معرفی سایت Themeforest و امکانات آن

معرفی سایت Themeforest و امکانات آن

توسط : تیم محتوا
642

داشتن یک وب سایت، می تواند موفقیت شما را به عنوان یک تاجر تجارت الکترونیکی رونق داده یا دچار شکست کند. انتخاب تم مناسب باعث می شود فروشگاه شما جذاب و حرفه ای به نظر برسد که خود باعث فروش بیشتر می شود. از طرف دیگر، داشتن یک انتخاب اشتباه می تواند بازدیدکنندگان شما را در جهت دیگری سوق دهد. از همین روست که بسترهایی همچون سایت Themeforest می تواند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشند.

نکته اینجاست که ارزش الگوهای وب سایت فراتر از زیبایی آن ها می باشد. مضامین تجارت الکترونیکی ویژگی هایی را ارائه می دهد که می تواند تجربه خرید مشتریان شما را ایجاد کرده و در نهایت تعامل را افزایش دهد. انتخاب قالب تجارت الکترونیکی مناسب ضروری است و این یکی از اولین کارهایی است که باید هنگام راه اندازی وب سایت تجارت الکترونیک خود انجام دهید. 

پیشنهاد مطالعهجدیدترین روش های پرداخت آنلاین مدرن

Themeforest چیست ؟ 

شما می توانید به سادگی وارد سایت  Themeforest شوید. این یک بازار آنلاین معروف است که به کاربران امکان می دهد مضامین وب سایت ها را خریداری کرده و بفروشند. می توانید انواع مختلف مضامین را در این بازار پیدا کنید، از جمله الگوهای HTML و مضامین وردپرس، جوملا را خواهید یافت. البته باید یادآور شویم که این سایت نیز همانند بیشتر راه حل های موجود در بازار، دارای مزایا و معایب خاص خود است. 

معرفی سایت Themeforest و امکانات آن

مزیت های استفاده از سایت Themeforest

انتخاب های زیادی

سایت Themeforest بیش از چهل هزار موضوع را در خود جای داده است که گزینه های زیادی است و تقریباً تضمین می کند که موضوعی برای هر نوع وب سایتی وجود دارد. سایت های زیادی وجود ندارد که این گزینه ها را در زیر یک مجموعه ارائه دهد، که این باعث می شود این سایت، یک راه حل جذاب باشد.

سهولت استفاده و راحتی

استفاده از طرح های تم نیز بسیار آسان است. مضامین در دسته های مختلفی سازماندهی شده اند و می توانید از فیلترها برای محدود کردن و مرتب کردن انتخاب های خود استفاده کنید. روند خرید نیز سریع و آسان است، بنابراین وقتی مورد دلخواه خود را پیدا کردید، می توانید آن را فقط با چند کلیک خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعهتجارت با استفاده از ابزار های سایت TradingView

کدگذاری ناسازگار

تقریباً هر توسعه دهنده ای می تواند یک مضمون را به بازار ارسال کند. شما می توانید با موضوعاتی که در زیبایی کدگذاری موثر بوده اند، روبرو شوید، اما احتمال اینکه به موضوعاتی با کدگذاری نامرتب دسترسی پیدا کنید که می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در هنگام زیبایی سایت و پلاگین ها شود، نیز ممکن است.

البته این را باید اشاره کنیم که توسعه دهندگان مختلف می توانند مضامین را به بازار سایت Themeforest اضافه کنند. بعضی از افراد ممکن است فقط یک موضوع را بفروشند و سپس این سایت را ترک کنند. اگر یک الگوی جامد را انتخاب کنید یا یک موضوع را از یک توسعه دهنده و متعهد و پشتیبان بخرید، این مسئله به وجود نخواهد آمد. شما می توانید برای تهیه این قالب های وردپرس، جوملا و ... از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

هزینه تم ها در Themeforest 

قیمت های سایت Themeforest محدوده وسیعی دارد. شما الگوهای PSD را با قیمت کمتر از 3 دلار پیدا خواهید کرد و تم های برتر HTML وجود دارد که بیش از 1000 دلار قیمت دارند. هر چند اینها افراطی است اما اکثر قریب به اتفاق مضامین به طور منظم از 16 تا 99 دلار متغیر هستند. مجوزهای تمدید شده بسیار گران ترند و قیمت آنها چندین هزار دلار است.

معرفی سایت Themeforest و امکانات آن

عملکرد Themeforest 

سایت Themeforest دارای دو نوع مجوز استاندارد است که شامل مجوزهای منظم و مجوزهای گسترده است. مجوز منظم به مجری، اجازه استفاده مداوم، غیر انحصاری و جهانی را برای استفاده از کارهای دیجیتال می دهد. با مجوز منظم، مجاز به ایجاد یک محصول نهایی برای خود یا مشتری خود هستید.
به شرطی که محصول تک رایگان توزیع شود، مجاز به کپی کردن هستید. همچنین مجاز به تغییر و دستکاری تم انتخاب شده نیز می باشید. به عنوان مثال، اگر می خواهید طرح زمینه را تغییر دهید و تصاویر خود را در آن بگنجانید، می توانید به سراغ آن بروید.

این چیزی است که تحت مجوز عادی نمی توانید انجام دهید. شما نمی توانید محصول نهایی را به بیش از یک مشتری بفروشید. اگر قصد دارید این کار را با یک موضوع انجام دهید، پس باید مجوز Extended را خریداری کنید که به شما این حق را می دهد که چندین نسخه از یک محصول نهایی را بفروشید. همانطور که گفته شد، مجوز تمدید محدودیت های مختلفی دارد. از جمله، شما مجاز به توزیع مجدد قالب ، در یک ابزار یا الگو یا با پرونده های منبع نیستید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Outsourcely

چگونه می توان مضامین تجارت الکترونیکی را پیدا کرد ؟

همانطور که قبلاً گفته شد، استفاده از سایت Themeforest بسیار ساده است. و اگر به دنبال موضوعی برای فروشگاه آنلاین خود هستید، گزینه های زیادی در بخش تجارت الکترونیکی سایت پیدا خواهید کرد. فقط روی پیوند تجارت الکترونیکی در صفحه اصلی بروید و سیستم عامل خود را انتخاب کنید. این سایت دارای الگوهای وب سایت برای همه راه حل ها و موضوعات عمده تجارت الکترونیکی است.

قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس می توانید تمام مضامین موجود را که در این سایت نمایش می دهد، مشاهده کنید. از اینجا می توانید انتخاب های خود را بر اساس فیلترهای مورد نظر خود جستجو نمایید. همچنین می توانید نتایج را بر اساس رتبه بندی، قیمت، تاریخ بارگذاری و محبوبیت آنها مرتب کنید. پس از استفاده از فیلترها ، این امکان ایجاد می شود که مضامین متناسب با نیازهای خود را مشاهده کنید.

سایت Themeforest برای هر موضوع، دارای صفحه ای بسیار مفصل است که شامل توضیحات موضوع، بررسی ها، نظرات و جزئیات فنی می باشد. قبل از انتخاب خود، حتماً این اجزا را کاملاً بررسی کنید و برای ایجاد یک وب سایت قوی برای خود و یا مشتری از ابزارها و تم های بسیار کاربردی این سایت بهره مند شده و به کسب و کارتان رونق بالایی ببخشید. ضمن آن که می توانید با کمک این سایت به درآمدهای ارزی نیز برسید. 

برچسـب هـا : سایر ، سایت Themeforest ، Themeforest
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد