گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی

گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی

توسط : تیم محتوا
5,694

صرف نظر از اینکه به کدام رشته IT علاقه دارید، گواهینامه ها، وزن و جاذبه بیشتری به مجموعه مهارت و ارزش شما به عنوان یک متقاضی شغلی اضافه می کنند. آنها چه گواهی‌های برنامه‌نویسی فناوری اطلاعات، گواهی‌های توسعه‌دهنده یا یکی از پیشنهادات بی‌شماری دیگر باشند، مدرکی ملموس و قابل اندازه‌گیری ارائه می‌دهند که شما درک لازم را برای موقعیتی که برای آن درخواست می‌دهید، دارید. می توانید این گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی را بررسی کرده و متناسب با توانمندی خود، در آن ها شرکت کنید. در این خصوص 20پیمنت نیز شما را یاری می کند.

مشاغل برنامه نویسی 

مشاغل برنامه نویسی زیادی وجود دارد، اما تعداد زیادی از نامزدها نیز به دنبال پر کردن این مشاغل هستند. اگر برخی از گواهی‌های برنامه‌نویسی را به دست آورید، می‌توانید از همه آنها متمایز شوید و نه تنها احتمال انتخاب شدن بیشتر می‌شوید، بلکه احتمالاً پیشنهاد حقوق بهتری نیز دریافت می‌کنید.

در اینجا ده گواهی برنامه نویسی وجود دارد که به شما کمک می کند رزومه و مجموعه مهارت های خود را کامل کنید. 

گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی

گواهینامه های برنامه نویسی چیست؟

به طور کلی، گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی به گونه ای طراحی شده اند که شما را برای یک موقعیت ابتدایی به عنوان یک برنامه نویس آماده کنند. دانش آموزانی که دارای مدرک برنامه نویسی هستند، در زبان های برنامه نویسی مختلف زمینه دریافت می کنند. 

علاوه بر این، آنها اغلب می توانند دروس انتخابی را برگزینند که بر جنبه های مختلف برنامه نویسی مانند برنامه نویسی جاوا و برنامه های کاربردی تلفن همراه، برنامه نویسی وب، مدیریت پایگاه داده یا حتی برنامه نویسی بازی تمرکز دارد.

برخی از برنامه نویسان با تجربه نیز برای ارتقاء مهارت، گواهینامه های برنامه نویسی را دنبال می کنند. چیزی به نام داشتن دانش و مهارت بیش از حد در دنیای IT سریع و همیشه در حال تغییر وجود ندارد!

10 تا از محبوب ترین گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی

در اینجا محبوب ترین گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی است که بدون ترتیب خاصی ارائه شده است.

پیشنهاد مطالعه:معرفی خرده فروش مد H&M

همکار توسعه دهنده گواهی  AWS

بسیاری از ما می دانیم که AWS برترین سرویس پلتفرم ابری موجود است، بنابراین، جای تعجب نیست که ما یک دوره آموزشی دیگر مرتبط با AWS در ده گزینه برتر امسال داشته باشیم. در نتیجه، تقاضا برای توسعه دهندگان راه حل های مبتنی بر AWS به اندازه نیاز به توسعه دهندگان AWS که در بالا ذکر شد، شدید است.

دوره آموزشی AWS Solutions Architect Certification Simplilearn به شما می آموزد که چگونه بر اصول و خدمات معماری AWS مانند IAM، VPC، EC2، EBS مسلط شوید. علاوه بر این، شما یاد خواهید گرفت که چگونه پیاده سازی های AWS را با استفاده از بیش از 70 سرویس رایانش ابری طراحی، برنامه ریزی و مقیاس بندی کنید. 

دوره AWS با آخرین آزمون AWS که بهترین شیوه های تعیین شده توسط آمازون را ارائه می دهد، هماهنگ است. این یکی از بهترین و معتبرترین گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی که می توانید بدست آورید. دوره AWS با آخرین آزمون AWS که دارای بهترین شیوه های تعیین شده آمازون است، همراستا است.

برنامه تحصیلات تکمیلی در رایانش ابری دوره EXPLORE دریافت گواهینامه AWS، Azure و Google Cloud می باشد. 

زبان های برنامه نویسی C و C++

زبان های برنامه نویسی C و C++ ابزارهای آزموده شده و قابل احترام IT هستند که برای دهه ها بخشی حیاتی از صحنه برنامه نویسی کامپیوتر بوده اند. در واقع، به جرات می توان گفت که C و C++ پایه های اینترنت هستند که امروزه آن را می شناسیم!

به همین دلیل است که هر برنامه نویسشامل طرفداران اختصاصی جاوا و پایتون باید گواهینامه این دو زبان را داشته باشد. همچنین  Simplilearn دو دوره ارائه می دهد که به طور مماس با این زبان ها مرتبط هستند. کلاس آموزشی CISM Certification و دوره گواهینامه برنامه نویسی دات نت را بررسی کنید. این یکی از بهترین گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی می باشد.

گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی

برنامه نویس جاوا دارای گواهی Oracle OCAJP

جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا سطح بالا، قوی، همه منظوره و خالص است که به طور مداوم در صدر فهرست «پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی» قرار دارد. علاوه بر این، جاوا یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌های توسعه نرم‌افزار است و امروزه توسعه نرم‌افزار مهم‌تر از همیشه است!

Simplilearn یک دوره آموزشی گواهینامه جاوا را ارائه می دهد که برای توسعه دهندگان وب مشتاق ایده آل است. همچنین یک برنامه کارشناسی ارشد Full Stack Java Developer ارائه می دهد تا به شما کمک کند فناوری های توسعه دهنده وب جاوا front-end، middleware و back-end را درک کنید.

همکار خبره در برنامه نویسی پایتون (PCAP)

پایتون یکی از بهترین گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی است. این یک زبان برنامه نویسی تفسیر شده، همه منظوره و سطح بالا است که در سال 1991 منتشر شد. کمتر از یک دهه پس از انتشار پایتون به محبوب ترین و پرکاربردترین زبان برنامه نویسی برای رشته های دیجیتال خاص تبدیل شد. 

امروزه سازمان‌ها از پایتون برای علم داده، یادگیری ماشین، توسعه نرم‌افزار مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی و CLI، توسعه وب (سمت سرور)، هوش مصنوعی، روباتیک، سیستم‌های پهپاد، ایجاد ابزارهای امنیت سایبری، ریاضیات، برنامه‌نویسی سیستم و غیره استفاده می‌کنند.

اگر می‌خواهید مهارت برنامه‌نویسی خود را تقویت کنید و به یک سوپراستار توسعه واقعی تبدیل شوید، باید C، C++، Java و بله، Python را نیز یاد بگیرید! اگر برنامه نویسان مشتاق به این مجموعه کامل از زبان ها تسلط داشته باشند، برجسته خواهند شد.

Simplilearn یک دوره بهترین گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی پایتون ارائه می دهد که اصول اولیه پایتون، عملیات داده، دستورات شرطی، اسکریپت نویسی پوسته و جنگو را به شما می آموزد. این گواهینامه عالی برای نقش های علم داده یا توسعه نرم افزار است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین مشاغل فنی با مدرک ارتباطات

گواهی برنامه نویسی R

اگرچه R به اندازه زبان های برنامه نویسی مانند Python، Java یا C++ یک سوپراستار نیست، اما R در بین برنامه نویسان آماری و گرافیکی از محبوبیت بالایی برخوردار است. آماردانان و داده کاویان R را برای اهداف تجزیه و تحلیل داده ها ترجیح می دهند. همچنین در تحلیل داده ها، محافل مالی و مخابراتی اهمیت زیادی دارد.

کمبود ظاهری متخصصان مسلط به R وجود دارد، بنابراین، اگر به دنبال زمینه‌ای با رقابت کمتر و فرصت‌های بیشتر هستید، اینجا هستید. Simplilearn دوره گواهینامه Data Science With R را ارائه می دهد که به شما کمک می کند با زبان برنامه نویسی R متخصص تجزیه و تحلیل داده شوید.

این دوره از گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی شامل کاوش داده ها، تجسم داده ها، تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده و تکنیک های تجزیه و تحلیل توصیفی با زبان R است. علاوه بر این، در مورد بسته‌های R، نحوه وارد کردن و صادرات داده‌ها در R، ساختارهای داده در R، مفاهیم آماری مختلف، تجزیه و تحلیل خوشه‌ای و پیش‌بینی خواهید آموخت.

توسعه دهنده CCA Spark و Hadoop

Big Data  عالی است، اما مانند یک موج جزر و مدی از اطلاعات است که به سرعت حتی بهترین تحلیلگران داده را تحت تأثیر قرار می دهد. به همین دلیل است که به ابزارهایی مانند Hadoop نیاز دارید و به همین دلیل است که این گواهینامه در بازار فناوری اطلاعات امروزی بسیار ارزشمند است.

Hadoop و Spark ابزارهای کاربردی مدیریت داده هستند که برای مقابله با چالش داده های بزرگ و پردازش داده در مقیاس بزرگ طراحی شده اند. Simplilearn دوره آموزشی صدور گواهینامه Big Data Hadoop را ارائه می دهد که به شما دانش عمیقی از چارچوب Big Data با استفاده از Hadoop و Spark ارائه می دهد.

 علاوه بر این، آموزش شما به شما درک درستی از اجزای مختلف اکوسیستم Hadoop را می دهد که در چرخه حیات پردازش داده های بزرگ قرار می گیرند. این برنامه نیز یکی از بهترین گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی است.

گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی

آموزش و صدور گواهینامه مدیریت پایگاه داده Oracle MySQL (CMDBA)

زبان پرس و جو ساختاریافته (SQL) یکی از مهمترین زبان های پرس و جو مدیریت پایگاه داده امروزی است. این Oracle MySQL به مدیران و تحلیلگران پایگاه داده اجازه می دهد تا به پایگاه های داده دسترسی داشته باشند و آنها را دستکاری کنند. اگر می خواهید مهارت های پایگاه داده خود را در طول مصاحبه شغلی برای موقعیت تحلیلگر پایگاه داده افزایش دهید، باید این انتخاب را در نظر بگیرید.

Simplilearn یک دوره آموزشی گواهینامه SQL را ارائه می دهد که شامل MySQL است. این دوره گواهینامه اطلاعاتی را که برای شروع موفقیت آمیز کار با پایگاه های داده SQL و استفاده از پایگاه داده در برنامه های خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد. 

علاوه بر این، یاد خواهید گرفت که چگونه پایگاه داده خود را به درستی ساختار دهید، عبارات و بندهای SQL کارآمد بنویسید، و پایگاه داده SQL خود را برای رشد مقیاس پذیر مدیریت کنید. این نیز یکی از بهترین گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی محسوب می شود.

پیشنهاد مطالعه:پرداخت سایت Scrum

CompTIA Security+

امروزه امنیت سایبری یک نگرانی بزرگ است و تقاضای زیادی (شکاف مهارتی مداوم) برای متخصصان امنیت سایبری وجود دارد. CompTIA، مخفف Computing Technology Industry Association، ارائه دهنده پیشرو گواهینامه های فناوری اطلاعات بی طرف از فروشنده در جهان است. 

اگر می خواهید در صنعت IT کار کنید، گواهی CompTIA را می خواهید. این برای حرفه امنیت فناوری اطلاعات شما به همان اندازه ضروری است که یادگیری جاوا و پایتون برای برنامه نویسان ضروری است. خوشبختانه Simplilearn شما را با دوره آموزشی امتحان CompTIA Security + - SY0-601 تحت پوشش قرار داده است.

 بهترین گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی CompTIA Security+ در سرتاسر جهان مورد اعتماد و پذیرفته شده است و دانش و مهارت های امنیت فناوری اطلاعات اساسی و بی طرف از فروشنده را تأیید می کند. این آموزش صدور گواهینامه اصول اساسی امنیت شبکه و مدیریت ریسک را پوشش می دهد و معیاری برای امنیت فناوری اطلاعات و بهترین شیوه های مدیریت ریسک ارائه می دهد.

گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی

آزمون کاردانی برنامه نویس معتبر MongoDB

MongoDB یک سیستم پایگاه داده ناهمگن مبتنی بر سند، NoSQL، با حجم بالا است که به جای استفاده از جداول دارای ردیف و ستون، از مجموعه ای از اسناد استفاده می کند. MongoDB یک سیستم توسعه پایگاه داده است که به متخصصان داده مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری مورد نیاز برای درخواست‌های خود را می‌دهد.

Simplilearn یک دوره آموزشی گواهینامه MongoDB را ارائه می دهد که مهارت های مربوطه را برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده MongoDB به شما می دهد. شما به مدل سازی داده ها، پرس و جو، جذب، اشتراک گذاری و تکثیر داده ها با MongoDB مسلط خواهید شد و محیط MongoDB را نصب، به روز رسانی و نگهداری خواهید کرد. 

همچنین در روش‌های پیکربندی و پشتیبان‌گیری MongoDB و استراتژی‌های نظارت و عملیاتی مهارت کسب خواهید کرد. می توانید در بهترین گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی شرکت کرده و با دریافت مدرک معتبر جهانی آنها و تسلط به این دانش های به روز شده، فرصت شغلی مناسبی را کسب کرده و درآمد ارزی بالایی را دریافت کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد