درآمد دلاری با تماشای ویدیو

درآمد دلاری با تماشای ویدیو

توسط : تیم محتوا
2,154

کسب درآمد از تماشای ویدیو بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. از آنجایی که احتمالاً از قبل در اوقات فراغت خود فیلم و تبلیغات آنلاین تماشا می کنید، این یک راه ساده برای کسب درآمد اضافی است. این یک راه عالی برای کسب درآمد در کنار سرمایه گذاری های مشابه مانند راه اندازی یک کانال YouTube است. به علاوه، انجام تجربه کاری مرتبط با ویدئو می تواند رزومه شما را تقویت کند.

بنابراین، اگر به دنبال شغلی در زمینه فیلم، تلویزیون یا رسانه دیجیتال هستید، این یک روش ایده آل است. راه های زیادی برای درآمد دلاری با تماشای ویدیو وجود دارد و ما در اینجا بهترین گزینه ها را بررسی خواهیم کرد.

نحوه دریافت پول برای تماشای ویدیو

راه های بسیاری برای تماشای ویدیو و در آمدزایی دلاری از آنها وجود دارد:

Swagbucks

ویدیوها را برای دریافت پول در Swagbucks تماشا کنید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، ثبت نام در Swagbucks یک راه عالی برای شروع کسب درآمد از کارهای سریع و آسان است. شما می توانید برای تماشای ویدیو، بازی، وب گردی و انجام نظرسنجی های آنلاین پولی، جوایزی کسب کنید.

انواع ویدیوهایی که در Swagbucks تماشا می کنید می تواند شامل تبلیغات، محتوای خبری و ویدیوهای ویروسی باشد. با تماشای ویدیوها در سایت، ممکن است مقدار زیادی پول یا امتیاز Swagbuck با نام مستعار SB  به دست نیاورید، اما از آنجایی که درآمد دلاری با تماشای ویدیو بسیار آسان است، ارزش امتحان کردن را دارد.

به علاوه، وقتی از Swagbucks در کنار سایر پیشنهادات این لیست استفاده می‌کنید، درآمد شما به زودی افزایش می‌یابد. 

درآمد دلاری با تماشای ویدیو

InboxPounds

با تماشای ویدیو در InboxPounds درآمد کسب کنید. InboxPounds  به روشی مشابه Swagbucks کار می کند. این به شما امکان می دهد برای چیزهای بسیار ساده مانند تماشای ویدیوها و نظرسنجی ها پول نقد کسب کنید.

باز هم، ممکن است در اینجا پول زیادی به دست نیاورید، اما هرچه کارهای بیشتری فراتر از تماشای ویدیو انجام دهید، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید. حتی خواندن ایمیل‌ های معاملات  InboxPounds، یا جستجوی اینترنت در صفحه جستجوی آن‌ها، می‌تواند برای شما درآمد نقدی داشته باشد.

تبلیغات ویدیویی در WeAre8 

امیدوار هستید که تبلیغات را برای درآمد دلاری با تماشای ویدیو دنبال کنید و تأثیر مثبتی داشته باشید؟ WeAre8 می تواند برنامه ای برای شما باشد. مانند برخی دیگر در این لیست، WeAre8 برنامه ای است که به شما امکان می دهد از تماشای ویدیوها پول نقد کسب کنید.

اما، یک تفاوت جزئی دارد. علاوه بر کسب درآمد برای افزایش موجودی بانکی خود، این شانس را دارید که در امور خیریه نیز مشارکت کنید. پس از تماشای تبلیغات در این پلتفرم، از شما خواسته می شود به چند سوال سریع پاسخ دهید و می توانید در هر ویدیو حدود 10p کسب درآمد کنید.

پیشنهاد مطالعه:بازی متاورسی  Valhalla

سه راه برای پرداخت پول وجود دارد:

•    می تواند به حساب PayPal شما پرداخت شود.

•    این می تواند به کارت اعتباری مانند مسترکارت واریز شود.

•    یا می توانید آن را به یک موسسه خیریه به انتخاب خود پرداخت کنید.

یک امتیاز اضافی این است که هر بار که ویدیویی را در برنامه تماشا می‌کنید، برندها نیز کمک‌های خیریه می‌کنند.

Slicethepie

تبلیغات، تریلرهای تلویزیونی و موارد دیگر را برای درآمد دلاری با تماشای ویدیو در Slicethepie دنبال کنید. Slicethepie یک سایت بررسی است که به شما امکان می دهد برای انجام کارهای بسیار آسان مانند تماشای ویدیوهای جالب، گوش دادن به موسیقی و پاسخ به سؤالات نظرسنجی امتیاز کسب کنید.

این ویدئوها شامل تبلیغات و کلیپ‌هایی مانند تریلر برای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی است. حداقل برداشت 10 دلار (حدود 8 پوند) است که به حساب PayPal شما پرداخت می شود. از آنجایی که آنها تمام بررسی‌ها را قبل از پرداخت می‌خوانند، ممکن است لازم باشد تا پنج روز کاری منتظر بمانید تا درخواست برداشت پردازش شود.

درآمد دلاری با تماشای ویدیو

PrizeRebel

با تماشای ویدیوها در PrizeRebel درآمد کسب کنید. PrizeRebel سایتی است که به شما امکان می دهد از تماشای ویدیوها درآمد کسب کنید. چیزی که به کار کمی نیاز دارد که تقریباً پول رایگان است. می توانید پولی را که از طریق سایت به دست آورده اید به عنوان حساب پی پال یا کارت هدیه درخواست کنید. هنگام برداشت پول از طریق PayPal، حداقل پرداخت 5 دلار (حدود 4 پوند) وجود دارد.

پس از کسب درآمد دلاری با تماشای ویدیو، اگر امتیازات خود را برای یک کوپن بازخرید می کنید، ممکن است متوجه شوید که حداقل پرداخت کمتر از زمانی است که از PayPal استفاده می کنید. برای مثال، ممکن است بتوانید از امتیازات خود برای دریافت کوپن آمازون به ارزش 2 دلار (حدود 1.60 پوند) بهره ببرید.

هنگامی که امتیازهایی را که از طریق سایت به دست آورده اید بازخرید می کنید، کارت های پول/هدیه شما در عرض 24 ساعت پردازش شده و برای شما ارسال می شود. علاوه بر تماشای ویدیوها، می‌توانید به نظرسنجی‌های آنلاین پولی پاسخ دهید و دوستان خود را به PrizeRebel معرفی کنید تا درآمد خود را افزایش دهید.

و در صفحات رسانه های اجتماعی PrizeRebel، آنها اغلب فرصت هایی را برای دریافت امتیازات به اشتراک می گذارند.

Fiverr

از طریق Fiverr زیرنویس فیلم‌ها را به‌ عنوان فریلنسر بنویسید. برای افزودن تجربه بیشتر مرتبط با فیلم به رزومه خود (و کسب درآمد در این فرآیند) می توانید به عنوان یک فریلنسر شروع به نوشتن زیرنویس برای ویدیوهای آنلاین کنید.

برای کسب درآمد دلاری با تماشای ویدیو، می توانید نوشتن زیرنویس را انتخاب کنید. البته نوشتن زیرنویس ها و رونوشت ها می تواند بسیار وقت گیر باشد. بنابراین، برای صرفه‌جویی در زمان، برخی از تولیدکنندگان محتوا، مترجم‌های آزاد را استخدام می‌کنند تا زیرنویس‌های ویدیوی خود را برای آن‌ها بنویسند.

 در سایت‌هایی مانند Fiverr، می‌توانید فریلنسرهایی را پیدا کنید که با پرداخت هزینه، زیرنویس‌های ویدیویی را ارائه می‌دهند. برای دریافت ایده از قیمت ها، نگاهی به هزینه های سایر فریلنسرها برای خدمات مشابه بیندازید. سپس، نرخ هایی را پست کنید که فکر می کنید منصفانه اما رقابتی هستند.

به عنوان یک راهنما، ما دیده‌ایم که برخی از فریلنسرها در Fiverr نرخ خود را از حدود 4 پوند برای نوشتن زیرنویس شروع می‌کنند. اگر به زبان دیگری صحبت می کنید، این یک امتیاز است. این بدان معناست که می‌توانید برای ترجمه ویدیوها به صورت مستقل مقداری هزینه اضافی بپردازید. ناگفته نماند که کارفرمایان آینده را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین منابع آزمون PTE

نقد فیلم 

از نقد فیلم و تلویزیون کسب درآمد کنید. آیا امیدوارید از تماشای ویدیوها امرار معاش کنید؟ درآمد دلاری با تماشای ویدیو و تبدیل شدن به یک منتقد فیلم یا تلویزیون یکی از بهترین و شناخته شده ترین راه ها برای انجام این کار است.

رسیدن به نقطه نوشتن درباره ویدیوها به عنوان یک شغل تمام وقت به هیچ وجه آسان نیست. اما، با کار سخت، فداکاری و مهارت های نوشتاری قوی، می توانید این کار را انجام دهید. نقد فیلم و تلویزیون از خطوط کاری بسیار رقابتی هستند. 

بنابراین، به خصوص اگر به نوشتن به صورت مستقل فکر می‌کنید، باید با دریافت نرخ‌های پایین‌تر شروع کنید تا سطح تجربه شما را منعکس کند. اما به یاد داشته باشید، شما مستحق دریافت پول برای نوشتن خود هستید. شما نباید مجبور باشید پرداخت هایی را بپذیرید که کمتر از آن چیزی است که فکر می کنید منصفانه است، فقط به این دلیل که شروع به کار کرده اید.

برای آماده شدن برای یک شغل تمام وقت و کسب درآمد دلاری با تماشای ویدیو یا نقد آن، به عنوان منتقد سینما یا تلویزیون، ارزش دارد که به دنبال دوره های کارآموزی برای تقویت رزومه خود باشید. متأسفانه، همه دوره های کارآموزی روزنامه نگاری به خوبی پرداخت نمی کنند. 

هنگامی که شروع به ساختن نمونه کارها از بررسی های خود کردید و نام خود را به دست آوردید، می توانید به تدریج نرخ های خود را افزایش دهید و کمیسیون های بزرگ تری دریافت کنید.

درآمد دلاری با تماشای ویدیو

ارائه ایده های مقاله

برای شروع دریافت سفارش برای نقد فیلم یا تلویزیون به عنوان یک فریلنسر، ارزش راه اندازی یک وبلاگ را دارد. در آنجا می توانید سبک و استعداد نوشتن خود را به نمایش بگذارید. سپس، به دنبال ویراستاران سفارش دهنده نشریات مربوطه باشید. مستقیماً با آنها تماس بگیرید و ایده خود را برای آنها مطرح کنید. در پایان طرح خود، به وب سایت نمونه کارها یا وبلاگ خود پیوند دهید تا بتوانند کار شما را ببینند.

در کنار درآمد دلاری با تماشای ویدیو با ایده های مقاله می توان ساده اما چالش برانگیز باشد. مطالب را مختصر نگه دارید و از رد شدن ها ناامید نشوید. به راه خود ادامه دهید و امیدوارم به مرور زمان بتوانید از نوشتن در مورد فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود درآمد کسب کنید.

شرکت در مطالعات روانشناسی

در مطالعات روانشناسی پولی شرکت کنید. اگر علاقه مند به شرکت در مطالعات روانشناسی و رفتاری هستید، این می تواند راه خوبی برای کسب درآمد از تماشای ویدیوها باشد. مبلغی که می توانید به عنوان غرامت برای انجام مطالعات روانشناختی دریافت کنید بسته به نوع آزمایش و مدت زمان آن بسیار متفاوت است، اما می توانید بیش از 100 پوند برای زمان خود دریافت کنید.

اما توصیه می‌کنیم فقط در صورتی که واقعاً می‌خواهید آن‌ها را انجام دهید، ثبت‌نام کنید و نه صرفاً به عنوان راهی برای کسب درآمد. بسته به ماهیت مطالعه، این امکان وجود دارد که آنها از نظر احساسی یا ذهنی چالش برانگیز باشند. بنابراین، بهتر است فقط در مواردی شرکت کنید که با آنها کاملاً راحت هستید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های خرید اجناس دست دوم

چگونه آزمایشات روانی را پیدا کنیم؟

مانند همه کارآزمایی‌های بالینی، تمرکز بر سازمان‌های مورد اعتماد هنگام ثبت‌نام برای مطالعات روان‌شناختی مهم است. در کنار مواردی مانند درآمد دلاری با تماشای ویدیو، هنگامی که به دنبال آزمایش‌های روانشناسی قانونی با حقوق می‌گردید، توصیه می‌کنیم بر مطالعات در دانشگاه‌ها تمرکز کنید.

ابتدا با بخش روانشناسی دانشگاه خود تماس بگیرید تا ببینید آیا مطالعاتی در آینده وجود دارد که بتوانید در آن شرکت کنید یا خیر. این بهترین و ساده ترین راه برای شرکت در آن خواهد بود. اما، اگر این امکان پذیر نیست، می توانید به مطالعات در دانشگاه های دیگر نگاه کنید.

برای تمرکز بر جستجوی خود، «[نام دانشگاه] آزمایش‌های روان‌شناختی» را در Google تایپ کنید. این باید با صفحه مربوطه در وب سایت uni بیاید. در آنجا، فراخوان‌هایی برای شرکت‌کنندگان آزمایشی مطالعه و راهنمایی در مورد نحوه درخواست پیدا خواهید کرد.

یا، همیشه می‌توانید مستقیماً از طریق تلفن یا ایمیل با بخش روان‌شناسی دانشگاه تماس بگیرید تا در مورد مطالعات آتی آن‌ها بیشتر بدانید. اغلب، دانشگاه ها می گویند که به دنبال "داوطلب" برای مطالعات هستند. اما، این فرصت‌ها معمولاً همچنان شامل نوعی درآمد برای زمان و هزینه‌های شما هستند که همانند کسب درآمد دلاری با تماشای ویدیو می تواند کمکی برای درآمدزایی باشد.

به عنوان مثال، می توانید به عنوان یک شرکت کننده در مطالعات تحقیقاتی در وب سایت دانشگاه کمبریج ثبت نام کنید. اگرچه آنها خواستار داوطلبان هستند، اما به افرادی که شرکت می کنند "غرامت پولی متوسط" ارائه می دهند. همه مطالعات تضمینی شامل ویدیوها نیستند، اما مراقب مواردی باشید که مناسب شما و علایق شما هستند.

درآمد دلاری با تماشای ویدیو

تبلیغ ویدیوها

ویدیوها را برای شرکت ها به صورت آنلاین تبلیغ کنید. علاوه بر دریافت پول برای تماشای ویدیوها، می‌توانید برای تبلیغ کلیپ‌ها و تبلیغات آنلاین از شرکت‌ها هزینه دریافت کنید. پست های حمایت شده روشی رایج برای کسب درآمد برای اینفلوئنسرهای آنلاین است. 

در حالی که برای انجام این کار لزوماً نیازی به دنبال‌کنندگان آنلاین زیاد ندارید، اگر تعداد معقولی دنبال‌کننده در رسانه‌های اجتماعی و/یا وبلاگ خودتان داشته باشید، به شما کمک خواهد کرد. هرچه مخاطبان شما بیشتر باشد، می توانید هزینه بیشتری را از شرکت ها برای به اشتراک گذاری محتوای خود دریافت کنید.

البته، مهم است که مطمئن شوید ویدیوهایی که تبلیغ می کنید مفید و مرتبط با مخاطبان شما هستند. اگر محتوایی را به اشتراک بگذارید که فالوورهای شما با آن درگیر نیستند، واقعاً می تواند بر برند آنلاین شما تأثیر بگذارد.

برای درآمد دلاری با تماشای ویدیو و یا تبلیغ آنها سعی کنید با بخش‌های بازاریابی تأثیرگذار برندهایی که به آنها علاقه دارید تماس بگیرید تا در مورد کار با یکدیگر روی یک پست ویدیویی حمایت شده بحث کنید. همچنین می‌توانید از سایت‌های مستقل مانند Fiverr برای یافتن شرکت‌هایی استفاده کنید که خوشحال می‌شوند برای اشتراک‌گذاری محتوای ویدیوی خود به صورت آنلاین هزینه‌ای را به شما بپردازند. 

این می تواند به ویژه در صورتی موثر باشد که دنبال کننده های آنلاین کمتری داشته باشید. اما اگر برای به اشتراک گذاشتن یک پست آنلاین پولی دریافت می کنید، به یاد داشته باشید که به وضوح بیان کنید که این یک آگهی یا پست حمایت شده است. می توانید اطلاعات و راهنمایی های بیشتر را از طریق 20پیمنت دریافت کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد