نتایج جستجو
افتتاح حساب ارزی فریلنسر
مقالات
توسط : تیم محتوا

به دنبال اجتناب از هزینه‌ های تبدیل ارز خارجی هستید، یا شغلی دارید که به شما امکان پرداخت با ارز متفاوت را می‌دهد. برای افتتاح حساب ارزی فریلنسر و دیگر موارد مورد نیاز، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

افتتاح حساب بانکی در ترکیه
مقالات
توسط : تیم محتوا

از سوی دیگر باید به کارمزدهای اعمال شده برای خدمات مختلف بانکی نیز توجه کرد. اگر برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه به کمک و مشاوره نیاز دارید، با کارشناسان 20پیمنت صحبت کنید.

افتتاح حساب خارج از کشور
مقالات
توسط : تیم خبری

افتتاح حساب خارج از کشور برای مصارف شخصی یا تجاری یکی از دغدغده های بزرگ ایرانی ها در وضعیت تحریم می باشد. با این وضعیت چطور می بایست برای فعالیت های تجاری یا شخصی خارج از کشور حساب بانکی باز کنیم و از خدمات آن استفاده نماییم؟

همه چیز در مورد حساب بیزینس و افتتاح حساب پی پال
مقالات
توسط : تیم محتوا پی پال

پی پال یکی از شناخته شده ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی دو نوع حساب دارد. یک : حساب پرسونال. دو: حساب بیزینس.همواره مردم به دنبال این موضوع باشند که بتوانند نسبت به افتتاح حساب پی پال اقدام نمایند زیرا افتتاح حساب در پی پال موجب می شود تا شما بتوانید از تمامی خدمات مالی آن استفاده نمایید.

افتتاح حساب اسکریل وریفای شده (verify skrill)
مقالات
توسط : تیم محتوا

در این مطلب به بررسی کامل اسکریل یا SKRILL چیست؟ افتتاح حساب اسکریل وریفای شده با ارائه مدارک کامل از کشور امارات ، مزایا و معایب سرویس پرداخت آنلاین و حساب اسکریل پرداخته می شود. همچنین یکی از رقبا اصلی پی پل می باشد.

نحوه پرداخت با پی پال
مقالات
توسط : تیم محتوا پی پل

نحوه پرداخت با پی پال، پرداخت آنلاین ارزی با استفاده از اکانت پی پل و ارسال پول از طریق paypal جهت خرید کالا، لایسنس نرم افزار ، پرداخت هزینه کنفرانس ، هزینه های تمدید هاست ، سرور ، دامین ، خرید از ebay، با استفاده از افتتاح حساب پی پال یا خدمات پی پل سایت بیست پیمنت

همه چیز در مورد پی پال PayPal
مقالات
توسط : تیم پی پل

پی پال PayPal یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی فعالیت می‌کند.سامانه پی پال، پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و به صورت آنی امکان پذیر می‌کند

نحوه ثبت نام در پی پال
آموزش
توسط : تیم پی پل

پی پال یک حساب ارزی مجازی برای جابجایی بوده و دفتر مرکزی این وبسایت در کشور آمریکا مستقر است. داشتن چنین حسابی برای جابجایی پول، پرداخت اینترنتی یا خرید بسیار کاربرد دارد. در این مقاله قصد داریم تا نحوه ثبت نام در پی پال را آموزش دهیم.