دیگری مانند اسکنر کد QR، پشتیبانی از Touch ID و مرورگر Dapp است. هدف مرورگر Dapp با نام App Square این است که کاربر نه تنها ارزهای دیجیتال خود را نگه دارد، بلکه از آنها برای دسترسی به dApps از بلاک چین ETH - ONT - EOS - BNB  استفاده کند. در نهایت، کیف پول اینفینیتو به کاربران خود ایردراپ های ماهانه می دهد تا به کاربران امکان کسب توکن های رایگان را ارائه دهد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین ارز دیجیتال ارزان

راه اندازی کیف پول 

برای تنظیم کیف پول:

ابتدا پس از نصب برنامه بر روی “Create New Wallet” ضربه بزنید. سپس، نام کیف پول خود را بگذارید و روی «بعدی» ضربه بزنید تا از کیف پول خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. در مرحله بعد، عبارت عبور خود را کپی کنید و ایمن نگه دارید. در نهایت، عبارت بازیابی خود را تأیید کنید و یک رمز عبور برای تکمیل تنظیمات ایجاد کنید. اکنون شما آماده دریافت اولین مجموعه سکه های خود هستید.

امنیت کیف پول اینفینیتو

کیف پول اینفینیتو ، یک کیف پول HD است که امنیت و راحتی را با هم ترکیب می کند. معماری امنیتی کیف پول عبارت عبور، رمز عبور و شناسه لمسی را ترکیب می کند. علاوه بر این، کلیدهای عمومی و خصوصی کاربر در سرورهای متمرکز نگهداری نمی شوند. 

بنابراین، دزدیدن دارایی های دیجیتال شما از اینترنت برای کسی سخت خواهد بود. همچنین، کیف پول Infinito توسط شرکت ممیزی امنیتی Smart Dec نیز بررسی شده است. ضمن آن که باید اشاره کرد کیف پول منبع باز است. این سطح خوبی از شفافیت را نشان می دهد زیرا کد منبع امکان بررسی خارجی را فراهم می کند. این کیف پول برای دانلود رایگان در فروشگاه های اپلیکیشن مربوطه برای دستگاه های اندروید و iOS در دسترس است.

بررسی کیف پول اینفینیتو

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال برتر

کیف پول اینفینیتو همه بازیگران اصلی در ارزهای دیجیتال را ذخیره می کند. همچنین می تواند کل کلاس های ارزهای دیجیتال را ذخیره نماید. بیشتر توکن‌ های موجود در 100 رمزارز برتر با استفاده از بلاک چین اتریوم منتشر شدند. حتی پروژه های پیشرو در جهان مانند EOS نیز در این عدد به حساب می آیند. همه این توکن ها با هم، توکن های ERC20 نامیده می شوند و کیف پول اینفینیتو از همه آنها پشتیبانی می کند.

این عالی است، اما Infinito تنها کیف پولی نیست که می تواند این کار را انجام دهد. کیف پول اینفینیتو از توکن‌های NEP-5 پشتیبانی می‌کند. همه توکن‌ هایی که با استفاده از بلاک چین NEO منتشر می‌شوند. این پلتفرم به 12 زبان کار می کند و زبان های بیشتری نیز در راه است. 

ویژگی های بارز کیف پول Infinito 

بدیهی است که نقطه فروش اصلی کیف پول اینفینیتو ، قدرت ذخیره سازی جهانی آن برای جهان ارزهای دیجیتال است. فهرست کردن تمام سکه ‌هایی که می ‌توانند در کیف پول Infinito ذخیره شوند، فضای زیادی را اشغال می‌کند، سکه های جدید هر هفته به خانواده های ERC20 و NEP-5 اضافه می شوند، بنابراین ذخیره سازی Infinito به طور مداوم در حال گسترش است. 

این شرکت به طور معمول سکه‌ های قابل توجهی را اضافه می‌کند که بخشی از اتریوم یا NEO نیستند. علاوه بر تمام این سکه های پشتیبانی شده، کیف پول اینفینیتو نیز بسیار آسان برای استفاده و ایمن است. Infinito از نظر قابلیت استفاده درست در بالای لیست قرار دارد. آنها حتی در مرحله عبارت عبور 12 کلمه ای دست شما را می گیرند. حتی جدیدترین کاربران به معنای واقعی کلمه نمی توانند آن را از دست بدهند.

کیف پول Infinito از ورود لمسی پشتیبانی می کند که یک ویژگی شگفت انگیز است. اما شما همچنین می توانید از رمزهای عبور یا حتی عبارات پشتیبان، هر چیزی که برای آرامش خاطر نیاز دارید استفاده کنید. کیف پول اینفینیتو می‌داند که کیف ‌پول های موبایل آسیب ‌پذیر هستند به گونه ‌ای که کیف پول‌ های دسکتاپ نیز آسیب ‌پذیر به نظر می آیند. بنابراین، آنها بازیابی کیف پول در دستگاه جدید را بسیار آسان می کنند که با توجه کردن کاربران جدید به مرحله عبارت عبور راه اندازی تقویت می شود. کیف پول اینفینیتو ، مدت زیادی نیست که وجود دارد، اما آنها به وضوح با بیش از 200000 مورد تا کنون در بازار ظاهر شدهاند. 

چگونه کیف پول Infinito را دانلود کنیم.

دانلود Infinito Wallet به همین سادگی است. به سادگی به فروشگاه برنامه در دستگاه تلفن همراه iPhone یا Android خود بروید و عبارت Infinito Wallet را جستجو کنید. برای دانلود روی آن کلیک کنید. در اندروید تنها حدود 20 مگابایت است، بنابراین تنها در چند ثانیه در کیف پول اینفینیتو قرار می گیرد.

پیشنهاد مطالعه:کیف پول MyEtherWallet

آیا کیف پول اینفینیتو ایمن است؟

ایمنی در ارزهای دیجیتال کاملاً نسبی است. برای امنیت کامل، یک کاربر کریپتو باید راحتی را به طور کامل کنار بگذارد. اما برای اینکه بتوانید از سکه های خود در صورت تقاضا استفاده کنید، کاربر باید با امنیت کمی کمتر حرکت کند. کیف پول‌هایی که به‌خوبی طراحی شده‌اند برای استفاده روزانه مناسب هستند.
کیف پول اینفینیتو یکی از آن کیف پول هایی است که نقطه شیرینی بین امنیت و راحتی پیدا می کند. ترکیبی از رمز عبور، عبارت عبور و حتی شناسه لمسی آن‌ها را به عنوان یک کیف پول موبایل ایمن می‌سازد که قبلا دیده‌ایم. اگر به اندازه کافی برای محافظت از دسترسی به تلفن خود تلاش کنید، احتمال کمی وجود دارد که شخص دیگری بتواند از کیف پول Infinito شما استفاده کند. 

اطلاعات کاربر و داده‌های سکه (کلیدهای عمومی و خصوصی) در سرورهای متمرکز نگهداری نمی‌شوند. کیف پول اینفینیتو یک راه حل کیف پول غیرمتمرکز است. اگر این تمام چیزی بود که Infinito  برای امنیت در اختیار ما قرار می داد، هیچ کس نمی توانست شکایت کند.

 اما نقشه راه اینفینیتو نشان می‌ دهد که آن ‌ها در حال توسعه راه‌ های امن ‌تر برای اطمینان از ایمنی کاربران خود هستند. کاربران می ‌توانند سکه ‌های نگهداری شده را با کیف پول موبایل Infinito Wallet خود یکپارچه کنند. ما کاملاً مطمئن نیستیم که این در عمل چگونه خواهد بود، اما اگر در استاندارد بقیه پلتفرم کیف پول اینفینیتو باشد، احتمالاً شکایت نخواهیم کرد.

بررسی کیف پول اینفینیتو

مدیریت مخاطبین

اینفینیتو کیف پولی است که برای استفاده روزانه طراحی شده است. در پایان روز، به همان اندازه که ما در مورد ارزهای دیجیتال به عنوان یک سرمایه گذاری می شنویم، قرار است آنها خرج شوند. وقتی ارزهای رمزنگاری شده را خرج می کنیم، باید آن را به یک آدرس الفبایی عددی خاص ارسال کنیم. 

این کدها طولانی هستند و ذاتاً فراموش نشدنی می بشند. با کیف پول اینفینیتو ، می توانید تمام مخاطبین خود را در لیستی با کاربری آسان ذخیره کنید. این دقیقاً به همان روشی است که شماره تلفن را در تلفن همراه خود ذخیره می کنید. شاید این ویژگی کمی به نظر نرسد، اما قطعا اینفینیتو را مفیدتر می کند.

پیشنهاد مطالعه:سایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال

بهینه سازی قیمت 

جابجایی ارزهای دیجیتال هزینه دارد. هر بار که سکه‌های خود را خرج می‌کنید، می ‌فرستید یا به‌طور دیگری انتقال می‌دهید، هزینه‌هایی در ساختار بلاک چین وجود دارد. با ارزهای اصلی مانند بیت کوین و اتریوم، این نقل و انتقالات باید توسط ماینرها انجام شود و این ماینرها برای کارهایی که انجام می دهند از کاربران پول دریافت می کنند. 

ماینرها نمی توانند همه تراکنش ها را یکجا انجام دهند، بنابراین کاربران اغلب قیمت خود را انتخاب می کنند. هر چه بالاتر باشد، سفارش سریعتر تکمیل می شود. کیف پول اینفینیتو از فناوری بهینه ‌سازی قیمت اختصاصی برای انتخاب بهترین قیمت استفاده می‌کند، که انتقال کاربر را سریع انجام می‌دهد، بدون اینکه پول زیادی از کاربر بگیرد.

در این کیف پول کاربردی، تاریخچه تراکنش ها را می توان به سرعت در یک فایل .csv مناسب برای نگهداری سوابق، مالیات یا آنچه که دارید صادر کرد. همچنین به راحتی می توانید ارزش کل نمونه کارها خود را در کیف پول Infinito یا همان نمودارها را برای دارایی های فردی تجسم کنید. برای تهیه این کیف پول، از طریق کارشناسان 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد