برترین نرم افزارهای رایگان CRM

برترین نرم افزارهای رایگان CRM

توسط : تیم محتوا
1,235

استفاده از برترین نرم افزارهای رایگان CRM ممکن است بهترین مقدمه برای درک  این برنامه ها باشد! بدون فشار پرداخت پول، می توانید وقت خود را صرف یادگیری نسخه رایگان نرم افزار CRM کنید. می‌توانید دریابید که کدام ویژگی‌ها برای شما مفیدتر هستند و قبل از خرید، «به‌صورت رایگان» از آنها استفاده کنید. این مهم است؛ زیرا یک سیستم CRM فقط وارد یک گردش کار نمی شود و «کار خود را انجام می دهد». مردم باید با CRM کار کرده و آن را درک کنند تا بتوانند مزایای ملموس و مثبتی برای کسب و کار خود داشته باشند. 

انتخاب CRM خاص

تصمیم‌گیری در مورد یک CRM خاص می‌تواند سخت باشد، بنابراین فروشندگان نسخه‌های رایگانی را ارائه می‌دهند تا به حذف حدس‌زنی از فرآیند تصمیم‌گیری کمک کنند. این یک فرصت عالی برای کاربران است تا قبل از انجام کامل، یک CRM را امتحان کنند تا ببینند آیا مناسب است یا خیر. 

نرم ‌افزارهای رایگان CRM معمولاً به‌ عنوان تکرارهای با ویژگی محدود یا با زمان محدود نسخه کامل پولی وجود دارد. بنابراین، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای کمک به ساده کردن کار برای تیم فروش وجود دارد یا تعدادی از اهداف دیگر مانند مدیریت رسانه های اجتماعی، سازمان سرنخ ها، تماس ها، پشتیبانی مشتری، کمپین های ایمیل، امتیازدهی به سرنخ، اشتراک ها، ثبت نام ها و غیره. اما جریان سازی دقیقاً چیست؟

سی آر ام، به معنای سریع‌تر و آسان‌تر کردن کارها است.  CRMبا ترکیب چندین برنامه مختلف در یک پلتفرم واحد به این مهم دست می یابد. 

این نرم ‌افزارهای رایگان CRM توانایی تجزیه و تحلیل، سازماندهی و بهینه سازی را دارند. به طوری که شرکت ها بتوانند بهترین پرتره رفتار مشتری خود را ترسیم کنند. همچنین بر کاربر پسند بودن CRM امروزی تاکید شده است. 

با CRM نسخه‌های قابل خواندن با نمودارهای مفید با داده‌های گسترده و تاریخچه مشتری دریافت می‌کنید. اطلاعات مرتبط مانند آمار و تجزیه و تحلیل فوراً از هر تعداد مجموعه داده‌ای که به راحتی در دسترس هستند ایجاد می‌شوند، در حالی که تکالیف اعضای تیم می‌تواند به سادگی عمل کشیدن و رها کردن باشد.

صنعت CRM در سال های اخیر با سرعت زیادی در حال رشد بوده است. تشدید رقابت و روند "Uberization" برای کاهش هزینه ها، تسهیل منحنی پذیرش و افزایش کیفیت و ویژگی ها اقدام کرده است. نرم ‌افزارهای رایگان CRM بیشتر و بهتر یک نتیجه را ارائه می کنند.

پیشنهاد مطالعه:کنترل پنل میزبانی وب  Plesk

بهترین CRM رایگان 

سیستم‌های CRM رایگان این فرصت را به شما ارائه می‌دهند که یک پلتفرم را با تیم خود امتحان کنید و ببینید آیا می‌توانید بدون صرف سرمایه اولیه از آن ارزش کسب کنید. به خصوص اگر یک کسب‌وکار کوچک یا یک استارت‌آپ نوپا با بودجه ناچیز هستید یا خیر. از آنجایی که رایگان است، واقعاً دلیلی وجود ندارد که آن را امتحان نکنید! در اینجا برخی از بهترین پلتفرم‌های نرم‌افزار CRM، با برنامه‌های رایگان آورده شده‌اند:

Freshsales

این یکی از برنامه های کاربردی و موثر در CRM است که به صورت رایگان ارائه می شود.

فواید:

Freshsales  به عنوان یک SaaS مدیریت پروژه و نرم ‌افزارهای رایگان CRM شروع شد و از آن زمان به بعد پیشنهادات خود را گسترش داده و اکنون شامل یک سیستم CRM فروش می شود. دو مورد از مزایای برجسته فوری این است که واقعاً ساده طراحی شده و بسیار قابل تنظیم است.

مزایای دیگر شامل ابزارهای ایمیل این برنامه برای اهداف فروش و CRM است. شما همگام سازی ایمیل، ردیابی ایمیل و یک کتابخانه زیبا از قالب های ایمیل را دریافت می کنید. اگر می خواهید یک مانیتور عملکرد فروش خوب داشته باشید، Freshsalesنیز یک انتخاب عالی است. 

شما پیش‌بینی فروش و ردیابی فعالیت خوبی دارید و همه در داشبوردهای خوانا هستند. در نهایت، دوشنبه Sales CRM  به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به دانستن کد، اتوماسیون های ساده ایجاد کنند.

برترین نرم افزارهای رایگان CRM

معایب:

وقتی نوبت به انتخاب اشتراک شما در نرم ‌افزارهای رایگان CRM می رسد، تعداد گزینه های تعیین شده در هر بسته وجود دارد، به عنوان مثال، حداقل 3 مورد. این به این معنی است که بسته به اندازه تیم فروش شما، ممکن است مجبور شوید تعداد گزینه های بیشتری از آنچه نیاز دارید مشترک شوید.

قیمت گذاری:

طرح اولیه CRM 10دلار برای هر کاربر در ماه است که سالانه حساب می شود.

طرح استاندارد CRM 14دلار برای هر کاربر در ماه است که سالانه حساب خواهد شد.

طرح CRM حرفه ای 24 دلار برای هر کاربر در ماه صورتحساب سالانه است.

Pipedrive

این برنامه که از نرم ‌افزارهای رایگان  CRMمحسوب می شود، همراه با مزایا و معایبی است.

فواید:

Pipedrive یک برنامه فروش ایمیل خوب است. آنها تاکید بیشتری بر مقیاس پذیری دارند، به این معنی که سیستم به راحتی می تواند در کنار پایگاه داده کسب و کار و تماس شما رشد کند. Pipedrive در بین مشاغل آموزش عالی و همچنین شرکت های بیمه محبوب است.

در حالی که هیچ طرح رایگان Pipedrive وجود ندارد، شما بسیاری از بهترین ابزارها و ویژگی ها را در مقرون به صرفه ترین بسته آنها دریافت می کنید. اینها شامل ابزارهایی مانند مدیریت سرنخ، مدیریت معامله و حتی کاتالوگ محصول است که در میان CRMها نادر است.

Pipedrive همچنین دارای بردهای بسیار زیبا به سبک Kanban است که به شما کمک می کند تا تمام فرصت های فروش خود را پیگیری کنید. در مورد برخی از ابزارهای اساسی بازاریابی، تقسیم بندی سرنخ وجود دارد که امکان ارتباطات هدفمندتری را فراهم می کند. در نهایت، Pipedrive  از نرم ‌افزارهای رایگان  CRMمحسوب می شود که یک کتابخانه ادغام عالی برای اتصال با ابزارهای سایر SaaS دارد.

پیشنهاد مطالعه:خرید بهترین سهام هوش مصنوعی 2023

معایب:

شما می توانید از Pipedrive برای اهداف همکاری تیمی استفاده کنید، و بسیاری از تیم ها از این کار استفاده می کنند، با این حال، گفته شده است که این جعبه ابزار در مقایسه با برخی از برنامه های دیگر که دارای ویژگی های همکاری اختصاصی تری هستند، کم است. ابزار ردیابی هدف تیم می تواند جذاب تر باشد.

قیمت گذاری:

طرح اساسی 14.90 دلار به ازای هر کاربر در ماه حساب سالانه منظور می شود.

طرح پیشرفته 27.90 دلار برای هر کاربر در ماه می باشد.

طرح حرفه ای مبلغ 49.90 دلار برای هر کاربر در ماه در نظر گرفته می شود.

طرح برق 64.90 دلار برای هر کاربر در ماه می باشد.

طرح سازمانی 99 دلار برای هر کاربر در ماه است.

CRM رایگان Freshsales

برترین نرم افزارهای رایگان CRM

فواید:

Freshsales یک راه حل تمام عیار اتوماسیون برای تیم های فروش است. این نرم ‌افزارهای رایگان  CRM همه چیزهایی را که یک فروشنده به آن نیاز دارد را فراهم می کند. جذب سرنخ های با کیفیت، مشارکت در مکالمات متنی، ایجاد معاملات با بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی، و پرورش روابط با مشتری.

Freshsales با ایمیل، تلفن، چت و تلفن داخلی، تیم های فروش را با خودکارسازی فرآیند فروش، فرصت بیشتری برای فروش داشته باشند و کارایی و بهره وری را در فعالیت های روزانه آنها افزایش دهد. با فردی هوش مصنوعی، فروشندگان می توانند در مورد بهترین معاملات و اقداماتی که باید انجام دهند و با پیش بینی فروش درآمد را پیش بینی کنند، بینش هایی را دریافت کنند. 

کسب و کارها می توانند با Freshsales گام بعدی را به سمت مدیریت قدرتمند بردارند. همچنین، گزینه استفاده از CPQ بومی، تولید و به اشتراک گذاری قیمت و سایر دارایی های فروش حیاتی را بدون دردسر می کند.

معایب:

در این نرم ‌افزارهای رایگان  CRM مانند بسیاری از فروشندگان، برخی از ویژگی های بهتر برای بسته های ممتاز محفوظ است. از جمله این موارد برای Freshworks CRM، گردش کار مبتنی بر زمان، برخی ابزارهای چت بات و گزارش متریک پیشرفته است. اما به طور کلی، برنامه‌های رایگان و اولیه مکان مناسبی برای شروع هستند و همیشه می‌توانید ارتقا دهید.

پیشنهاد مطالعه:هوش مصنوعی  Claude 2

قیمت گذاری:

طرح رشد 15 دلار است. (رایگان تا 3 کاربر)

طرح حرفه ای 39 دلار است.

طرح سازمانی 69 دلار است.

CRM رایگان  HubSpot

فواید:

HubSpot یکی از بزرگترین نرم ‌افزارهای رایگان  CRM موجود در بازار است. HubSpot CRM رایگان به شما این امکان را می‌دهد تا سرنخ‌ها را اختصاص دهید و دنبال کنید، فرآیند فروش را مدیریت کنید، گردش‌های کاری را برای مدیریت بهتر مدیریت کرده و تعاملات مشتری را در هر کانال در یک مکان ثبت کنید. 

همچنین دارای ایمیل مارکتینگ بسیار جامع و همچنین ابزارهای بازاریابی ورودی است (این مورد برای دریافت بازدید موتورهای جستجو برای پست های وبلاگ بسیار مفید است). این پلتفرم با G Suite و Microsoft Office کار می‌کند و پیاده‌سازی و همگام‌سازی داده‌ها را یکپارچه می‌کند.

ادغام با Zapier اشتراک‌گذاری آسان اطلاعات و مدیریت وظایف را در برنامه‌هایی مانند Google Sheets، Facebook Lead Ads، Slack و موارد دیگر تسهیل می‌کند. بسته‌های الحاقی غیررایگان و غیررایگان برای HubSpot CRM ذخیره‌سازی داده‌ها را افزایش می‌دهند، گزارش‌های پیچیده‌تری تولید می‌کنند و هوش مصنوعی جدید و فناوری‌های اتوماسیون پیشرفته را در خود جای می‌دهند.

معایب:

این برنامه در میان نرم ‌افزارهای رایگان  CRM، ویژگی‌های زیادی دارد، اما بسیاری از آنها چندان قوی نیستند، به این معنی که ممکن است مجبور شوید برای محصولات بازاریابی، فروش یا مرکز خدمات هزینه کنید. قابلیت سفارشی‌سازی محدود است، که ممکن است CRM را برای کسب‌وکارهای کوچک خاص بهینه‌سازی و پیاده‌سازی معنادار سخت کند

برترین نرم افزارهای رایگان CRM

قیمت گذاری:

HubSpot CRM رایگان است و تعداد کاربران نامحدود است.

بسته های الحاقی Marketing Hub، Sales Hub و Service Hub 50 دلار هستند.

HubSpot CMS از 300 دلار در ماه شروع می شود.

مجموعه همه جانبه Starter Growth از 113 دلار شروع می شود.

Less Annoying CRM

 فواید:

Less Annoying CRM  معروف به LACRM) به عنوان یک راه حل CRM فراگیر برای مشاغل کوچک طراحی شده است. این نرم ‌افزارهای رایگانCRM  یک آزمایش طولانی 30 روزه رایگان ارائه می دهند. پس از آن، آنها یک طرح واحد و کم هزینه دارند.

LACRM مدیریت وظایف، هدایت به فروش، مدیریت تماس و پیگیری را انجام می دهد. تمام داده های مشتری خود را مدیریت کنید، سرنخ های خود را از طریق خطوط فروش دنبال کنید. از رویدادها و کارهای انجام شده (در قالب های تقویم و دستور کار آسان) مطلع باشید.

ایمیل‌هایی که خارج از پلتفرم CRM نوشته و دریافت می‌شوند را می‌توان در LACRM ثبت کرد. این برنامه به هر کاربر یک آدرس ثبت ایمیل منحصر به فرد ارائه می دهد. می توانید با هر ارائه دهنده ایمیلی که استفاده می کنید یک مخاطب ایجاد کنید.

معایب:

حداقل ادغام برنامه وجود دارد که بسته به نیاز شما ممکن است محدودیت قابل توجهی باشد. این نرم ‌افزارهای رایگانCRM  اعلان‌ها را از طریق پیامک یا ایمیل ارسال می‌کند، اما نه درون برنامه، که کمی به نظر می‌رسد.

پیشنهاد مطالعه:مقایسه افزونه های پشتیبان وردپرس در سال 2023

قیمت گذاری:

قیمت پایه15 دلار می باشد.

LACRM یک آزمایش رایگان 30 روزه و بدون ریسک را برای تنها طرح قیمت گذاری خود ارائه می دهد.

Really Simple Systems

فواید:

Really Simple Systems  به اختصار RSS  گفته می شود از تبلیغ اتوماسیون بازاریابی، فروش و پلت فرم خدمات خود بهره می برد. اما این بدان معنا نیست که فاقد پیچیدگی است. این به ویژه برای شرکت هایی با دفاتر توزیع شده و نیروی کار از راه دور مفید است.

در حالی که آنها نسخه های پولی دارند، گزینه رایگان آنها چیزی بیش از یک پیشنهاد آزمایشی موقت برای شرکت های حداکثر دو کاربر است، بنابراین مشاغل نوپا و سرمایه گذاری های کارآفرین انفرادی می توانند از این نرم ‌افزارهای رایگانCRM استفاده کنند. 

این امکان را برای مخاطبین نامحدود و حداکثر 100 مگابایت ذخیره سازی اسناد فراهم می کند. نسخه رایگان شامل بسیاری از ویژگی های اصلی از جمله اتوماسیون فروش و خدمات مشتری است. کاربران رایگان می‌توانند به ابزارهای مدیریتی مجزا برای هر دو مخاطب دسترسی داشته باشند که در زمان واقعی همه اطلاعات مربوطه و وظایف مرتبط را برای مخاطبین، فروشندگان و تامین‌کنندگان به‌روزرسانی می‌کند.

RSS نیز به روش خود گزارش می دهد و عملکرد را به دو قسمت تقسیم می کند. برای نمونه، «گزارش‌های فهرست‌بندی» برای آمار سریع در مورد سؤالات ساده مانند «این ماه چند بازدید داشتیم؟» وجود دارد. شما می توانید سوالات پیچیده تری نیز فرموله کنید. سپس «گزارش‌های پیش‌بینی» وجود دارد که بر اعداد فروش مورد انتظار در بازه‌های زمانی مختلف تمرکز دارد.

برترین نرم افزارهای رایگان CRM

معایب:

در این نرم ‌افزارهای رایگان CRM ، ایجاد گزارش احتمالاً پیچیده تر از آن چیزی است که باید باشد. استفاده از سیستم فرصت ها ممکن است کمی سخت باشد. بازاریابی ایمیلی می تواند بهتر باشد. قالب های ایمیل نسبتاً ابتدایی هستند.

همچنین، اگر از Outlook استفاده می‌کنید، نمی‌توانید وظایف را برای فعال کردن یادآورهای فعال در صندوق ورودی خود پیوند دهید.

قیمت گذاری:

طرح رایگان برای حداکثر 2 کاربر.

طرح اولیه 17 دلار است.

طرح حرفه ای 33 دلار است.

طرح سازمانی 50 دلار است.

جمع بندی

در صورتی که برای سازماندهی شرکت و کسب و کار خود به برنامه های ساده و رایگان سی آر ام نیاز دارید؛ می توانید برای خرید این نرم افزارهای رایگان CRM از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد