بهترین سایت های فروش طرح لباس

بهترین سایت های فروش طرح لباس

توسط : تیم محتوا
4,875

طراح لباس بودن کار آسانی نیست. در برخی از مواقع، قبل از اینکه کسی مایل به خرید طرح شما باشد، با رد شدن زیادی مواجه خواهید شد. اما راه هایی وجود دارد که می توانید با این موضوع مقابله کنید. اگر مدتی طول کشید تا به موفقیت برسید، ناامید نشوید. پوشاک یک صنعت بسیار رقابتی است و شما در حال رقابت با برندهای معتبر هستید. در اینجا برخی از بهترین سایت های فروش طرح لباس آورده شده اند تا بتوانید طراحی های خود را در آنها به فروش برسانید.

چرا باید طرح های خود را بفروشید؟

به عنوان یک طراح کوچک، رشد کسب و کار شما می تواند بسیار مشکل باشد. یک روش خوب می تواند این باشد که طرح های خود را به سایر مشاغل بفروشید و از آن برای ایجاد شناخت برند استفاده کنید.

شناخت برند

اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و حضور آنلاین ندارید، دلیلی وجود ندارد که شرکت ها به شما توجه کنند. ابتدا باید نوعی شناخت ایجاد کنید و به عنوان یک طراح نامی برای خود ایجاد کنید. شما می توانید این کار را با فروش طرح های خود به سایر مشاغل انجام دهید.

 سپس آنها می توانند طرح های شما را تولید کنند و ممکن است هزینه ثابت یا درصدی از سود به شما پرداخت شود. هر چه بیشتر بتوانید در بهترین سایت های فروش طرح لباس به رسمیت شناخته شوید، احتمال اینکه معاملات بهتری داشته باشید بیشتر است.

افزایش درآمد

یکی دیگر از دلایل فروش طرح های شما افزایش درآمد است. شما می‌توانید بهترین طراح دنیا باشید، اما اگر کسی طرح‌ها یا لباس‌های شما را نمی‌خرد، درآمدی کسب نمی‌کنید. فروش طرح های شما می تواند یک روش ضروری برای ایجاد درآمد باشد، به خصوص زمانی که برای اولین بار شروع به کار می کنید.

بهترین سایت های فروش طرح لباس

فروش طرح های لباس خود به شرکت ها

متأسفانه، شرکت های پوشاک قصد ندارند فقط طرح های شما را بخرند. اینها معمولاً مشاغل بزرگ با تیم هایی از سازندگان و طراحان خود هستند و به دنبال "ایده" نیستند. شما باید یک نمونه کار داشته باشید. اگر می خواهید طرح های خود را به رخ بکشید، باید تأثیر بگذارید. تنها داشتن چند برنامه اولیه باعث کاهش آن نمی شود. در عوض، یک نمونه کار درخشان در بهترین سایت های فروش طرح لباس بسازید.

شما می خواهید نمونه کارها ،توانایی های شما از جمله طرح ها، مواد و مفاهیم را به رخ بکشد. همچنین اگر بتوانید برخی از قطعات تمام شده را در نمونه کار خود نیز نشان دهید، خوب است. شرکت‌های پوشاک اغلب طرح‌هایی را ارسال می‌کنند و بیشتر آن‌ها رد می شوند. 

اگر در حال نزدیک شدن به یک شرکت هستید، با به خاطر سپردن یک چیز، از تبدیل شدن به چهره دیگری در میان جمعیت خودداری کنید. اساساً نگران طراحی نباشید؛ در عوض به این فکر کنید که چگونه می توانید نوع محصول نهایی را که یک شرکت پوشاک می خواهد ایجاد کنید. شرکت های مختلف اهداف متفاوتی دارند.

به عنوان مثال، Primark ممکن است به طرح‌های ساده‌تری که می‌توانند به سرعت بازتولید شوند علاقه‌مند باشد. شرکت‌های دیگر ممکن است طراحی پیچیده‌تری را بخواهند که به راحتی قابل کپی کردن نباشد.

پذیرش رد شدن طرح را داشته باشید.

طرح شما در بهترین سایت های فروش طرح لباس در 100% مواقع موفق نخواهد بود. در واقع، از 100 کسب‌وکاری که به آن نزدیک می‌شوید، تنها یکی ممکن است شما را بپذیرد. این بدان معنا نیست که طرح های شما بد هستند. بسیار مهم است که به یاد داشته باشید رد شدن طرح را شخصی نگیرید. 

ممکن است سخت باشد که این کار را نکنید، به خصوص بعد از اینکه مقدار زیادی از خود را در طراحی های خود قرار دادید. اما ناراحت شدن چیزی را تغییر نمی دهد. در واقع، اگر ناراحت شوید و غیرحرفه‌ای رفتار کنید، ممکن است دیگر هرگز به آن شرکت وارد نشوید.

پیشنهاد مطالعه:خرید بهترین سهام هوش مصنوعی 2023

به تلاش خود ادامه دهید.

به این دلیل که طرحی را نفروخته اید به این معنی نیست که باید متوقف شوید و تسلیم شوید. بازخورد بخواهید تا ببینید چرا طرح های شما رد شده است. به ایجاد طرح های جدید و ارائه آنها ادامه دهید. در نهایت، یک نفر از شانس استفاده می کند و شما موفقیت را در بهترین سایت های فروش طرح لباس خواهید دید.

به فروش مستقیم فکر کنید.

برای خرید طرح های خود نیازی به تکیه بر شرکت های بزرگ ندارید، در واقع چرا سعی نکنید لباس های خود را بسازید و خودتان آنها را بفروشید. حتی ممکن است این موضوع برای شما جالب‌تر باشد زیرا به شما آزادی بیشتری می‌دهد.

فروش در Etsy

اگر می خواهید ببینید که طرح های خود به واقعیت تبدیل می شوند، همیشه می توانید یک فروشگاه Etsy راه اندازی کنید. Etsy به عنوان بهترین سایت های فروش طرح لباس، خانه تعداد زیادی از سازندگان است و می تواند مکان مناسبی برای فروش لباس هایی باشد که طراحی کرده اید.

از آنجایی که شما خودتان قطعات را طراحی و خلق می کنید، می توانید تمام آزادی خلاقانه خود را نیز حفظ کنید. وقتی طرح‌هایی را به کسب‌وکارهای دیگر می‌فروشید، ممکن است جنبه‌های خاصی را دوست نداشته باشند و از شما بخواهند که آنها را تغییر دهید.

با تولید و فروش همه چیز خودتان، می توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی تغییر کرده و چه چیزی تغییر نمی کند.

بهترین سایت های فروش طرح لباس

ایجاد سایت اینترنتی

اگر تمایلی به پرداخت بخشی از درآمد خود به شخص ثالث ندارید، می توانید همیشه سعی کنید لباس های خود را در وب سایت خود بفروشید. راه‌اندازی این امر می‌تواند مشکل باشد، زیرا ممکن است یک کسب‌وکار جدید پوشاک اعتماد زیادی برای شروع نداشته باشد. با این حال به ساختن ادامه دهید و می توانید کاملاً موفق باشید.

Volante Design تقریباً به همان شیوه شروع شد، سال‌ها بعد، آنها یک تیم هشت نفره بودند که طرح‌های لباس منحصربه‌فردی را خلق می‌کنند و همچنان محبوبیت خود را به عنوان بهترین سایت های فروش طرح لباس به دست آوردند.

با سرمایه گذاری در کسب و کار خود و رشد حضور آنلاین خود، می توانید توجه شرکت های بزرگتری که مایل به همکاری با شما هستند را به خود جلب کنید.

برای ارتقای سطح مدیریت مالی خود آماده اید؟

خانم‌های بیشتری شروع به فروش لباس‌های طراحان به صورت نقدی می‌کنند و در عین حال پایداری را ترویج می‌کنند و کمد را تمیز می‌کنند. اما مکان‌های مختلفی برای فروش آنلاین لباس‌ها و اکسسوری‌های گران‌قیمت وجود دارد. پس چگونه می‌دانید کدام پلتفرم و شرکت برای شما بهترین کار را دارد؟ بهترین مکان برای فروش لباس های طراحان بدون دردسر کجاست؟

5برترین سایت های معتبر فروش لباس های طراحان

ما پیدا کردن بهترین سایت های فروش طرح لباس را برای شما آسان کرده ایم! فهرستی از پنج وب‌سایت معتبر برای فروش لباس‌های طراحان به صورت آنلاین، شامل محموله و بازار، تهیه کرده‌ایم. اطمینان حاصل کنید که به راحتی، کارمزد کمیسیون، نرخ پرداخت و سهولت فروش توجه داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه:هوش مصنوعی  Claude 2

Current Boutique

این سایت یکی از بالاترین امتیازها در میان زنانی است که به طور مداوم لباس های طراحان را آنلاین می فروشند. چهار دلیل عمده وجود دارد که خانم‌ها به فروش با Current Boutique علاقه زیادی دارند. فروش لباس های طراحان را بسیار آسان می کنند. 

در حالی که بسیاری از شرکت‌های دیگر هفته‌ها طول می‌کشند تا لباس‌ها را پردازش کنند، این کار را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد. همچنین یکی از رقابتی ترین کمیسیون ها را در تجارت ارائه می دهند. می‌توانید لباس ‌های دیزاینر را در این سایت به عنوان بهترین سایت های فروش طرح لباس، به صورت آنلاین بفروشید.

بازار فروش POSHMARK

Poshmark یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها برای فروش آنلاین لباس های طراحان است. شما مسئول فهرست بندی و فروش اقلام خود هستید، بنابراین ممکن است فروش انجام دهید یا خیر. اگرچه کمی کار می‌طلبد، اما می‌تواند نتایج قوی را با پرداخت بالا نشان دهد.

شما فقط یک عکس بگیرید و آن را مستقیماً از تلفن خود در Poshmark آپلود کنید. سپس آن را تا حد امکان به اشتراک بگذارید تا دیده شوید و فروش خود را افزایش دهید. Poshmark نیاز به کمی بازاریابی و ظرافت دارد. 

شما معمولاً به حداقل پنج مورد در بخش خود نیاز دارید و باید برای جذب مشتری "استایل" داشته باشد. در اصل، شما باید فروشگاه کوچک لباس خود را در حساب Poshmark خود ایجاد کنید. این نوع خلاقیت می تواند بسیار سرگرم کننده باشد، اما کار زیادی نیز می طلبد.

برای فروش زیر 15 دلار، کمیسیون ثابت 2.95 دلار دریافت می کنند. برای فروش بالای 15 دلار، 20 درصد نرخ پرداخت می کنید. این با توجه به تمام کارهایی که برای فروش انجام می دهید کمی گران تر است، اما کنترل بیشتری بر لیست قیمت اقلام خود دارید.

بهترین سایت های فروش طرح لباس

فروشگاه آنلاین THREDUP

ThredUp از نظر سبک بسیار شبیه به Current Boutique است، اما آنها به عنوان بهترین سایت های فروش طرح لباس بر راحتی روند تاکید دارند. آنها ارسال و فروش آنلاین لباس های برند را آسان می کنند. با این حال، شما معمولاً کاهش بسیار کمتری را در اقلام خود نسبت به خدمات مشابه دریافت می کنید. 

آنها ادعا می کنند که شما می توانید 5 تا 90٪ از قیمت فهرست را به دست آورید، بسته به اینکه طراح چقدر سطح بالایی دارد، اما معمولاً میانگین آن در پایین ترین سطح است. همچنین، پردازش استاندارد حدود 3 هفته (یا بیشتر) است. اگر می خواهید به زودی از پول نقد خود استفاده کنید، ThredUp آن را در دسترس شما نخواهد داشت. اگر خدمات سریع می خواهید، 16 دلار هزینه از شما دریافت می شود.

اگرچه ThredUp در مورد کمک های مالی عالی است. شما می توانید انتخاب کنید که اقلام خود را مستقیماً اهدا کنید، بنابراین تمام پول به خیریه ها اختصاص می یابد و یک رسید مالی اهدایی دریافت خواهید کرد. هر اقلامی را که قبول نکنند، اهدا می‌کنند یا مسئولانه بازیافت می‌کنند.

این فروشگاه به عنوان یکی از بهترین سایت های فروش طرح لباس، به اندازه سایر فروشگاه‌های کالای باربری رقابتی پرداخت نمی‌کند، زیرا شما برای راحتی هزینه پرداخت می‌کنید. اما اگر به Current Boutique دسترسی ندارید که به همان اندازه راحت است و معمولاً پرداخت رقابتی تری دارد، این گزینه عالی است.

پیشنهاد مطالعه:مقایسه افزونه های پشتیبان وردپرس در سال 2023

سایت Tradesy

Tradesy یک بازار خرید و فروش با میلیون ها عضو است. مانند Poshmark، شما مسئول فهرست بندی و فروش اقلام خود در برنامه Tradesy هستید. این یک گزینه عالی برای فروش لباس های طراح است. چیزی که ما واقعاً در مورد Tradesy دوست داریم این است که آنها راهنمایی ها و نکات زیادی را برای اطمینان از بازاریابی موثر لباس خود ارائه می دهند. 

اگر نمی دانید چگونه لباس های طراح را به صورت آنلاین بفروشید، آنها این کار را ساده می کنند. پس از اینکه از آیتم های خود عکس می گیرید، اپلیکیشن Tradesy در واقع عکس را بهبود می بخشد و پس زمینه را حذف می کند.

آنها شما را در فرآیند نوشتن توضیحات محصول راهنمایی می کنند، حتی نمونه هایی را برای کمک به شما برای فروش مانند یک حرفه ای ارائه می دهند. آنها همچنین نکات انحصاری را برای کمک به فروش به شما می‌دهند، و شما می‌توانید در طرح فروش و تبلیغات آن‌ها شرکت کنید تا به عنوان یکی از بهترین سایت های فروش طرح لباس بیشتر دیده شوید.

آنها نرخ دستمزد رقابتی مناسبی دارند. برای اقلام زیر 50 دلار، هزینه ثابتی معادل 7.50 دلار دریافت می کنند. بیش از 50 دلار، نرخ 19.8٪ را دریافت می کنند. این قابل مقایسه با شرکت های دیگر است، اما با توجه به اینکه شما هنوز هم باید بیشتر کار فروش محصولات خود را انجام دهید، کمی بالا است.

آنها همچنین اگر بخواهید آن را از Tradesy خارج کنید، 2.9٪ کارمزد انتقال دریافت می کنند. همچنین می توانید از درآمد خود برای خرید کالاهای بیشتر در Tradesy استفاده کنید.

بهترین سایت های فروش طرح لباس

 رسانه های اجتماعی

بسیاری از زنان در فروش لباس‌ها و اکسسوری‌های طراحان در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، مانند فیس‌بوک، شاهد موفقیت هستند. می‌توانید برخی از عکس‌های کالای خود را با توضیحاتی جذاب به نمایش بگذارید و افراد نزدیک (یا دوستان رسانه‌های اجتماعی شما) ممکن است علاقه مند به خرید آن باشند.

این میزان کار تقریباً برابر با بهترین سایت های فروش طرح لباس مانند Poshmark یا Tradesy است، اما معمولاً درصد بالاتری از لیست قیمت را حفظ می کنید. با این حال، شما در رسانه های اجتماعی به اندازه ای محافظت نمی شوید، بنابراین باید مراقب باشید که به چه کسی می فروشید و از او پول می گیرید. همیشه هنگام حضور در رسانه های اجتماعی یا فروش از طریق یک کانال ناامن از کسب و کار خود محافظت کنید!

برای فروش در سایت های خارجی و کسب درآمد ارزی و تبدیل آن به ریال، از راهنمایی های کارشناسان 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد