آموزش ساخت اکانت پایر Payeer از صفر تا صد

آموزش ساخت اکانت پایر Payeer از صفر تا صد

توسط : تیم محتوا
1,650

پایر Payeer ازجمله سیستم های انتقال وجه در جهان می باشد که با برخورداری از امکانات و مشخصه های بارز خود، توانسته است به یکی از سیستم های پرداخت آنلاین مطرح و موفق در تمامی دنیا تبدیل شده و کاربران بسیاری را به سوی خود جلب نماید. در صورتی که نیاز به افتتاح حساب پایر دارید، در این جا آموزش ساخت اکانت پایر Payeer از صفر تا صد را ارائه خواهیم کرد.

حساب payeer چیست؟

پایر به عنوان یک سیستم انتقال پول جهانی، دارای مزیت های بی شماری است که سایر سیستم های رقیب در این حوزه از آن بی نصیب هستند. مهم ترین مشخصه پایر این است که انتقال پول از حساب پایر به کسانی که دارای این حساب نیستند، را ممکن کرده است. این روش در سایر روش های پرداخت آنلاین کمتر دیده می شود.

پیشنهاد مطالعهساخت بازی در itch.io و کسب درآمد ارزی از آن

کسانی که به دنبال افتتاح حساب پایر هستند، عمدتا برای امنیت بالای این سیستم پرداخت، آن را انتخاب می کنند. این شرکت برای انتقال وجه های حساب پایر، کنترلی را اعمال نمی کند. بنابراین امکان بلاک شدن اکانت در این سیستم بسیار کمتر است. اتفاقی که ممکن است در سایر سیستم ها با آن مواجه شوید.

در صورتی که سایت آنلاین فروشگاهی دارید، می توانید از درگاه Payeer  استفاده کرده و آن را در سایت خود قرار دهید. سپس به سادگی مشتریان شما در تمامی دنیا، خواهند توانست پرداخت آنلاین و ایمنی را داشته باشند. سیستم پرداخت آنلاین پایر امروزه یک انتقال پول راحت و ایمن است که توانسته است با سرعت بالایی خدمات خود را ارائه داده و مورد توجه بسیاری از کاربران واقع شود. برای افتتاح حساب پایر می توانید از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.

آموزش ساخت اکانت پایر Payeer از صفر تا صد

خدمات payeer

همان گونه که اشاره شد، پایر سیستم پرداخت آنلاین و الکترونیکی است که در دویست کشور در جهان به صورت حساب بانکی فعالیت داشته و امروزه در بسیاری از سایت های خارجی، سایت های کلیکی و ... به عنوان یک روش مطمئن شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. 

یکی از مهم ترین مسائلی که برای کاربران ایرانی می تواند مطرح باشد این است که این سیستم پرداخت آنلاین، برای کاربران ایرانی محدودیتی نداشته و به همین دلیل است که از سوی ایرانیان مورد استقبال قرار گرفته است و فریلنسرها و کسانی که تجارت با دیگر کشورها را داشته و درآمد ارزی کسب می کنند، حساب پایر را انتخاب می کنند.

در صورتی که برای کسب درآمد ارزی خود نیاز به افتتاح حساب Payeer دارید و یا برای تبدیل درآمد خود به ریال، نیاز به کمک دارید، می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Tutorhunt

آموزش تصویری افتتاح حساب payeer 

برای آن که بتوانید حساب پایر Payeer را برای خود افتتاح نمایید. ابتدا لازم است که به سایت اصلی این سیستم پدراخت آنلاین payeer.com وارد شده و برای خود اکانت جدیدی بسازید.

سپس لازم است مطابق تصویر، در محل مشخص شده، آدرس ایمیل خود را وارد کرده و کد امنیتی را ثبت کنید و در نهایت ساخت اکانت را انتخاب کنید. 

آموزش ساخت اکانت پایر Payeer از صفر تا صد

در این مرحله در جهت تایید اکانت ساخته شده، پیامی به ایمیل شما ارسال می شود که لازم است کد دریافتی را در قسمت نشان داده شده وارد نمایید.

آموزش ساخت اکانت پایر Payeer از صفر تا صد

در مرحله بعدی نام کاربری و رمز عبور، برای شما به نمایش در می آید که می بایست آن را ذخیره نمایید و نگاه دارید. سپس گزینه بعدی را انتخاب کرده و به حساب اکانت Payeer وارد شوید.

هنگامی که ساخت اکانت پایر انجام شد، لازم است که اطلاعات اکانت خود را نگهداری نمایید تا بتوانید در زمان های بعد، بدون هیچ ایرادی وارد شوید. برای حساب های اکانتی که وریفای نشده باشد، میزان تراکنش در روز، تا میزان دوهزار دلار می باشد.

توجه داشته باشید که اطلاعات حساب Payeer ذخیره شده تا به آسانی بتوانید در نوار سمت چپ این سیستم ، به بخش های مهمی همچون Balance ( میزان موجودی )، Transfer (انتقال وجه)، History (تاریخچه تراکنش)، Exchange (تبدیل کردن پایر به ارزهای دیگر) دسترسی داشته و از آن ها استفاده کنید. ضمن آنکه خدمات پرداخت آنلاین پایر از ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی می کند.

نحوه شارژ حساب payeer

در صورتی که تصمیم دارید حساب پایر خود را شارژ نمایید لازم است که گزینه Deposit را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که روش های مختلفی برای شارژ حساب و افزایش موجودی در این حساب وجود دارد. این امکان وجود دارد که با استفاده از ارزهای دیجیتال حساب خود را افزایش دهید.

یا آنکه از سایر سرویس های پرداخت آنلاین مانند پرفکت مانی، پی پال یا وب مانی استفاده کرده و شارژ حساب خود را انجام دهید. برای این کار می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.

پیشنهاد مطالعهخرید بازی و برنامه های پولی از اپ استور

برداشت پول از payeer

در صورتی که تصمیم دارید از حساب پایر خود برداشت داشته و یا وجهی را انتقال دهید، لازم است که گزینه Transfer را انتخاب کرده و در این بخش، از حساب Payeer خود به هر حساب دیگری، انتقال پول داشته باشید. توجه کنید که برای ثبت آدرس دریافت کننده پول، می توانید آدرس gmail، اکانت payeer یا حتی تلفن شخص گیرنده را ثبت نمایید. 

همچنین سیستم پرداخت آنلاین پایر، برای انتقال وجه برای هر یک دلار، یک دهم دلار دریافت کارمزد دارد. از سویی دیگر این امکان را دارید که برای ترید از امکانات سیستم پایر استفاده کنید. بنابراین با انتخاب گزینه Trade خواهید توانست خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام دهید. در این بخش، برای کاربران، امکان چت وجود دارد و به آسانی می توانند با انتخاب گزینه های قرار داده شده، معاملات ارز دیجیتال خود را انجام دهند.

آموزش ساخت اکانت پایر Payeer از صفر تا صد

تبدیل ارز در پایر 

در صورتی که نیاز دارید برای تبدیل ارز در حساب پایر اقدام کنید، می بایست Exchange را انتخاب کرده و با مراجعه به امکانات آن ، اقدامات مناسب را انجام دهید. ضمن آنکه به دلیل پشتیبانی عالی پرداخت الکترونیکی پایر، در صورت هر گونه اشکال و مساله ای، می توانید با بخش پشتیبانی این سیستم ارتباط گرفته و تیکت ارسال کنید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت AppThemes اپ تمز

سیستم پرداخت آنلاین پایر Payeer از ارزهایی همچون دلار، یورو و روبل پشتیبانی می کند. همچنین ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، اتریوم و لایت کوین نیز تحت پشتیبانی این سرویس پرداخت بوده و شما می توانید حساب خود را با یکی از این ارزها، شارژ کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد