معرفی انواع گیفت کارت

معرفی انواع گیفت کارت

توسط : تیم محتوا
1,367

گیفت کارت یک کارت اعتباری پیش پرداخت است که حاوی مقدار مشخصی پول می باشد که برای استفاده در خریدهای مختلف در دسترس است. انواع گیفت کارت می توان به طور کلی در دو نوع مشاهده نمود که به شکل حلقه باز و بسته بوده و هر دو نوع را می توان بصورت آنلاین و حضوری استفاده کرد.
بسیاری از کارت های هدیه دارای حداقل و حداکثر مقدار بارگذاری اولیه خواهند بود. حداقل مشترک 10 دلار و حداکثر 500 دلار است. در برخی موارد، می توان از آنها برای پرداخت بخشی از خرید با پول نقد، بدهی یا اعتبار استفاده کرد که برای متعادل کردن هزینه استفاده می شود. 

پیشنهاد مطالعهخرید گیفت کارت اسپاتیفای

به عنوان یک اقدام احتیاطی برای کاهش خطر آسیب دیدگی، بسیاری از انواع گیفت کارت نیز می توانند به صورت آنلاین ثبت شوند. روشی که به شما امکان می دهد موجودی باقی مانده را در صورت گم شدن کارت ردیابی و مسدود کنید. به این ترتیب، برخی از کارت های هدیه ایمن تر از پول نقد هستند.

معرفی انواع گیفت کارت

انواع گیفت کارت

کارتهای هدیه حلقه باز را می توان در بسیاری از خریدها و تجارت استفاده کرد، مانند کارت های نقدی معمولی هستند. کارت های هدیه حلقه بسته فقط در یک خرده فروش خوب است. انواع گیفت کارت حلقه بسته معمولاً قابل بارگیری مجدد نیستند. اگرچه کارت های هدیه فیزیکی هنوز بر بازار تسلط دارند اما کارت های دیجیتال هدیه به سرعت در حال رشد هستند.

گیفت کارت های حلقه بسته

این نوع از کارت های هدیه حلقه بسته را می توان در اغلب فروشگاه ها یافت که صاحب کارت می تواند با استفاده از آن از خرده فروشی های معینی خرید خود را انجام دهد. این نوع از کارت های حلقه بسته، معمولاً فقط با یک تاجر واحد، چه در فروشگاه و چه در وب سایت آن قابل استفاده هستند. 

با این حال، اگر یک شرکت مالک چندین خرده فروش متفاوت باشد، ممکن است کارت هدیه صادر کند که می تواند در هر یک از آنها استفاده شود. انواع گیفت کارت حلقه بسته معمولاً نیازی به هزینه فعال سازی ندارند. این کارت های هدیه شامل لوگوی پردازنده شرکت خدمات مالی که در واقع مکانیزم معاملات را اداره می کند، نمی شود. هرچند که شامل نشان تجاری است. به یک معنا، آنها به عنوان تبلیغات فروشگاه عمل می کنند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی با نتورک مارکتینگ

ضمن آن که آنها معمولاً قابل بارگیری مجدد نیستند، بنابراین پس از صرف موجودی، دیگر کاربردی ندارند. وجوه موجود در کارت هدیه حلقه بسته نیز ممکن است تاریخ انقضای مشخصی داشته باشد که به موجب آن کاربر باید از کارت در بازه زمانی مشخص استفاده کند. کارت های حلقه بسته هدایای محبوب برای هدیه عروسی و نوزاد هستند. بسیاری از تجار همچنین برای افرادی که در سیستم آنها ثبت نام می کنند، انواع گیفت کارت حلقه بسته ارائه می دهند.

کارت های هدیه حلقه باز

کارت های حلقه باز معادل پول نقد یا دقیقتر، یک کارت اعتباری یا نقدی است که می تواند در هر تاجری که آن کارت پذیرفته شده است و همچنین به صورت آنلاین استفاده شود. بسیاری از صادرکنندگان و پردازنده های اصلی کارت اعتباری، مانند American Express ، Visa ، Discover و MasterCard ، کارت های هدیه حلقه باز ارائه می دهند. این کارت ها نشان پردازنده پرداخت را نشان می دهند و می توانند برای انجام انواع پرداخت های الکترونیکی تقریباً در هر مکانی استفاده شوند.

معرفی انواع گیفت کارت

انواع متفاوتی از گیفت کارت های مناسب

Happy You Gift Card 

گزینه های گیرنده خود را با Happy You Gift Card ارائه دهید. هر یک تعدادی خرده فروش برای استفاده دارند. همچنین می توانید ظاهر را به صورت آنلاین سفارشی کنید و حتی برای هدیه شخصی تر از آن استفاده کنید. می توانید کارت های هدیه آمازون را تهیه کنید و برای این کار می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

Stockpile Gift Card

برای نوجوانان یا دانشجویانی که به تازگی مشغول سرمایه گذاری هستند یا متخصصان مالی با تجربه که نمونه کارهای خود را جدی می گیرند، انواع گیفت کارت Stockpile Gift Card یک هدیه منحصر به فرد است. از بین سهام های محبوب و با عملکرد بالا انتخاب کنید، یا به گیرنده اجازه دهید سرمایه گذاری خود را با یک کارت ماجراجویی انتخاب کنید. هدیه شما واقعاً می تواند روزی جواب دهد.

پیشنهاد مطالعهخرید گیفت کارت XBOX ایکس باکس

Cloud 9 Living Gift

بسیاری از ما در چندین ماه گذشته زیاد بیرون نیامده ایم، بنابراین این تعطیلات را تجربه کنید. اما همیشه قبل از رزرو بررسی کنید تا مطمئن شوید که ماجراجویی انتخابی شما در برابر همه گیری ایمن است.  Cloud 9 Living Gift به شما امکان می دهد بین بیش از 600 گردش را انتخاب کنید، که می توانید بر اساس سفر و برنامه تفریحی خود، آن را اولویت بندی کنید. برای تهیه انواع گیفت کارت ، می توانید با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.

Gift of College Gift

برای بزرگسالان دبیرستانی و یا حتی بچه های کوچکتر که نمی توانید به صندوق کالج آنها اضافه کنید. شما می توانید روش خود را برای ایجاد پس انداز برای تحصیلات عالی یا حتی کمک به پرداخت وام های دانشجویی انتخاب کنید. این نوع از کارت هدیه می تواند کمک موثری برای فرزندان شما در زمان تحصیل در خارج از کشور باشد. 

به طور کلی، کارت های هدیه حلقه باز این مزیت را دارند که به عنوان یک کارت پیش پرداخت استاندارد عمل می کنند. این کارت ها معمولاً قابل بارگیری مجدد هستند و به کاربر اجازه می دهد به تنهایی وجوهی نیز اضافه کند. کارت های حلقه باز گاهی اوقات نیاز به هزینه فعال سازی تقریباً 5 دلار دارند که باید در زمان خرید کارت پرداخت شود. ضمن آنکه بازخریدهای برنامه وفاداری که در کارت های هدیه فیزیکی و دیجیتالی قرار دارند می توانند مفید باشند.

پیشنهاد مطالعهخرید گیفت کارت اسکایپ بصورت آنلاین

انواع گیفت کارت دیجیتال

به طور فزاینده ای، بسیاری از تجار ترجیح می دهند کارت eGift یا انواع گیفت کارت دیجیتال به مشتریان ارائه دهند. فروشگاههای بزرگ ، کارت هدیه پاداش برای اعضای برنامه وفاداری خود ارسال می کنند که مبلغ مشخصی را در طول تبلیغات یا بیشتر از آن هزینه کرده اند. طبق نظرسنجی صنعت، 75 درصد حجم بازخریدهای برنامه کارت هدیه هنوز در کارت های فیزیکی است در حالی که 25 درصد برای کارت های هدیه دیجیتال است.

برچسـب هـا : سایر ، گیفت کارت
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد