نتایج جستجو
7صرافی رمزنگاری با کمترین کارمزد
مقالات
توسط : تیم محتوا

بهترین صرافی های رمزنگاری با کمترین کارمزد آنهایی هستند که هزینه خرید کریپتو را کاهش می دهند و تضمین می کنند که سرمایه بیشتری را حفظ خواهید کرد. این راهنما صرافی های رمزنگاری با کارمزد کم را بررسی می کند.

کارمزد پی پال برای انجام انواع تراکنش ها
مقالات
توسط : تیم محتوا

پرداخت آنلاین پی پال ، یک روش ایمن و مطمئن در خصوص انتقال پول و خرید از سایت های خارجی می باشد که برای انجام خدمات خود کارمزد دریافت می نماید. کارمزد پی پال برای انجام انواع تراکنش ها متفاوت بوده و در مقایسه با دیگر رقبای خود، رقمی بالاتر را به خود اختصاص داده است. 

قیمت بیت کوین در کدام کشورها بیشترین کارمزد را دارد؟
اخبار
توسط : تیم خبری

برای بیت کوین تا اوایل سال 2018 کشورهای مانند کره جنوبی و ژاپن حق العمل بالایی را در نظر میگرفتن. به دنبال ممنوعیت تجارت رمزارزها توسط بانک مرکزی چین ، بانکهای محلی چین نیز از انجام مبادلات جلوگیری کرد. در ادامه به هزینه کردن کشورها در بازار رمزارزها پرداخته می شود.

سیستم انتقال وب مانی چه خدماتی را ارائه می دهد؟
مقالات
توسط : تیم محتوا ارزی

سیستم انتقال وب مانی، یک سیستم نقل و انتقال بین المللی پول است که توانسته بستری را به وجود آورد که اعضا آن می توانند فعالیت های تجاری آنلاین داشته باشند و از طریق آن قادر خواهند بود وضعیت بودجه خود را پیگیری کرده، سرمایه جذب کنند و معاملات امن را به انجام برسانند.

راه های کاهش کارمزد پرداخت در پی پال
مقالات
توسط : تیم محتوا پی پال

یکی از بزرگ‌ترین شرکت های خدمات پرداخت آنلاین در جهان پی پال است که خدمات گسترده ای را در زمینه های مختلفی چون درگاه پرداخت آنلاین، حساب اینترنتی و غیره در اختیار کاربران قرار داده است.

انواع حواله ارزی و تفاوت آن ها
مقالات
توسط : تیم محتوا حواله ارزی

حواله ارزی امروزه به روش های مختلفی صورت می گیرد و مشکلاتی مانند تأخیر در پرداخت از طریق سوئیفت را ندارند. روش هایی مانند پی پال، ارزهای دیجیتال و بیت کوین، وسترن یونیون و... به راحتی در کمترین زمان انجام می گیرند. قیمت حواله ارزی نیز در هر کدام متفاوت است.