بهترین سایت های ارائه دهنده ی دوره های انلاین کالج رایگان

بهترین سایت های ارائه دهنده ی دوره های انلاین کالج رایگان

توسط : تیم محتوا
1,946

بسیاری از ما یک مسیر آموزشی بسیار معمولی را دنبال می کنیم. برخی از ما به کالج یا دانشگاه رفته و برخی دیگر از این هم فراتر می ‌روند و مدارک بالاتری کسب می‌کنند و در دانشگاه شغلی ایجاد می ‌کنند. مهم نیست که سفر رسمی تحصیلی شما تا چه اندازه است، یادگیری نباید در همین جا متوقف شود. ما می توانیم به یادگیری ادامه دهیم چه برای پیشرفت شغلی یا صرفاً برای سرگرمی. بهترین سایت های دوره آنلاین کالج می تواند در این مسیر، انتخاب خوبی باشد.

پیشنهاد مطالعه:بتراول کارت و مزایای استفاده از آن

وب سایت های رایگان آموزشی

این وب سایت ها اغلب رایگان یا کم هزینه هستند و دوره های زیادی از اصول آشپزی گرفته تا طراحی گرافیک و توسعه موبایل ارائه می دهند. برای عاشقان فناوری و آشپزی، چیزی برای همه وجود دارد. مهم نیست در کجای جهان هستید یا سابقه تحصیلی تان چیست، بیایید با این برنامه های آموزشی و صدور گواهینامه آنلاین به یادگیری ادامه دهیم.

وب‌ سایت ‌های آموزشی آنلاین بسیاری وجود دارند که دوره ‌های آکادمیک را با کسری از هزینه ‌های کالج ‌ها و دانشگاه‌ های سنتی ارائه می‌ دهند و آنها را برای فراگیران ایده‌آل تبدیل می‌ سازد. در اینجا بهترین سایت های دوره آنلاین کالج برای دسترسی به تعداد زیادی دوره آموزشی، به صورت رایگان وجود دارد.

بهترین سایت های ارائه دهنده ی دوره های انلاین کالج رایگان

وب سایت های برتر آموزش آنلاین

وب سایت های آموزش آنلاین، هزاران دوره آنلاین را برای دانش آموزان ارائه می دهند. در حالی که بسیاری از دوره‌های آموزشی مبتنی بر هزینه هستند، می‌توانید دوره‌های رایگان بسیاری را نیز بیابید.

آکادمی خان

آکادمی خان یک موسسه غیرانتفاعی است که ماموریت آن ارائه آموزش رایگان و در سطح جهانی برای هر کسی و در هر کجا است. آکادمی خان برای دانش‌آموزان و معلمان رایگان است و برای دانش‌آموزان از دبستان تا اوایل کالج درس‌ هایی با موضوعاتی از جمله ریاضی، گرامر، علوم، تاریخ، آزمون‌های SATو موارد دیگر ارائه می‌دهد. شرکای موسس آکادمی خان شامل بنیاد بیل و ملیندا گیتس، گوگل، آن اند جان دوئر و رید هستینگز هستند. این از بهترین سایت های دوره آنلاین کالج است.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت TryHackMe

 edX

edX که توسط هاروارد و MIT تأسیس شده است، یک سازمان غیرانتفاعی جهانی است که به دنبال حذف سه مانع آموزش سنتی هزینه، مکان و دسترسی است. edX بیش از 20 میلیون زبان آموز و 2400 دوره از اکثر دانشگاه های برتر جهان دارد. Open edX پلتفرم منبع باز پشت edX است و برای مربیان و فناورانی که می خواهند ابزارهای آموزشی جدید توسعه دهند باز است. علاوه بر دوره های رایگان، edX دوره هایی را نیز با هزینه ارائه می دهد.

وقتی دو تا از بهترین سایت های دوره آنلاین کالج و معتبرترین مؤسسات آموزش عالی برای یادگیری آزاد گرد هم می آیند چه اتفاقی می افتد؟ edX. هاروارد و MIT برای ایجاد تنها ارائه دهنده و غیرانتفاعی MOOC (دوره های آزاد گسترده آنلاین) همکاری کردند. امروزه با بیش از 130 شریک از جمله دانشگاه جورج تاون، دانشگاه براون و دارتموث همکاری می کند. 

گزینه‌های یادگیری آنلاین طیف گسترده‌ای را اجرا می‌کنند. می‌توانید یک دوره یا یک مدرک کارشناسی ارشد آنلاین، با طیف وسیعی از گواهی‌های حرفه‌ای و برنامه‌های کارشناسی ارشد را انتخاب کنید. نمونه دوره های رایگان شامل تخیل معماری (هاروارد)، تحلیل مالی برای تصمیم گیری (بابسون)، استراتژی و مدیریت همه کانال (دارتموث) است.

بهترین سایت های ارائه دهنده ی دوره های انلاین کالج رایگان

کورسرا

Coursera به عنوان بهترین سایت های دوره آنلاین کالج ، بیش از 35 میلیون زبان آموز، 150 شریک دانشگاهی، 2700 دوره، 250 تخصص و چهار مدرک دارد. علاوه بر دوره های رایگان، Coursera دوره هایی را ارائه می دهد که به طور کلی از 29 تا 99 دلار متغیر است. 

تخصص ها و مدرک ها قیمت بالاتری دارند. مدرسان دوره شامل کارشناسانی از کالج‌ها و دانشگاه‌های برتر جهان می‌شوند و دوره‌ها شامل سخنرانی‌های ویدئویی ضبط‌شده، انجمن‌های گفتگوی جامعه و دوره‌های درجه‌بندی‌شده و ارزیابی شده است. همچنین می توانید برای هر دوره ای که گذرانده اید گواهی دوره دریافت کنید. 

نمونه دوره های رایگان شامل یادگیری ماشینی (استنفورد)، علم بهزیستی (ییل)، مذاکره موفق (دانشگاه میشیگان) است. Coursera که در سال 2012 توسط دو استاد دانشگاه استنفورد آغاز شد، معتقد است که همه باید بتوانند در هر مکان، در هر زمان و از برترین ارائه دهندگان آموزش در جهان یاد بگیرند. 

از آن زمان به بعد، در این مرکز به عنوان بهترین سایت های دوره آنلاین کالج بیش از 60 میلیون یادگیرنده جذب شده است و با بیش از 200 دانشگاه همکاری می کند تا انواع محتوا را برای کاربران ارائه دهد.  چه به دنبال یک دوره عمومی، یک تخصص خاص، یا یک مدرک دانشگاهی شناخته شده باشید، Coursera تنها فروشگاه شما خواهد بود. دوره ها از 29 تا 99 دلار متغیر است. 

تخصص در موضوعاتی مانند علم داده یا اقتصاد سنجی به 39 تا 99 دلار در ماه می رسد. مدرک تحصیلی تا 25000 دلار است که می تواند طی یک تا سه سال تدریس شود. این ابزاری درخشان برای یادگیرندگان مادام العمر است. بهترین بخش در مورد Coursera طیف متنوعی از موضوعات و موضوعات در دسترس ما برای یادگیری و رشد است.

پیشنهاد مطالعه:گواهینامه های بین المللی مهندسی شبکه

Udemy

Udemy، یک بازار آموزشی جهانی، دارای 30 میلیون دانشجو، 100000 دوره آموزشی به 50 زبان، 42000 مربی و 22 میلیون دقیقه آموزش تصویری است. به عنوان بهترین سایت های دوره آنلاین کالج برخلاف سایر پلتفرم‌های آموزش آنلاین که توسط محتوای کالج‌ها و دانشگاه‌ها هدایت می‌شوند، Udemy به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد دوره‌های آموزشی خود را مدیریت کرده و به صورت آنلاین به آنها آموزش دهند.

Udemy توسط Eren Bali، Oktay Caglar و Gagan Biyani تأسیس شد تا آموزش با کیفیت را در دسترس‌تر قرار دهد - و پیشرفت‌های جدی‌تری داشته‌اند. تا به امروز، بیش از 295 میلیون ثبت نام در سراسر جهان با دوره های مختلف از بازاریابی اینستاگرام تا رایحه درمانی به دست آورده است. 

با شروع فقط 10.99 دلار، می توانید به بیش از 100000 دوره آنلاین دسترسی داشته باشید که با سرعت و سبک زندگی شما کار می کنند. دلیلی وجود دارد که چرا کسب و کارهایی مانند آدیداس و مرسدس بنز از Udemy و بهترین سایت های دوره آنلاین کالج برای تیم های خود استفاده می کنند. 

در بسیاری از زبان‌ها موجود است و در سرتاسر جهان در دسترس است، با پذیرش پیشنهاد آزمایشی Udemy، چیزی برای از دست دادن و همه چیز برای به دست آوردن ندارید و به یادگیری بپردازید.

بهترین سایت های ارائه دهنده ی دوره های انلاین کالج رایگان

TED-Ed

TED-Ed بازوی آموزش است که ماموریت آن به اشتراک گذاری و گسترش ایده های معلمان و دانش آموزان می باشد. TED-Ed دارای یک شبکه جهانی با بیش از 250000 معلم است که هر هفته به میلیون ها معلم و دانش آموز در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد.

 TED-Ed به عنوان بهترین سایت های دوره آنلاین کالج شامل محتوای نوآورانه مانند ویدیوهای متحرک اصلی و بستری برای معلمان برای ایجاد درس های تعاملی است. می توانید برای ثبت نام در این دوره های کالج و دریافت مدرک بین المللی از آنها، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد