بهترین سایت های فریلنسری برای فتوشاپ

بهترین سایت های فریلنسری برای فتوشاپ

توسط : تیم محتوا
3,351

در حالی که هزاران وب سایت فریلنسری آنلاین وجود دارد، اما همه آنها عالی نیستند. در اینجا بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ به شما معرفی شده و ویژگی ‌های منحصر به ‌فرد هر پلتفرم در نظر گرفته شده است تا  شما را در فرآیند استخدام راهنمایی کند. همچنین چند نکته ضروری در خصوص هر یک از برنامه ها ارائه می شود تا در ذهن داشته باشید و فرآیند را ساده تر کنید

بهترین سایت های فریلنسری برای فتوشاپ

وب سایت های برتر فتوشاپ شغل آزاد

وب سایت های برتر فتوشاپ و گرافیک آزاد در سال 2021 در اینجا آورده شده اند که شامل فرآیندهای استخدام، ویژگی ها و قیمت گذاری آن ها می شود. می توانید با بهره مندی از بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ ، برنامه شغلی خود را تنظیم کرده و بهترین ها را استخدام کنید.

Upwork

Upwork یکی از محبوب ترین پلتفرم های فریلنسینگ در جهان است. با بیش از 300000 طراح گرافیک و وب در دسترس، هیچ مشکلی برای یافتن فریلنسر برای مشاغل طراحی گرافیک خود نخواهید داشت.

فرآیند استخدام یک طراح گرافیک:

Upwork دو گزینه برای استخدام یک طراح در اختیار شما قرار می دهد. می توانید یک لیست شغلی ارسال کنید و از فریلنسرها بخواهید به آن پاسخ دهند. همچنین به صورت دستی پروفایل آنها را مرور کنید و خودتان با فریلنسرها تماس بگیرید.

ویژگی های کلیدی برای فریلنسر: 

فیلترها را در بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ جستجو کنید تا به شما کمک کند جستجوی طراحی فتوشاپ را به سرعت محدود کنید. یک دفترچه کاری داخلی، به شما کمک می‌کند ساعت ‌هایی را که فریلنسرها برای پروژه‌های شما صرف می‌کنند، پیگیری نمایید. 

این فضای کاری آنلاین داخلی برای همکاری با طراح گرافیک و به اشتراک گذاشتن بازخورد است. Upwork همچنین دارای برنامه های قدرتمند تلفن همراه برای Android و iOS است تا به شما در مدیریت مترجمان آزاد در حال حرکت کمک کند.

پیشنهاد مطالعه:خرید اکانت پریمیوم لینکدین

قیمت گذاری Upwork: 

Upwork با سه طرح همراه است:

پایه (رایگان): 3 فریلنسر در هر پست شغلی + گزینه های پرداخت مطمئن + گزارش تراکنش

پلاس (49.99 دلار در ماه): 15 فریلنسر در هر پست + مدیریت حساب اختصاصی + ویژگی های همکاری پیشرفته

کسب و کار (499 دلار در ماه): دعوت نامحدود به فریلنسرها + پشتیبانی مشتری ممتاز + پست شغلی پیشرفته و ابزارهای استعدادیابی

لازم به ذکر است که در بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ ، علاوه بر حق عضویت، Upwork برای تمام پرداخت‌هایی که به طراحان انجام می‌شود، هزینه پردازش ثابت 3% را دریافت می‌کند.

Freelancer.com

Freelancer.com که در سال 2009 تأسیس شد، یک وب سایت فریلنسر قدرتمند است که به شما کمک می کند تا نامزدهای ایده آل خود را پیدا کنید که برای مشاغل فتوشاپ مناسب هستند. حتی می توانید آنها را برای یک نقش پاره وقت یا تمام وقت استخدام کنید.

بهترین سایت های فریلنسری برای فتوشاپ

فرآیند استخدام یک طراح فتوشاپ:

شما می توانید فریلنسرها را از این روش ها استخدام کنید. استفاده از فیلترهای جستجوی آنها برای شناسایی فریلنسرهایی که متناسب با نیازهای شغلی شما هستند و مستقیماً با آنها تماس بگیرید. همچنین در بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ ، ارسال لیست مشاغل و غربالگری فریلنسرهای متقاضی مطرح است. می توانید مسابقاتی که در آن فریلنسرها می توانند ایده های خود را برای شما مطرح کنند را برگزار کرده و بهترین مفهوم را انتخاب کنید.

ویژگی های کلیدی Freelancer.com:

این پلتفرم یک نمونه کار طراحی دقیق برای هر فریلنسر ایجاد می کند که بدین ترتیب این امکان را دارید تا نامزدها را با دقت بررسی کنید. Freelancer.com آزمون‌ های صدور گواهینامه را برای تأیید مجموعه مهارت ‌های هر فریلنسر برگزار می‌کند. همچنین این سایت، سیستم حل اختلاف کارآمد با پشتیبانی فعال از مشتری را دارد.

قیمت گذاری Freelancer.com:

Freelancer.com چهار طرح عضویت دارد:

طرح مقدماتی (0.87 دلار در ماه): 15 پیشنهاد در ماه + نشانک پروژه نامحدود

طرح اولیه (4.59 دلار در ماه): 50 پیشنهاد در ماه + مترجم آزاد ترجیحی + 3 ورودی مسابقه برجسته

طرح پلاس (10.18 دلار در ماه): 100 پیشنهاد در ماه + درخواست برداشت روزانه + 5 مسابقه برجسته

طرح حرفه ای (27.91 دلار در ماه): 300 پیشنهاد در ماه + 15 ورودی مسابقه برجسته + بینش فریلنسر ممتاز

Fiverr

Fiverr یک پلت فرم محبوب و بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ است که توسط مشاغل کوچک برای استخدام طراحان گرافیک و وب استفاده می شود. با یک رابط کاربر پسند و مجموعه‌ای از دسته‌های طراحی بصری، هر آنچه را که نیاز دارید در اینجا دارید. از طراحی کارت ویزیت تا طراحی وب سایت وردپرس، Fiverr برای هر شغل طراحی، مترجمان آزاد دارد.

فرآیند استخدام یک طراح فتوشاپ:

در اینجا نحوه استخدام یک طراح گرافیک در Fiverr آمده است. شما می توانید لیست شغلی را ارسال کنید که فریلنسرها به آن پاسخ می دهند. می‌توانید از پروفایل یک فریلنسر بازدید کنید و در صورتی که مجموعه مهارت ‌های آن ‌ها نیازهای شما را برآورده کند، با آنها تماس بگیرید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت فریلنسری عکاسی

ویژگی های کلیدی Fiverr:

Fiverr سطح فروشنده هر فریلنسر را برجسته می کند تا به شما کمک کند تا به سرعت فریلنسرهای با بهترین رتبه را شناسایی کنید. Fiverr بسیار مقرون به صرفه است، زیرا هیچ حق عضویتی ندارد و خدماتی را تنها با 5 دلار  ارائه می دهد. ضمن آن که به عنوان بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ ، دارای فیلترهای جستجوی متعددی است که به شما کمک می کند بهترین طراحان را برای کار آزاد خود انتخاب کنید.

قیمت Fiverr:

همه خریدها در Fiverr.com مشمول هزینه خدمات 2 دلاری برای کار تا سقف 40 دلار و 5٪ کارمزد برای خدمات بالاتر از 40 دلار هستند.

Designs99

Designs99 یک پلت فرم طراحی فتوشاپ است که دارای فریلنسرهایی برای بیش از 90 نوع خدمات مختلف طراحی مانند طراحی کارت ویزیت، مدیریت طراحی لوگو، ایجاد یک صفحه فرود با سازنده وب سایت، کمک به طراحی وب سایت تجارت الکترونیک و موارد دیگر و بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ است.

فرآیند استخدام یک طراح فتوشاپ:

ابتدا یک خلاصه پروژه از نیازهای خود را به پلتفرم ارسال می کنید. بعداً، خلاصه پروژه برای طراح آزاد ارسال می شود که سپس طرح های خود را ارسال می کند. می توانید یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کرده و آنها را برای کار آزاد خود استخدام نمایید.

ویژگی های کلیدی  Designs99:

Designs99 همچنین به شما امکان می دهد مسابقاتی را برگزار کنید که در آن می توانید فریلنسر را با بهترین پیشنهاد انتخاب کنید.همه فریلنسرها در این سایت به طور کامل غربالگری و بررسی شده اند تا اطمینان حاصل شود که شما فقط با بهترین ها سروکار دارید. این برنامه دارای زمان حل 24-48 ساعته برای همه شکایات و اختلافات است که آن را بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ می کند.

قیمت Designs99: 

می توانید سه بسته عضویت با قیمت ثابت را مرور کنید:

برنز (199 دلار در ماه): برای 30 طرح مفهومی

نقره (299 دلار در ماه): برای 60 طرح مفهومی

طلا (599 دلار در ماه): برای 90 طرح مفهومی

بهترین سایت های فریلنسری برای فتوشاپ

تاپتال

Toptal یکی از بهترین بازارهای فریلنسری است زیرا آنها به شدت انتخابی هستند که با آنها در پلتفرم خود اجازه می دهند. استفاده از این برنامه به عنوان بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ می تواند کمک موثری در کسب و کار شما باشد.

فرآیند استخدام یک طراح فتوشاپ:

استخدام یک فریلنسر از Toptal بسیار آسان است. شما یک آگهی شغلی با تمام شرایط خود ارسال می کنید. بعداً یک متخصص از تیم Toptal با شما تماس خواهد گرفت. سپس تیم منتخبی از فریلنسرها را پیدا خواهد کرد که متناسب با شرایط شغلی شما باشد.

ویژگی های کلیدی Toptal:

از آنجایی که تیم Toptal تمام کارها را انجام می دهد، نیازی نیست وقت خود را برای جستجو و غربالگری فریلنسرها تلف کنید. فریلنسرهای Toptal با ابزارهای متعددی مانند Google Apps و نرم افزار مدیریت پروژه به خوبی آشنا هستند. وفق دادن آنها با فضای کاری دلخواه شما را آسان می کند.

 Toptal یکی از بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ و سخت‌گیرانه‌ترین روش‌ های غربالگری در جهان را دارد که در نتیجه تنها 3 درصد برتر در پلتفرم خود حضور دارند.

قیمت گذاری تاپتال:

پس از تصمیم گیری در مورد یک فریلنسر، باید 500 دلار واریز کنید که پس از اتمام کار بازپرداخت می شود. علاوه بر سپرده، شما باید نرخ ساعتی خود را به فریلنسر بپردازید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های کاریابی خارجی

Guru.com 

برخلاف برخی دیگر از پلتفرم‌های موجود در این لیست، Guru.com به فریلنسرها در فضای طراحی فتوشاپ محدود نمی‌شود. می توانید از آن برای استخدام یک نویسنده مستقل با تجربه سئو یا حتی شخصی در بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.

 با این اوصاف، همچنین به دلیل ارائه هر آنچه که مشتریان برای پروژه های طراحی گرافیکی خود نیاز دارند، شناخته شده است. می توان گفت که از بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ به شمار می آید.

فرآیند استخدام یک طراح فتوشاپ: 

Guru به شما دو راه برای استخدام فریلنسرها ارائه می دهد. یک لیست شغلی در تابلوی شغلی آنها ارسال کنید و از نامزدهای بالقوه نقل قول دریافت خواهید کرد. پروفایل های فریلنسرها را مرور کنید و مستقیماً برای دریافت قیمت با آنها تماس بگیرید.

ویژگی های کلیدی Guru.com:

گورو یک فرآیند غربالگری گسترده را انجام می دهد تا هر فریلنسر را قبل از اینکه در پلتفرم معرفی شود تأیید کند. شما حتی یک Workroom اختصاصی دریافت می کنید که به شما امکان می دهد در مشاغل آزاد خود ارتباط برقرار کرده و با آنها همکاری کنید. Guru.com بسیار مقرون به صرفه و از بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ است، زیرا هیچ هزینه عضویتی وجود ندارد.

قیمت گذاری Guru.com:

هیچ هزینه ای برای عضویت در Guru.com وجود ندارد. آنها برای هر پرداختی که از طریق کیف پول های الکترونیکی و کارت های بدهی یا اعتباری انجام می دهید، فقط 2.9 درصد کارمزد دریافت می کنند.

People PerHour

PeoplePerHour که در سال 2007 شروع به کار کرد، یک شرکت مستقر در بریتانیا است که تمام طراحانی را که برای مدیریت کارهای طراحی گرافیک خود نیاز دارید، دارد. این برنامه به سادگی از بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ می باشد.

فرآیند استخدام یک طراح فتوشاپ:

در PeoplePerHour، می توانید یکی از موارد استخدامی را دنبال کنید. خلاصه پروژه را ارسال کنید و اجازه دهید فریلنسرها با پیشنهادات خود به شما مراجعه کنند. یا آنکه بسته های از پیش تعیین شده به عنوان پیشنهادها را از فریلنسرها خریداری کنید. همچنین می توانید از طریق پلتفرم، فریلنسرهایی را که می خواهید استخدام کنید، شناسایی نموده و مستقیماً با آنها ارتباط برقرار کنید.

ویژگی های کلیدی PeoplePerHour:

فریلنسرها در PeoplePerHour می ‌توانند بست ه‌های از پیش تعیین ‌شده را به شما ارائه دهند. در این شرایط، در زمان مذاکره با محصولات تحویلی و محدوده پروژه صرفه‌جویی می‌کنند. اکثر طراحان در اینجا ملزم به آشنایی با Adobe Photoshop، InDesign و Illustrator هستند. 

این روش در بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ ، به شما تمام انعطاف ‌پذیری طراحی را که نیاز دارید می‌ دهد. ضمن آنکه یک جریان پروژه اختصاصی وجود دارد که به شما امکان می دهد به راحتی با فریلنسر خود ارتباط برقرار کرده و با آن همکاری کنید.

/Site/Images/The-best-freelancing-sites-for-Photoshop-20payment.com-05.jpg

قیمت گذاری PeoplePerHour:

PeoplePerHour هیچ حق عضویتی ندارد. برای شروع می توانید فوراً با حساب های رسانه های اجتماعی خود ثبت نام کنید. با این حال، آنها هزینه خدمات 0.78 دلار + 10٪ از کل پرداختی که به فریلنسر انجام می شود را دریافت می کنند.

Dribbble

مانند Behance، Dribbble پلتفرمی است که به طراحان با استعداد اجازه می دهد کار خود را با مشتریان بالقوه به اشتراک بگذارند. این به شما امکان می دهد تا در نمونه کار طراحی یک فریلنسر مرور کنید و اگر کار آنها شما را تحت تاثیر قرار داد، برای پروژه ای با آنها تماس بگیرید. می توانید در بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ ، گزینه مورد نظر خود را بیابید.

فرآیند استخدام یک طراح فتوشاپ:

خلاصه پروژه خود را به تیم Dribbble ارسال کنید. آن‌ها آن را بررسی کرده و فهرستی از فریلنسرهایی که با نیازهای شما مطابقت دارند به شما می‌دهند. با این پروژه با فریلنسرها تماس بگیرید و از آنها پیشنهاد قیمت دریافت کنید.

ویژگی های کلیدی Dribbble:

Dribbble با افرادی که به آنها اجازه ورود می دهد بسیار انتخابی است، زیرا عضویت فریلنسر صرفاً بر اساس دعوت است. این برنامه به عنوان بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ دارای یک کانال ارتباطی داخلی است که به شما امکان می دهد در پروژه های خود با فریلنسرهای خود تعامل داشته باشید. برخلاف سایر پلتفرم‌ ها، هیچ مشکلی برای یافتن فریلنسرها به صورت دستی وجود ندارد. می توانید خلاصه پروژه خود را ارسال کنید و پلتفرم کار را انجام می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین گیفت کارت ها برای خرید از سایت های خارجی

قیمت گذاری دریبل:

قیمت Dribbble از 99 دلار در ماه برای پشتیبانی اولیه از تیم Dribbble شروع می شود تا به شما کمک کند استعداد مناسب را پیدا کنید.

Linkedin ProFinder

LinkedIn ProFinder یک ورودی جدید در فضای فریلنسر آنلاین، به کسب و کارها و استخدام کنندگان کمک می کند تا بهترین فریلنسرها را پیدا کنند. این پلتفرم که در سال 2015 راه اندازی شده است.

فرآیند استخدام یک طراح فتوشاپ:

درخواست کار خود را در LinkedIn ProFinder ارسال کنید. در عرض 24 ساعت، لینکدین لیستی از فریلنسرهای بالقوه را که در این نزدیکی هستند به شما اطلاع خواهد داد. می توانید برای پروژه خود با بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ تماس بگیرید.

ویژگی های کلیدی LinkedIn ProFinder:

از آنجایی که لازم نیست خودتان جستجو را انجام دهید، Linkedin ProFinder یک راه عالی برای یافتن سریع مترجمان آزاد برای ارتباط با آنها است. این پلتفرم به شما امکان می دهد مستقیماً به فریلنسرها در پلتفرم پیام دهید تا به شما در ایجاد ارتباطات طولانی مدت معنی دار کمک کنند.

قیمت گذاری ProFinder:

هزینه عضویت ماهانه در ProFinder  60 دلار است. این امکان برای شما فراهم است تا از طریق 20پیمنت برای ثبت نام و پرداخت حق عضویت این پلتفرم های فوق العاده که از بهترین سایت های فریلنسری فتوشاپ هستند، اقدام کرده و تیم حرفه ای خود را استخدام کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد