بررسی کیف پول ترون لینک

بررسی کیف پول ترون لینک

توسط : تیم محتوا
2,075

هنگامی که صحبت از کیف پول ترون لینک می شود، اصالت و اعتبار آن مطرح بوده و نحوه استفاده آن ، مدنظر قرار می گیرد. باید در نظر داشته باشید که اپلیکیشن TronLink را می توان با گوشی های هوشمند آیفون مورد استفاده قرار داد. این در حالی است که کیف پول نسخه پرو، در گوشی های اندروید قابل استفاده بوده است.

لازم به ذکر است که یکی از ارزهای رمزپایه که دارای شبکه بلاکچین مختص خود است، ترون می باشد که برای نگهداری این رمز ارز، به کیف پول اختصاصی آن نیاز است که می تواند برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد. ضمن آنکه اعتبار این کیف پول ترون نیز ثابت شده است.

پیشنهاد مطالعه0 تا 100 صنعت ماینینگ را بشناسید (راهنمای جامع)

بازیابی رمز کیف پول ترون لینک

ماهیت کیف پول رمزنگاری شده این است که به کاربران کمک کند تا کلید خصوصی را به راحتی و ایمن، مدیریت و استفاده کنند. متناسب به اینکه آیا کلید خصوصی به صورت محلی ذخیره می شود، می توانیم کیف پول را به یک کیف پول متمرکز و غیر متمرکز تقسیم می کنند.

کیف پول متمرکز ، کلید خصوصی متعلق به کاربر نیست، بلکه در سرور متمرکز است. وجوه معمولاً به سرور سپرده می شود. هنگامی که کیف پول متمرکز توسط هکر مورد حمله قرار می گیرد، کاربر ضررهایی را متحمل می شود.

کیف پول ترون لینک ، یک کیف پول غیر متمرکز است که یک کلید خصوصی است به طور مستقل توسط کاربر کنترل می شود و دارایی ها در بلاک چین ذخیره می شوند. کیف پول های غیر متمرکز به سختی مورد حمله هکرها قرار می گیرند و کاربران نگران سرقت توسط ارائه دهندگان خدمات کیف پول ترون لینک نیستند.

 با این حال، در صورت گم شدن کلید خصوصی، کیف پول نمی تواند به کاربر در بازیابی کمک کند و وجوه برای همیشه از بین می رود. TronLink یک کیف پول غیر متمرکز است به این معنی که شما باید از اطلاعات خود به طور ایمن و مناسب پشتیبان بگیرید.

بررسی کیف پول ترون لینک

فراموشی رمز کیف پول 

در TronLink Wallet ، تنها راه برای بازنشانی رمز عبور کیف پول، حذف برنامه فعلی و بازنشانی گذرواژه جدید کیف پول ترون لینک با وارد کردن یک کلید خصوصی است. توجه داشته باشید که اگر گذرواژه خود را فراموش کرده اید و از کلید خصوصی یا عبارات پشتیبان گیری نکرده اید، به این معنی است که دارایی های خود را از دست داده اید.

چگونه TronLink Chrome را بارگیری کرده و کیف پول ایجاد کنیم؟

برای آن که بتوانید کیف پول خود را ایجاد کنید، لازم است که به وب سایت TronLink ، tronlink.org بروید. روی Chrome Extension و سپس افزودن به Chrome کلیک کنید. سپس TronLink با موفقیت اضافه می شود. پس از بارگیری، روی ایجاد حساب کلیک کنید و نام حساب را تعیین نمایید.

سپس رمز عبور را تنظیم کرده و رمز عبور را تکرار کنید. در صفحه بعد، به ابزارهای یادگیری خود دسترسی خواهید داشت. آنها را با دقت بنویسید و ایمن نگه دارید. در مرحله بعد، عبارات را با ترتیب صحیح وارد کنید. پس از این می توانید شروع به استفاده از TronLink Chrome کنید.

برای وارد کردن حساب باید عبارات یا کلیدها را در دست داشته باشید. کیف پول های مختلف ممکن است از ماژول های مختلف برای تولید عبارت استفاده کنند. بنابراین هنگام استفاده از آنها برای وارد کردن حساب، این احتمال وجود دارد که یک حساب کاملا متفاوت دریافت کنید. به این ترتیب، کلید خصوصی یک راه توصیه شده برای وارد کردن حساب در کیف پول ترون لینک است.

پیشنهاد مطالعهکیف پول دیجیتالی Exodus

راه اندازی کیف پول TronLink

 ابتدا لازم است تا روی دکمه مدیریت کیف پول در گوشه عمودی کلیک کنید. از میان Private Key ، Mnemonic یا KeyStore انتخاب کنید. سپس یک نام حساب کاربری و رمز عبور جدید تنظیم کنید. رمز عبور خود را به خاطر بسپارید. TronLink یک کیف پول غیر متمرکز است و نمی توان به کاربران در بازیابی رمز عبور کمک نمود.

اگر از دسته کاربرانی هستید که هنوز از آن نسخه های TronLink Pro و کیف پول ترون لینک استفاده می کنند، لطفاً از عبارت یا کلیدهای خصوصی به درستی پشتیبان بگیرید و برای بارگیری نسخه های موجود TronLink و TronLink Pro به tronlink.org یا Google Play مراجعه کنید. سپس از کلیدهای خصوصی یا عبارتهای خود برای وارد کردن حساب خود در نسخه های جدید استفاده کنید. 

بررسی کیف پول ترون لینک

مزیت های کیف پول ترون لینک

کیف پول ترون لینک ، یکی از امن ترین کیف پول هایی است که می توانید برای مدیریت دارایی خود از آن استفاده کنید. این کیف پول غیر متمرکز ، ذخیره سازی محلی کلید خصوصی ، عایق فیزیکی ، رمزگذاری الگوریتم چند لایه  اطمینان از امنیت داده ها را در خود جای داده است. 

ضمن آنکه پشتیبانی از سوئیچ گره رایگان و اتصال مجدد نقطه ایمن و اطمینان از ثبات و گره را در بر دارد. همچنین تیم توسعه TRON با درک یکپارچگی با MainNet TRON ، امکان ارتقاء فوری را ایجاد نموده است. این کیف پول، از TRX و تمام توکن های TRC-10 و TRC-20 پشتیبانی می کند و به کاربران جهانی TRON خدمات ارائه دهید.

می توانید در این کیف پول ترون لینک ، رای گیری کنید و کاربران را قادر سازید تا عمیقا با ساختمان اکوسیستم TRON درگیر شوند. همچنین SDK و محیط آزمایش را برای خدمت کامل به توسعه دهندگان باز کنید و اکوسیستم TRON را با تلاش مشترک گسترش دهید.

پیشنهاد مطالعهکیف پول Futures Cash

راحتی استفاده 

این کیف پول، یکی از راحت ترین ابزارهای ذخیره سازی دارایی برای کاربر است. به راحتی می توانید کیف پول ترون لینک را ایجاد کرده و دارایی خود را وارد کنید. این بسیار ساده و کاربر پسند است که می تواند در موبایل شما ایجاد شود.

TronLink با نرم افزارهای مختلفی، افزونه مرورگر و برنامه های تلفن همراه سازگار است که همه چیز را مطابق با شرایطی که به آن نیاز دارید، فراهم می کند. در نهایت می توان گفت که این کیف پول ساخته شده توسط تریم ترون، ایمن و آسان برای استفاده بوده و با ویژگی های کامل TRON است که می توانید برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال خود از آن استفاده کرده و از ایمنی آن آسوده خاطر باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد