شرکت AngelList چیست

شرکت AngelList چیست

توسط : تیم محتوا
1,621

برای کسانی که در استارتاپ ها و سرمایه گذاری های مخاطره آمیز فعالیت می کنند، AngelList ممکن است نامی آشنا باشد. اما ممکن است مشخص نباشد که این شرکت دقیقاً چه کاری انجام می دهد. به نظر می رسد این شرکت دارای دسته ای از خدمات مختلف است که اغلب به لیست خود اضافه می کند. اما در اینجا بررسی خواهد شد که این شرکت، چگونه به سرمایه گذاران مبتدی کمک می کند تا سرمایه خود را در استارتاپ ها مستقر کنند.

AngelList و نقش آن در اکوسیستم استارتاپ 

در حقیقت باید گفت که AngelList یک شرکت نیست، بلکه مجموعه‌ای از شرکت‌هایی است که بر روی خدمت به استارت‌آپ‌ها متمرکز شده‌اند. هر شرکتی بر حل مشکل متفاوتی تمرکز می کند که استارت آپ ها اغلب در مورد جذب سرمایه، استخدام و توسعه محصول با آن مواجه می شوند.

AngelList Venture : جایی است که در روشی که شرکت ها بودجه دریافت می کنند، نوآوری ایجاد می کند.

AngelList Talent : جایی که افراد جویای کار و شرکت ها گرد هم آورده می شوند.

Product Hunt : جایی که می توان محصولات را راه اندازی کرده و از جامعه بازخورد دریافت نمودو

شرکت AngelList چیست

عملیات صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر به چه معناست؟

نقش عملیات صندوق منحصر به AngelList نیست. می توانید این نقش ها را در شرکت های مدیریت صندوق یا صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر پیدا کنید. با این حال، در این شرکت، این شغل به‌ویژه چالش‌برانگیز است، زیرا حجم بسیار بالایی از سرمایه‌گذاری‌ها را انجام می‌دهید. در این جا در بیش از 5000 استارت‌آپ سرمایه‌گذاری شده است.

تیم عملیات صندوق در ایجاد و ثبت نهاد سرمایه گذاری، تکمیل پرونده های SEC و تسهیل بستن سرمایه گذاری صندوق در شرکت مشارکت دارد. سپس، پس از بسته شدن سرمایه‌گذاری، تیم بر فعالیت‌های شرکتی که ممکن است بر سرمایه‌گذاری‌های انجام شده تأثیر بگذارد، نظارت می‌کند.
به عنوان مثال، اگر شرکت خریداری شود، تیم عملیات صندوق، مبلغی را از آن سرمایه‌گذاری دریافت می‌کند و آن پول را بین کسانی که در صندوق AngelList سرمایه‌گذاری کرده‌اند توزیع می‌کند. 

پیشنهاد مطالعهبرترین سایت های کلیکی برای کسب درآمد ارزی

نقش همکار سرمایه گذاری خطرپذیر

در این مرحله، می توان با شخصی که سرمایه گذاری صندوق را در یک شرکت هدایت می کند، کار کرد تا به مدیریت رابطه آنها با AngelList کمک نموده تا سرمایه گذاری ها را در استارت آپ ها انجام دهند. به طور کلی، می توان با تعدادی از سرمایه‌گذاران کار کرده و برای ایجاد روابط کار تلاش نمود تا سرمایه‌گذاری‌ها را به‌طور یکپارچه ببندند و تجربه خوبی با این شرکت داشته باشند و سرمایه‌های آینده را با جمع‌آوری کنند.

از نظر کارهای روزمره در این بخش، شامل بررسی اسناد خرید قبل از بسته شدن سرمایه گذاری ها، بررسی یادداشت های معامله ارائه شده توسط سرمایه گذاران صندوق برای سرمایه گذاری های جدید و پاسخ به همه سؤالات سرمایه گذاران است. این یکی از بزرگترین مزایای کار در AngelList در مقابل یک VC سنتی است و حجم زیادی از معاملاتی است که می توانید ببینید. 

نقش Fund Lead چیست؟

Fund Lead شخصی است که یک صندوق را در این شرکت، رهبری می کند. به عنوان مثال، شخصی که از افراد دیگر پول جمع آوری می کند و سپس منشاء معاملات را ایجاد می کند. این وجوه ادغام شده را می توان در سرمایه گذاری های منفرد یا چند سرمایه گذاری ها مستقر کرد که اغلب به عنوان صندوق خرد شناخته می شود، زیرا بسیار کوچکتر از یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر سنتی است.

بسیاری از این صندوق‌ها سرمایه‌گذاران پاره وقت هستند و در تعطیلات آخر هفته یا عصرها سرمایه‌گذاری می‌کنند. یا آنها بنیانگذاران سابق هستند که اکنون برای اولین بار تلاش خود را در سرمایه گذاری انجام می دهند. آنها همچنین ممکن است برای اولین بار رهبران صندوق سرمایه گذاری باشند که تلاش خود را به جمع آوری کمک از دیگران می پردازند. برای این سرمایه‌گذاران پاره وقت یا اول، AngelList یک تغییر دهنده بازی است. با این شرکت پ، لازم نیست که یک سرمایه گذار تمام وقت برای جمع آوری سرمایه باشید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Skillshare

استفاده از AngelList 

فرض کنید یک شرکت واقعا عالی پیدا کرده‌اید که می‌خواهید در آن سرمایه‌گذاری کنید و می‌خواهید از پول خود برای سرمایه‌گذاری بیشتری استفاده کنید. به طور سنتی، برای راه‌اندازی صندوق خود باید یک فرآیند کامل را طی کنید که شامل پیدا کردن تیم حقوقی خود، راه‌اندازی زیرساخت صندوق، هماهنگ کردن نحوه وادار کردن LPهای خود به امضای اسناد وجوهتان، گرفتن آنها برای دریافت پول و غیره. شما باید همه اینها را جمع آوری کنید، که می تواند زمان زیادی را ببرد و واقعاً گران باشد.

با این حال، با AngelList ، کل تجربه جمع آوری سرمایه برای شما جمع آوری می شود. ممکن است یک سرمایه‌گذار جدید، شرایط سطح بالای سرمایه‌گذاری را به اشتراک بگذارد. این مبلغی است که او قصد دارد افزایش دهد و هزینه مدیریت و نرخ حمل است که می‌خواهد از LPهایش شارژ کند.

سپس تیم این شرکت، آن اطلاعات را می گیرد و تمام اسناد صندوق را که برای بستن LP ها به این صندوق نیاز دارد، جمع آوری می کند. از آنجا، این شرکت، به هماهنگ کردن تعهدات و LP ها کمک کرده، معامله را انجام می دهد و سپس آن سرمایه گذاری را در طول زمان نظارت می کند. همچنین AngelList  پشتیبانی مالیاتی و حساب را در طول عمر صندوق ارائه می نماید.

شرکت AngelList چیست

سرمایه گذاران از چه راه هایی می توانند وجوه خود را ساختار دهند؟

اساساً 3 ساختار مختلف وجود دارد که رهبران صندوق می توانند از آنها استفاده کنند.

1) صندوق سنتی، مشابه صندوق سنتی Fund Lead LP را پیدا می کند که هر یک از قبل متعهد به ارائه مقدار مشخصی از سرمایه می شوند و سپس Fund Lead در طول زمان در استارتاپ های مختلف مستقر می شود. برای مثال، یک سرمایه‌گذار ممکن است 5 میلیون دلار از 20 LP جمع‌آوری کند و از آن پول برای سرمایه‌گذاری در 10 تا 15 شرکت مختلف در طی دو سال استفاده کند.

2) سندیکایی که یک سرمایه گذاری انجام می دهد. برای سندیکاها، یک شرکت واحد پیدا می کنید و گروهی از LP ها را برای سرمایه گذاری در آن معامله جمع می کنید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Boomy

3) صندوق چرخشی که AngelList سال گذشته معرفی کرد. وجوه متحرک است که به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که در طول زمان سرمایه خود را افزایش دهند. به عنوان مثال، شما می توانید یک صندوق متحرک داشته باشید که در آن 500 هزار دلار در هر سه ماهه جمع آوری می کنید، نه یک صندوق سنتی که در آن 5 میلیون دلار از قبل نگهداری می کنید. 

این امر به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد کسری از یک صندوق سنتی را جمع‌آوری کنند و بلافاصله سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها را آغاز کنند، از نشانه‌گذاری پرتفوی برای پذیرش سرمایه جدید در هر زمان استفاده کنند و به‌جای اینکه مجبور به جمع‌آوری یک صندوق دیگر باشند، به طور مداوم اندازه صندوق را افزایش دهند. می‌توانید به AngelList یا صندوق سرمایه‌گذاری دیگر بپیوندید و یک استارت‌آپ را راه‌اندازی کنید. برای دریافت راهنمایی های بیشتر، می توانید با 20پیمنت همراه باشید.

برچسـب هـا : سایر ، AngelList
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد