بهترین سایت های ترجمه آنلاین

بهترین سایت های ترجمه آنلاین

توسط : تیم محتوا
1,447

هنگامی که نیاز به خواندن زبان دیگری دارید، بهترین سایت های ترجمه آنلاین ،  شما را تحت پوشش قرار می دهند. همه وب سایت های ترجمه، یکسان ایجاد نمی شوند. برخی کلمات گفتاری شما را به زبان دیگری رونویسی می کنند و سپس نتیجه را با شما بیان می نمایند. برخی دیگر جزئیات کمتری دارند و برای ترجمه ساده کلمه به کلمه یا ترجمه وب سایت بهتر هستند.

سایت های برتر ترجمه آنلاین

سایت ‌های مترجم درخواستی فهرست ‌شده در زیر برای موقعیت ‌های بسیار خاص عالی هستند، مانند زمانی که نمی ‌دانید متن روی یک تصویر چه می‌گوید زیرا به زبان شما نیست. برای یادگیری واقعی زبان، از جمله قوانین دستور زبان و اصطلاحات اساسی، ممکن است یک سرویس یادگیری زبان یا سایت تبادل زبان را ترجیح دهید.

بهترین سایت های ترجمه آنلاین

Google Translate بهترین مترجم کلی

گوگل، بهترین سایت های ترجمه آنلاین به نام Google Translate ارائه می دهد. متنی را که وارد کادر می‌کنید و همچنین اسناد و کل صفحات وب را ترجمه می‌کند. وقتی می‌خواهید کلمات یا عبارات تکی را تبدیل کنید تا ببینید چگونه در زبان دیگری ظاهر یا صدا می‌شوند، این مترجم عالی است. 

همچنین اگر نیاز دارید با کسی صحبت کنید، در حالی که هیچ یک از شما نمی توانید زبان دیگر را بفهمید، به طرز شگفت انگیزی خوب کار می کند. فقط تایپ کنید یا صحبت کنید، و سپس تماشا کنید که ترجمه در سمت راست ظاهر می شود.

یکی از بهترین ویژگی‌ های آن این است که می ‌توانید هر متنی را که به سمت آن می ‌زنید بگیرید و دقیقاً تعیین کنید که به چه زبانی است و سپس فوراً آن را به زبانی که می‌توانید بفهمید قرار دهید. اگر زبان اصلی را نمی دانید، عالی است. از طریق کلیک کردن از طریق هر یک از آنها تا زمانی که ترجمه کار می کند.

در بهترین سایت های ترجمه آنلاین ، می توانید متنی را تایپ کنید، آن را بیان نمایید یا از صفحه کلید روی صفحه استفاده کنید. برای خروجی، می ‌توانید ترجمه را به زبان ترجمه شده مورد نیاز خودتان انتخاب کنید که در صورت تلاش برای یادگیری زبان مفید است.

هر کلمه ای که در کادر متن ورودی برجسته کنید، تعاریف، جملات مثال و اطلاعات ترجمه را نشان می دهد. روی آن عبارات کلیک کنید تا آنها را به کادر ترجمه اضافه نمایید. که روشی شبیه به فرهنگ لغت برای یادگیری زبان ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه:معرفی Data Entry

سایر ویژگی‌های Google Translate 

•    ترجمه ها را برای مرجع بعدا ذخیره کنید.

•    وب سایت ها، اسناد و حتی ایمیل خود را ترجمه کنید.

•    از برخی از ویژگی های ترجمه مستقیماً از جستجوی Google استفاده کنید.

•    انجمن Translate ترجمه ها را تأیید می کند تا به دقیق تر کردن سرویس کمک کند.

Yandex Translate بهترین مترجم برای تصاویر و وب سایت ها:

Yandex Translate یک ابزار ترجمه فوق العاده و بهترین سایت های ترجمه آنلاین است. بین بسیاری از زبان‌ها ترجمه می‌شود، خیلی سریع کار می‌کند، عالی به نظر می‌رسد و فقط به ترجمه‌های متنی معمولی محدود نمی‌شود. از آن برای ترجمه وب سایت ها، اسناد (از جمله PDF، صفحات گسترده و نمایش اسلاید) و تصاویر استفاده کنید.

این واقعا برای جستجوهای یکباره مفید است، اما استفاده از آن برای یادگیری یک زبان جدید نیز خوب خواهد بود. هنگامی که یک وب سایت را ترجمه می کنید، صفحه خارجی را درست در کنار صفحه زبان خود قرار دهید تا بتوانید یاد بگیرید که کدام کلمات به چه چیزی ترجمه می شوند و حتی با کلیک روی سایت، ترجمه ها ادامه پیدا می کنند.

اگر از مترجم تصویر استفاده می‌کنید، برای دیدن متن‌های کوچک، در صورت لزوم، بزرگ‌نمایی کنید. جابجایی به زبانی دیگر در حین ترجمه، شما را مجبور به آپلود مجدد تصویر نمی کند، که عالی است.

ویژگی های Yandex Translate

در اینجا برخی از ویژگی های این سایت وجود دارد:

•    راه‌حل‌هایی برای ترجمه‌های بد پیشنهاد کنید.

•    متنی با حداکثر 10000 کاراکتر وارد کنید.

•    با یک دکمه بین دو زبان تعویض کنید.

بهترین سایت های ترجمه آنلاین

مترجم مایکروسافت: بهترین برای مکالمات زنده

این که از بهترین سایت های ترجمه آنلاین است،  مانند برخی دیگر از سایت‌های ترجمه، مترجم مایکروسافت بینگ برای مواقعی که نمی‌توانید زبان مورد نیاز خود را برای ترجمه حدس بزنید، ویژگی تشخیص خودکار ارائه می‌دهد. چیزی که این وب سایت مترجم را متفاوت می کند سادگی آن است: چیزی روی صفحه نمایش وجود ندارد، اما هنوز هم عالی کار می کند. در اینجا برخی از ویژگی های قابل توجه ذکر شده است:

•    به کاربران امکان می دهد اشتباهات را بهبود بخشند.

•    کپی کردن متن ترجمه شده آسان است.

•    شما می توانید با یک دکمه بین دو زبان مبادله کنید.

•    از طریق جستجوهای بینگ کار می کند.

•    به شما امکان می دهد در کادر متن صحبت کنید و برخی از ترجمه ها را با صدای بلند بشنوید.

•    شامل دسترسی با یک کلیک به ترجمه عبارات پرکاربرد است.

مترجم دیگری که مایکروسافت دارد Conversations نام دارد و یکی از جالب‌ترین مترجم‌های موجود و بهترین سایت های ترجمه آنلاین است. این به شما امکان می دهد با کسی به زبان مادری خود صحبت کنید، حتی زمانی که شخص دیگر به زبان دیگری صحبت می کند. در زمان واقعی، متنی که تایپ می‌کنید یا کلماتی که به زبان می‌آورید به متنی ترجمه می‌شود که شخص دیگر بتواند آن را بفهمد. بدین ترتیب، با دریافت کد خاصی، هر فردی قادر است تا کد را وارد کرده و به مکالمه بپردازد.

پیشنهاد مطالعه:یونی سواپ و نحوه عملکرد آن

 Reverso: بهترین مترجم یادگیری زبان

مانند Google Translate، Reverso به صورت خودکار بین زبان‌ها ترجمه می‌کند و از چندین زبان رایج‌تر پشتیبانی می‌کند. چیزی که در مورد این وب سایت قابل ذکر است، ترجمه های زمینه ای است که ارائه می دهد. پس از انجام ترجمه، درست در زیر متن، کادری از چند نمونه دیگر از نحوه ظاهر آن ترجمه در صورتی که متن ورودی کمی متفاوت باشد، خواهید دید.

مترجم اینترنتی زبان عامیانه: بهترین مترجم غیررسمی

همانطور که از نام آن پیداست، مترجم اینترنتی زبان عامیانه از بهترین سایت های ترجمه آنلاین و بیشتر برای سرگرمی است، نه استفاده عملی. فقط چند کلمه را که می خواهید به عامیانه تبدیل شوند تایپ کنید، یا برای ترجمه آن به انگلیسی مناسب، عامیانه اینترنتی را وارد نمایید. اگرچه ممکن است از آن برای هیچ چیز واقع گرایانه استفاده نکنید، هنوز هم می تواند جالب باشد که ببینید هنگام تایپ عامیانه چه چیزی به دست می آید.

 پس از آن، شاید شما با برخی از اصطلاحات اینترنتی تازه کار هستید، در این صورت ممکن است به شما کمک کند تا درک کنید که همه بچه ها درباره آن صحبت می کنند.

چگونه یک صفحه وب را تقریبا از هر زبانی به انگلیسی ترجمه کنیم؟

دقت در بسیاری از جنبه های تجارت، به ویژه در ترجمه، بسیار مهم است. ترجمه نادرست می تواند قرارداد سودآور شرکت را با مشتری از دست بدهد. در حالی که این موارد قابل توجه هستند، نکته این است که خدمات ترجمه در بهترین سایت های ترجمه آنلاین نیاز به دقت دارند. با استفاده از بهترین مترجم وب سایت می توان به چنین دقتی دست یافت.

بهترین سایت های ترجمه آنلاین

مزایای سایت های ترجمه خوب

دقت ترجمه محتوا از طریق بهترین مترجم وب سایت به روش های زیر سود می برد:

•    خطاها را حذف می کند.

•    از سوء تفاهم جلوگیری می نماید.

•    خدمات ترجمه دقیق به جلوگیری از ارتباط نادرست بین طرفین کمک می کند.

استفاده از بهترین سایت های ترجمه آنلاین جهت ترجمه اسناد، بسیار مهم است. در واقع، تفسیرهای نادرست می تواند منجر به خطاهایی شود که چندین دهه طول می کشد. برخی از خطاها ممکن است باعث ایجاد هیچ گونه تعدیل مفهومی در سیستم‌های ترجمه مدرن نشوند، اما مهم است که در نظر داشته باشید که ترجمه‌ها نیازمند اجماع همه طرف‌ها هستند.

پیشنهاد مطالعه:خرید اکانت IMDbPro

شهرت شما را افزایش می دهد.

کاهش یا حذف اشتباهات ترجمه تصویر شرکت شما را افزایش می دهد. همچنین شایستگی صنعت را بدون نیاز به اصلاحات پرهزینه افزایش می دهد.

مشتریان وفادار را حفظ می کند.

دقت تضمین می کند که مصرف کنندگان راضی نگه دارید. مشتریان از کار سخت تیم شما در هنگام تولید نمونه‌های بی‌نقص یا دسته‌ای از اقلام با برنامه و بودجه قدردانی می‌کنند. شرکت های جهانی از خدمات ترجمه بهترین سایت های ترجمه آنلاین بهره مند می شوند.

پیامدهای حقوقی و مالی

عدم دقت می تواند منجر به عواقب قانونی و مالی شود. تفسیر نادرست از یک کلمه ممکن است باعث سقوط سهام یک شرکت شود. بدتر از آن، حتی می تواند منجر به حبس از تحقیقات دولتی شود. این موارد شدید هستند، اما خدمات ترجمه ضعیف ممکن است عواقب فاجعه باری داشته باشد. برای دریافت خدمات آنلاین از این سایتها، می توانید راهنمایی های لازم را از 20پیمنت دریافت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد