معرفی fxDreema

معرفی fxDreema

توسط : تیم محتوا
7,956

fxDreema از بلوک های گرافیکی برای ایجاد یک استراتژی استفاده می کند. هر بلوک دارای پارامترهای ورودی برای تغییر رفتار خود است. محصول خروجی fxDreema فایلی با یکی از پسوندهایmq4 ،ex4 ، mq5 یا  ex5 است. در اینجا به معرفی سایت fxDreema خواهیم پرداخت.

این برنامه با سازگار با MetaTrader 4 و MetaTrader 5 نبوده و نمی توان از آن برای ساختن شاخص های سفارشی استفاده کرد. بهره گیری از این پلتفرم به صورت رایگان قابل استفاده است و با رسیدن به تعداد مشخصی از اتصالات بین بلوک ها، ارسال اسناد متوقف می شود.

از این برنامه می تواند در محیط وب استفاده نمود، اما به عنوان یک برنامه Windows نیز در دسترس است و در این حالت می تواند به صورت آفلاین کار کند.

معرفی fxDreema

ویژگی های اصلی fxDreema

1- قابلیت کارکردن با رویدادهایی مانندInit ، Timer ، Tick ، Trade ، Chart یا Deinit 
2- پیگیری سود، سفارشات معلق یا گروهی از معاملات را در MT4 
3-استفاده از ثابت های جهانی یا ورودی های پروژه و متغیرها 
4-امکان مدیریت پول بدون ریسک، فیبوناچی، توالی سفارشی و موارد دیگر ...
5- بررسی مقادیر دینامیکی به راحتی 
6-رسم و کنترل اشیای گرافیکی بر روی پنجره نمودار اصلی یا در یک پنجره فرعی فلش ها، خطوط، متن، سطح و ...
7-ارسال پیام به ایمیل، وب سایت یا تلفن هوشمند
8- ارسال داده ها برای بایگانی 
9- دارای متغیرهای ترمینال
10- امکان استفاده و ایجاد بلوک های سفارشی در پروژه ها 
11-سابقه عملکردها با امکان واگرد کردن در هر زمان 
12-علامت گذاری تاریخچه اقدامات بدون نیاز به ذخیره سازی پروژه 
13- ذخیره شدن یک نسخه از پروژه در پرونده های کد منبع ذخیره 
14-وارد کردن مجدد پرونده های ساخته شده با fxDreema به این برنامه و ایجاد پروژه جدید

پیشنهاد مطالعهآشنایی با دونیت Donate و کسب درآمد ارزی

مشخصات فنی fxDreema 

fxDreema با کروم بهترین عملکرد را دارد و همچنین افزونه ای برای بارگیری آسان برای کروم نیز وجود دارد. Firefox و Opera نیز مشکلی ندارند. می توان گفت تقریباً تمام کد javaScript برای مرورگر به صورت دستی نوشته شده است و اتصالات بین بلوک ها عناصر SVG هستند. 

کوکی ها برای ذخیره اطلاعات جلسه و localStorage برای ذخیره اسکریپت های جاوا اسکریپت و الگوهای HTML استفاده می شوند. کد خروجی که سازنده ایجاد می کند به سختی خوانده می شود و خیلی سریع نیست، اما وقتی کدگذاری را آسان می کنیم بهتر عمل می کند.

لازم به ذکر است که nodeBB برای انجمن و همچنین برای مدیریت حساب های کاربر استفاده می شود. fxDreema در VPS توسط گروه فناوری Sheernox میزبانی می شود.

fxDreema برای چه کسانی مناسب است؟

fxDreema ابزاری نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا برنامه های (Expert Advisors and Scripts) را برای MetaTrader 4 و MetaTrader 5 توسط MetaQuotes Software Corp ایجاد کنید.

روش معمول ایجاد چنین برنامه هایی کدگذاری دستی آنها با استفاده از زبان های برنامه نویسی خاص، مانند MQL4 یا MQL5 است. البته، همه این گونه نیستند ، بنابراین اگر فقط می خواهید برخی از استراتژی های معاملاتی را بدون رمزگذاری از ابتدا امتحان کنید، در جای مناسب قرار دارید.

بیشتر از آن، fxDreema برای برنامه نویسان مناسب است، زیرا ایجاد تغییرات کوچک یا بزرگ در برنامه بسیار آسان است.

معرفی fxDreema

fxDreemaچگونه کار می کند؟

fxDreema به شما امکان می دهد بلوک ها را در یک درخت منطقی متصل کنید. هر بلوک اقدامات پیچیده ای را انجام می دهد و می توانید با ویرایش پارامترها، آن را دقیق تنظیم کنید. هدف نهایی تولید یک برنامه ، محصول خروجی fxDreema است.

در اینجا نحوه شکل گیری fxDreema بدون لیست بلوک های موجود به شرح زیر است:

می توانید تصور کنید که هر بلوک یک ماژول است، یک جعبه سیاه برای انجام کاری طراحی شده است. هر بلوک یک ورودی و حداقل یک خروجی دارد. وقتی بلاک کار شروع به کار می کند، خروجی آن را فعال می کند.

پیشنهاد مطالعهپرداخت بیمه swisscare

سه نوع خروجی در fxDreema 

 -زمانی فعال می شود که بلوک موفق به انجام کاری شود که برای آن طراحی شده است.
 -در حالت عادی فعال است ، اما موارد استثنایی وجود دارد.
 -در معاملات بلوک ها استفاده می شود و وقتی خطایی در داخل بلوک رخ دهد، فعال می شود.

با انتخاب بلوک های مناسب و اتصال خروجی های آنها با ورودی بلوک های دیگ ، می توانید بسیاری از ساختارهای مختلف تجاری را ایجاد کنید. پس از اتمام کار، می توانید برنامه واقعی را صادر و ذخیره کنید و از آن در پایانه تجاری خود استفاده کنید. 

معرفی fxDreema

بلوک ها و اتصالات

بنابراین ، برای ایجاد یک استراتژی tradng در اینجا شما باید چند بلوک را به هم متصل کنید. هر بلوک برای چیز خاصی طراحی شده است. به نظر ساده می رسد، بنابراین مطمئن شوید که نحوه کار همه چیز را یاد گرفته اید.

به عنوان مثال، یک بلوک وجود دارد که به سادگی دو مقدار را با هم مقایسه می کند و بسته به نتیجه آن مقایسه، یکی از خروجی های آن را فعال می کند. خروجی ها همان دایره هایی هستند که در پایین بلوک قرار دارند و می توانید از آنها برای اتصال بلوک ها با بلوک های دیگر استفاده کنید. وقتی یک خروجی خاص فعال می شود و بلوک دیگری به آن متصل است، آن بلوک ایجاد می شود. 

نحوه کار با fxDreema

برای اتصال یک بلوک به بلوک دیگر، بر روی خروجی بلوک اول کلیک کنید و آن را از ورودی بلوک دیگر بکشید. شما می توانید بلوک های جدید ایجاد کنید. یک بلوک را از لیست بکشید و آن را در جایی بر روی پرونده خالی ذخیره کنید.

fxDreema Builder از لحاظ فنی یک صفحه وب است، اما بیشتر شبیه یک برنامه دسکتاپ است. در اکثر صفحات وب هیچ ابزار خاصی برای کلیک راست ندارید و با دوبار کلیک فقط محتوا را انتخاب می کنید. در اینجا هنگام کلیک بر روی یک بلوک، منوی زمینه خاصی دارید و می توانید با دوبار کلیک بر روی آن، ویژگی های بلوک را باز کنید.

اگر می خواهید یک بلوک خاص، کاری انجام دهد، باید به بلوک دیگری متصل شود. بلوک های قطع شده از پرونده تولید شده نهایی حذف می شوند. در صورت تمایل به اتصال و استفاده از آنها در آینده نزدیک می توانید آنها را در اطراف داشته باشید، در غیر اینصورت قابل استفاده نیستند.

اگر می خواهید فقط یک بلوک اجرا کنید، آن را با بلوک Pass متصل کنید. Pass به خودی خود کاری انجام نمی دهد، فقط بلاک دیگر را متصل می کند، به این معنی که وارد پرونده تولید شده نهایی می شود.

همچنین شروع با یک بلوک و اتصال سایر موارد زیر آن بلوک اجباری نیست. شما می توانید چندین شاخه از بلوک ها داشته باشید و هر یک از آنها کار خود را انجام دهد.

پیشنهاد مطالعهخرید از سایت Creative Market

شماره های مسدود در fxDreema 

می بینید که هر بلوک یک عدد دارد. این اعداد در بیشتر مواقع آنقدرها مهم نیستند، اما گاهی اوقات می توانند دلیل عملکرد غیرمنتظره برخی از استراتژی ها باشند. برای عدم قطعیت ، بلوک با تعداد کمتر ابتدا اجرا می شود. تعداد هر بلوک را می توان به متن تبدیل کرد. توصیه می شود فقط از حروف و اعداد لاتین استفاده کنید. 

می توانید بلوک ها را به همان روشی که کپی و چسباندن فایل ها را کپی و جای گذاری می کنید، کپی کنید. می توانید چندین بلوک را انتخاب کرده و همه آنها را کپی کنید. همچنین می توانید بلوک ها را از یک پروژه به پروژه دیگر کپی نمایید. این کار را در همان پروژه زیاد انجام ندهید. داشتن دو یا چند شاخه بلوک که ظاهری یکسان دارند ، یک عملکرد نامناسب است. 

معرفی fxDreema

مشاور خبره Expert EA 

Expert EA برنامه کوچکی است که شامل مجموعه ای از دستورالعمل های معاملاتی برای MetaTrader است. شما همچنین می توانید آن را یک ربات بنامید، زیرا به جای شما کاری انجام می دهد. مشاوران خبره را می توان در زمان واقعی استفاده نمود.

مشاوران خبره (EA) به زبان برنامه نویسی MQL4 (برای MetaTrader 4) یا MQL5 (برای MetaTrader 5) نوشته شده اند و هیچ یک از آنها نمی توانند به تنهایی به عنوان یک برنامه مستقل کار کنند. برای اجرای هر EA به MetaTrader نیاز دارید. MetaTrader EA بارگیری می کند و با داده آن را تغذیه کرده، رویدادهای آن را کنترل می کند و تمام دستورالعمل های داخل را اجرا می کند.

با مشاور Exper چه کاری می توان انجام داد؟

شما خواهید توانست اطلاعات حساب خود را بخوانید. مانده، سهام، حاشیه، نام سرور، نام حساب و موارد دیگر را دست یابید. با استفاده از انواع مختلف پیام با شما ارتباط برقرار کرده و پیام هشدار، چاپ پیام پخش صدا ، ارسال نامه را انجام می دهد. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از Facebook Gaming

این امکان وجود دارد که داده های OHLC) ،Open، High، Low، Close) از هر میله ای که می توانید در نمودار مشاهده کنید را بخوانید. همچنین اطلاعات شاخص ها و پرونده ها را برای هر نوار بخوانید. می توانید ارسال و خواندن داده ها به سایر EA ها با استفاده از متغیرهای جهانی در جهت دیدن لیست متغیرهای جهانی F3 را در MetaTrader بزنید. 

اشیا مختلف، فلش ها، خطوط و... را روی نمودار ایجاد کنید و ویژگی های اشیا ایجاد شده را روی نمودار بخوانید و آنها را اصلاح کنید. معاملات و سفارشات معلق را ایجاد کرده و دسترسی به کلیه معاملات و سفارشات فعلی و سفارشات موجود در تاریخ و تغییر پارامترهای آنها را داشته باشید. 

به طور کلی ، EA شما باید برخی از داده ها را از MetaTrader دریافت کند، با این داده ها مقداری بررسی و محاسبات انجام دهد و سپس به MetaTrader بگویید که چه اقدام تجاری انجام می دهد. خرید ، فروش یا هر چیز دیگری. برای دریافت اطلاعات کامل تر در این خصوص می توانید با کارشناسان 20پیمنت تماس بگیرید.

برچسـب هـا : سایر ، fxDreema ،
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد