کسب درآمد با تماشای فیلم در نتفلیکس

کسب درآمد با تماشای فیلم در نتفلیکس

توسط : تیم محتوا
4,874

نتفلیکس رسما اعلام کرد که برای تماشای فیلم به بینندگانش پول پرداخت می کند. به لطف پیشرفت‌های فناوری، کسب درآمد از طریق تماشای ویدیو آسان‌تر از همیشه است. این بدان معناست که در سال 2023، نتفلیکس برای تماشای برنامه های خود به مردم پول می دهد. این سرویس پخش جریانی، در میان گروه‌های سنی مختلف محبوب است. این فرصت عالی برای کسب درآمد از نتفلیکس هنگام تماشای برنامه مورد علاقه‌تان است. بنابراین، اگر فرد پرمشغله ‌ای هستید که نمی‌خواهید شغلی ثابت داشته باشید، ممکن است این فرصت عالی برای شما باشد. به خواندن ادامه دهید تا بدانید چگونه می توانید برای تماشای نتفلیکس در سال 2023 پول دریافت کنید.

نتفلیکس چگونه کار می کند؟

در سال 2023، ممکن است برای تماشای برنامه های مورد علاقه خود در نتفلیکس پول دریافت کنید. شما می توانید به سادگی با پخش محتوا در پلت فرم محبوب خود پول دریافت کنید. نحوه کار به این صورت است که نتفلیکس با برندها و تبلیغ‌کنندگانی که علاقه مند به دستیابی به یک مخاطب خاص هستند، شریک می‌شود.

به عنوان مثال، یک شرکت خودروسازی ممکن است بخواهد بینندگان یک برنامه خاص را هدف قرار دهد. سپس، نتفلیکس تبلیغات کوتاهی را در خود نمایش درج می کند. برای تماشای تبلیغات به بینندگان مبلغ کمی پرداخت می شود. از آنجایی که به هر حال در حال پخش نتفلیکس هستید، برای شروع به ، نیازی به انجام کار متفاوتی ندارید.

بنابراین اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد اضافی در سال 2023 هستید، به دنبال فرصت‌هایی باشید که برای تماشای نتفلیکس پول دریافت کنید. این می تواند بهترین راه برای کسب درآمد باشد.

پیشنهاد مطالعه:5 نرم افزار برتر برای نویسندگان

دریافت پولبا  تماشای نتفلیکس 

آیا عاشق تماشای نتفلیکس هستید؟ آیا می دانستید که می توانید برای انجام آن پول دریافت کنید؟ درست است، در سال 2023، شما می توانید به سادگی با پخش برنامه ها و فیلم های مورد علاقه خود درآمد کسب کنید. در اینجا نحوه کار آن آمده است.

نتفلیکس با چندین شرکت تحقیقاتی بازاریابی همکاری خواهد کرد. سپس این شرکت ها افرادی را برای شرکت در گروه های متمرکز انتخاب کرده و عادات تماشای آنها را بررسی می کنند. برای کسب درآمد از نتفلیکس، به ‌عنوان یک شرکت‌کننده، از شما خواسته می‌شود به سؤالاتی درباره اینکه چند بار و چه برنامه‌های تلویزیونی را در نتفلیکس تماشا می‌کنید، پاسخ دهید.

برای افرادی که می‌خواهند در حین تماشای نتفلیکس سرگرمی‌های جانبی داشته باشند، چند نام مختلف وجود دارد. می‌توانید آن را در وب‌سایت آن‌ها با نام‌های «نشان‌گرهای نتفلیکس»، «تحلیل‌گران خلاق»، «تحلیل‌گران تحریریه» و غیره پیدا کنید. 

بهترین بخش این است که برای انجام این وظایف دستمزد دریافت می‌کنید. می‌تواند به یک برنامه پاره وقت برای شما تبدیل شود. در ازای بازخوردتان، کارت هدیه، پول نقد یا جوایز دیگر به شما پرداخت می شود. کارهای تگ نتفلیکس زیادی وجود دارد، بنابراین اگر از قبل یک حساب نتفلیکس داشته باشید، کار بسیار خوبی است. 

اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد از نتفلیکس در سال 2023 هستید، فرصت های ایجاد شده در آن را دنبال کنید. برای آنکه بتوانید درآمدتان را توسعه دهید، از راه کارهای ذیل استفاده نمایید.

کسب درآمد با تماشای فیلم در نتفلیکس

یک وبلاگ راه اندازی کنید.

آیا شما از علاقه مندان به سینما هستید؟ خوب، اکنون راهی برای تبدیل عشق به سینما به پول نقد وجود دارد، یک وبلاگ سینمایی راه اندازی کنید! می توانید با به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد جدیدترین فیلم ها، از طریق حمایت مالی، تبلیغات و بازاریابی وابسته به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

 نیازی به تبدیل شدن به یک "برچسب نتفلیکس" نیست زیرا برای تولید محتوا در وبلاگ خود پول دریافت می کنید. بهترین بخش این است که شما می توانید همه این کارها را به راحتی در خانه خود انجام دهید. تنها چیزی که نیاز دارید یک لپ تاپ و اتصال به اینترنت است. 

اگر سخت کوش باشید، حتی می تواند به یک سرگرمی نیمه وقت و یک منبع درآمد غیرفعال تبدیل شود! بنابراین اگر آماده پیوستن به نخبگان فیلم سازی هستید، در اینجا نحوه شروع به کار آمده است. در کنار کسب درآمد از نتفلیکس، ابتدا برای یک پلتفرم وبلاگ نویسی مانند WordPress یا Tumblr ثبت نام کنید. 

سپس، شروع به نوشتن نقد فیلم‌هایی کنید که تماشا می‌کنید. حتماً افکار و نظرات خود را در مورد طرح، بازیگری، بازیگران، کارگردانی و لذت کلی درج کنید. همچنین، شما باید تعداد زیادی عکس و فیلم را برای جذابیت بصری وبلاگ خود قرار دهید.

 در نهایت، وبلاگ خود را از طریق رسانه های اجتماعی و سایر کانال های آنلاین تبلیغ کنید. با دنبال کردن این مراحل ساده، می توانید به خوبی در راه تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس فیلم موفق باشید! اگر یک برچسب‌گذار نتفلیکس هستید و می‌خواهید حتی درآمد بیشتری کسب کنید، برای الهام گرفتن از این راهکارهای جانبی منحصربه‌فرد دیدن کنید.

پیشنهاد مطالعه:10 شغل برتر و پردرآمد بلاک چین در سال 2023

یک کانال یوتیوب راه اندازی کنید.

شکی وجود ندارد که یوتیوب به یک پلتفرم بسیار محبوب برای تولیدکنندگان محتوا از هر جنس تبدیل شده است. اگر عاشق فیلم هستید، همراه با کسب درآمد از نتفلیکس، این فرصتی عالی برای شروع کانال یوتیوب خود در فیلم هایی که تماشا می کنید، وجود دارد.

نه تنها می توانید افکار و نظرات خود را در مورد آخرین نسخه ها به اشتراک بگذارید، بلکه می توانید برای کار خود نیز پول دریافت کنید. راه های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد، از جمله تبلیغات، حمایت مالی و بازاریابی وابسته.

علاوه بر اینکه یک عضوی از نتفلیکس هستید، می توانید از طریق برنامه AdSense پول دریافت کنید. البته، شما باید شرایط کسب درآمد را داشته باشید. با این حال، این یک فرصت عالی برای تبدیل شدن به یک برچسب نتفلیکس و کسب درآمد از طریق جریان های درآمدی مختلف است.

بنابراین اگر به دنبال یک منبع خلاق هستید، راه اندازی یک کانال ویدیویی با موضوع فیلم گزینه بسیار خوبی است. می توانید همراه با کسب درآمد از نتفلیکس، به تماشای برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود ادامه دهید و راه های جدیدی برای کسب درآمد کشف کنید.

کسب درآمد با تماشای فیلم در نتفلیکس

 Captioning را شروع کنید.

آیا اغلب به تماشای نتفلیکس می پردازید؟ می‌توانید با ارائه زیرنویس‌های بسته برای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان درآمد کسب کنید. این یکی از جالب‌ترین سرگرمی‌های جانبی است زیرا می‌توانید هنگام تماشای فیلم، دیالوگ‌ها را رونویسی کنید.

تنها نقطه ضعف این است که نتفلیکس افرادی را برای این نقش خاص استخدام نمی کند. به همین دلیل است که باید با شرکت‌های شخص ثالثی که زیرنویس‌های بسته را برای پلتفرم‌های استریم ارائه می‌کنند، ثبت‌نام کنید. به خاطر داشته باشید که این شرکت ها نمی توانند تضمین کنند که شما فقط برای محتوای نتفلیکس کار خواهید کرد. 

به عنوان یک مبتدی، برایکسب درآمد از نتفلیکس، با مجموعه ای از ویدیوهای یوتیوب، وبینارها و برنامه های تلویزیونی شروع می کنید. با این حال، این یک فرصت عالی برای شروع کسب درآمد از سرگرمی خود است!

پیشنهاد مطالعه:بازی متاورسی  Valhalla

سایت Swagbucks را بررسی کنید.

Swagbucks یک سایت تماشای فیلم است که در آن می توانید با انجام کارهای مختلف درآمد کسب کنید. یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید و شروع به تماشا نمایید! استفاده از آن آسان است و با کمترین تلاش می توانید پاداش های پولی دریافت کنید.

این وب سایت برای تکمیل نظرسنجی های آنلاین، تماشای فیلم های کوتاه و غیره به شما پول می دهد. در مقابل، می توانید کارت هدیه یا پول نقد از طریق پی پال دریافت کنید. همچنین، Swagbucks می تواند برای تماشای فیلم در نتفلیکس به شما پول بدهد.

برای کسب درآمد از نتفلیکس، لازم نیست حتما که یکی از تگرهای نتفلیکس باشید تا پول دریافت کنید! به سادگی برای یک حساب Swagbucks ثبت نام کنید، ویدیوها را تماشا کنید و در مورد یکی از بهترین راه های دریافت حقوق یاد بگیرید!

برای شروع Swagbucks، باید هزینه ثبت نام را بپردازید. برای تماشای تلویزیون از مبل خود می توانید امتیاز کسب کنید و کارت هدیه یا پول نقد بگیرید.

با InboxDollars درآمد کسب کنید.

InboxDollars سایتی است که به شما امکان می دهد برای انجام کارهای کوچک مانند بازی کردن یا تماشای فیلم، پول نقد رایگان کسب کنید. این وب سایت مشابه Swagbucks است. می توانید با تماشای فیلم های کوتاه درآمد کسب نمایید.

در کنار کسب درآمد از نتفلیکس ، InboxDollars گزینه ای برای پخش جریانی فیلم های Netflix و کسب درآمد ندارد. با این وجود، می توانید در حالی که فیلم مورد علاقه خود را تماشا می کنید، ویدیوها را در پس زمینه گوشی خود پخش کنید. این یکی از بهترین سایت ها برای کسب جوایز پولی با حداقل تلاش است!

کسب درآمد با تماشای فیلم در نتفلیکس

روش های کسب درآمد از نتفلیکس

اگر از طرفداران سینما هستید، راه‌ها و سایت‌های مختلفی برای کسب درآمد در حین استراحت روی مبل خود با پخش برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌تان وجود دارد. طیف گسترده ای از جوایز در Swagbucks و InboxDollars و همچنین خود  Netflixدر انتظار شما هستند. پس بنشینید، استراحت کنید، و پول رایگان به دست آورید!

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر و اطلاعات جامع تری دارید، می توانید با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
8 ماه قبل

سلام خسته نباشید.. ببخشید اموزش دقیق برای ثبت نام و کسب درامدش میدین

avatar

سلام تیم محتوا فقط یک دید کلی در مورد خدمات سایت های ارائه میدهد و در خصوص نحوه کار آن ها به صورت دقیق اطلاع خاصی ندارد. باتشکر