ووچر (voucher) تافل اینترنتی چیست

ووچر (voucher) تافل اینترنتی چیست

توسط : تیم محتوا
4,763

ووچر (voucher) در آزمون تافل ، سرویسی است که بر اساس آن، مراکز برگزار کننده آزمون و داوطلبان شرکت در آزمون بتوانند آسایش بیشتری را احساس نموده و کلیه فرایند ثبت نام در این آزمون و پرداخت آن به سادگی انجام شود. سرویس ووچر تافل اینترنتی را می توانید در تمامی مراکزی که آزمون Toefl درحال برگزاری است مشاهده نمایید. 

این سرویس رایگان بوده و تنها از طریق آن می توانید پرداخت هزینه ی آزمون تافل را داشته باشید. مطابق با فرم تکمیل شده درخواست ، از طریق ETS هزینه ی آزمون در مدت سه هفته، به آدرسی که در فرم ثبت نموده اید، فرستاده خواهد شد. این سرویس در برخی از کشورها اعتبار داشته و اعتبار آن نیز یکساله می باشد. 

لازم به ذکر است که شماره مربوط به Voucher از طریق موسسه در میان داوطلبان توزیع می شود. همچنین این نکته را باید بیان نمود که هزینه های مربوط به آزمون تافل در منطقه های متفاوت ، متغیر است و ممکن است که برخی از این مناطق برای آن مالیات منظور نمایند. 

ووچر (voucher) تافل اینترنتی چیست

ووچر تافل، مانند کارت شرکت در آزمون است و تنها مشخصه اش این است که می توان تا چندماه پس از تهیه، از آن استفاده نمود. در صورتی که از زمانی که تصمیم دارید در آزمون تافل شرکت نمایید، اطمینان ندارید، می توانید از این سیستم استفاده نمایید. 

پیشنهاد مطالعه:  آزمون تافل چیست

آزمون زبان انگلیسی تافل یک آزمون جهانی بوده و مدرک آن جهت مهاجرت ، رزومه ی شغلی و یا تحصیلی به کشورهایی که دارای زبان انگلیسی هستند نیاز است. اکنون این آزمون در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین برگزار می گردد. 

برای آن که بتوانید در این آزمون شرکت کنید نیاز است که مرکز آزمون را انتخاب کرده و زمان آن را در زمان ثبت نام مشخص نمایید. در همین زمان است که می توانید ووچر آزمون را خرید نمایید. در سایت رسمی EST تاریخ های آزمون Toefl قابل مشاهده است. نکته این جاست که با ووچر آزمون تافل این امکان را دارید که با پرداخت هزینه شرکت در آزمون ، مجاز باشید که در آزمون تافل شرکت نمایید. 

ووچر تافل، کدثبت نام انحصاری است که به جای استفاده ازکارت اعتباری در زمان پرداخت هزینه آزمون TOEFL iBT  به اینترنتی به کار گرفته می شود. به عبارتی ووچر تنها برای آزمون TOEFL iBT دارای اعتبار است. 

ووچر (voucher) تافل اینترنتی چیست

هزینه ووچر تافل در ایران 

برای آن که بتوانید آزمون Toefl را بگذرانید، بایستی مبلغ 255 دلار پرداخت کنید که البته در زمان ثبت نام این رقم پس از مشخص شدن زمان آزمون، نهایی می گردد. برای خرید ووچر آزمون تنها هفت روز قبل از زمان آزمون فرصت دارید. در صورتی که سه روز قبل از آزمون، اقدام به پرداخت هزینه ی ووچر تافل نمایید می بایست مبلغ 35 دلار نیز بیشتر پرداخت نمایید.

پیشنهاد مطالعههزینه آزمون تافل

نحوه تهیه ووچر تافل 

در صورتی که دارای حساب ارزی و یا کارت های اعتباری ارزی هستید می توانید هزینه ی آزمون تافل را پرداخت نمایید. در صورتی که دسترسی به این نوع از حساب ندارید، در این خصوص می توانید در سایت 20پیمنت نیز وارد شده و با کمک کارشناسان این سایت کار پرداخت خود را انجام دهید و یا اینکه به صفحه ی پرداخت تافل در 20پیمنت به نشانی https://www.20payment.com/toefl مراجعه نمایید.

ووچر (voucher) تافل اینترنتی چیست

برای خرید ووچر آزمون Toefl ، بعضی از مناطق ، پرداخت هزینه را با پول محلی انجام داده و ثبت نام را صورت می دهند. هنگامی که خرید Voucher را انجام دادید، عدد انحصاری به شما داده خواهد شد که می توانید با کمک آن پرداخت خود را در زمان ثبت نام انجام دهید. 
درصورتی که نمی خواهید در آزمون اینترنتی TOEFL iBT ثبت‌نام نمایید، این امکان را دارید که پس از خرید ووچر تافل، در سایت رسمی ETS ثبت نام خود را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعهمنابع آزمون تافل Toefl

لازم به ذکر است که می بایست هزینه آزمون تافل و خدمات مربوط به ETS را تا قبل از آزمون به صورت کامل پرداخت نمایید. در صورتی که این پرداخت به صورت کامل انجام نشود، فرم تقاضای ثبت نام شما و درخواست سرویس ووچر، به شما باز گردانده می شود.

توصیه می شود که سرویس ووچر تافل را از مراکز آزمون TOEFL iBTتهیه نمایید. این کار آسان ترین روش می باشد هم چنین می توان پرداخت را با پول محلی انجام داد. به خاطر داشته باشید که کد ووچر را نمی توانی به شخص دیگری واگذار نمود و همان گونه که اشاره شد، مدت زمان اعتبار داشته که می بایست تا قبل از زمان انقضای آن، استفاده شود.

برای خرید ووچر آزمون تافل می توانید از سایت 20پیمنت بهره گیرید. در صورتی که برای ثبت نام و پرداخت اینترنتی آن مساله دارید، کارشناسان با تجربه 20پیمنت می توانند شما را یاری نمایند. 

ووچر (voucher) تافل اینترنتی چیست

اقداماتی که لازم است پس از خرید ووچر تافل انجام شود ؟

هدف از خرید ووچر Toefl انجام ثبت نام آزمون و پرداخت اینترنتی هزینه های آزمون تافل می باشد. پس از آن که این خرید انجام شود، کدی به شما تحویل می شود که با دریافت آن می بایست مراحل ذیل را با دقت و حوصله ی کامل انجام دهید.

1-در گام اول وارد سایت ETS به آدرس www.ets.org/toefl/voucher شوید. 
2-برای خود حساب کاربری را ایجاد نمایید و مطابق با فرم ثبت نام عمل کرده و آن را تکمیل نمایید. 
3- پس از تکمیل شدن ثبت نام، صفحه Select Payment Method را مشاهده خواهید کرد. در این صفحه Voucher باید انتخاب شده و پس از آن کد ووچر تافل را خرید کنید و آن را در این قسمت ثبت نمایید. تایید ثبت نام و خرید شما به آدرس ایمیلی که ثبت کرده اید، ارسال خواهد شد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد