برترین صرافی های جهان

برترین صرافی های جهان

توسط : تیم محتوا
1,402

از طریق صرافی های کریپتو است که می توان به ارزهای رمزنگاری شده دسترسی داشت. به دلیل صرافی های رمزنگاری است که می توان کریپتوهای خود را خرید، فروش و ذخیره کرد. مهم است که صرافی ارز دیجیتال مناسب را مطابق با چندین فاکتور در نظر بگیرید. برخی از آنها شامل اقدامات امنیتی، سهولت استفاده، هزینه های معاملاتی و تعداد سکه های موجود برای معامله است. بنابراین، برای کمک به شما برای یافتن پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال که انتظارات شما را برآورده می‌کند، فهرستی از برترین صرافی های جهان را که سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند، ارائه کرده‌ایم.

برترین صرافی های جهان

مفهوم ارز دیجیتال

ارزهای رمزنگاری شده که اغلب به کریپتو خلاصه می‌شوند، ارزهای دیجیتال یا مجازی هستند که اغلب به شکل توکن‌هایی مطرح شده اند که برای انجام معاملات آنلاین امن مانند پرداخت‌ها استفاده می‌شوند. صرافی کریپتو یک مکانیسم تراکنش دیجیتال است که به شما امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را می دهد.

شناخته شده ترین ارز رمزنگاری شده احتمالاً بیت کوین است که در حال حاضر از ماه می 2022 به ارزش 29 هزار دلار ارزش دارد و کل صنایع برای کمک به تسهیل استفاده و مبادله رمزنگاری ایجاد شده اند. یکی از اصطلاحات قابل ذکر، استیبل کوین است که به ارزهای دیجیتال با ارزش‌های مرتبط با دارایی‌های دنیای واقعی مانند واحد پول یک کشور اشاره دارد. 

استیبل کوین از برترین صرافی های جهان است و به اطمینان از ارزش های پایدار و دقیق ارز دیجیتال کمک می کند. فرآیند تبادل کریپتو مشابه هر تراکنش مالی دیگری است که خریدار و فروشنده را شامل می شود. قیمت‌ های فعلی بازار ارزهای دیجیتال درگیر در تراکنش‌ها لحاظ می‌شود و شما می‌توانید بسته به میل خود انواع مشابه یا متنوعی از ارزهای دیجیتال را مبادله کنید.

ارزهای دیجیتال را می‌توان به ارزهای معمولی مانند دلار آمریکا یا یورو تبدیل کرد و پول را می‌توان از حساب‌های رمزنگاری شده به حساب‌های مالی معمولی مانند حساب‌های جاری منتقل کرد. کیف پول های رمزنگاری ذخیره ارزهای دیجیتال و توکن ها را امکان پذیر می کند و برای امنیت و سهولت استفاده بسیار توصیه می شود.

پیشنهاد مطالعه:خرید و فروش رمز ارز پلی گان ( ماتیک )

کراکن

کراکن از زمان شروع به کار خود، تبدیل به یک صرافی رمزنگاری قابل اعتماد و ایمن شده است. این صرافی همه چیز لازم را دارد، از ویژگی های اساسی برای معامله گران جدید تا سایتی که می توانید سرمایه گذاری های رمزنگاری خود را به سطح بالاتری ببرید.

Kraken یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های رمزنگاری است که از سال 2011 فعالیت می‌کند. این صرافی ویژگی‌های صرافی را برای بیش از 160 نوع ارز دیجیتال و راهنمای خرید و فروش مفید برای هر کدام ارائه می‌کند تا به شما کمک کند قیمت ‌های فعلی بازار، تغییرات اخیر قیمت و بازار را ارزیابی کنید. 

نقاط قوت Kraken به عنوان یکی از برترین صرافی های جهان ، مستلزم توانایی انجام معاملات مارجین و آتی و همچنین محدود کردن سفارشات است. کراکن راهنمای نصب اپلیکیشن اپل یا اندروید را برای کمک به شروع به کار کاربران جدید ارائه می دهد و از یک حساب آزمایشی برای آزمایش محصول را می توانید استفاده کنید.

ساختار اصلی برنامه کراکن، شامل کارمزد 0.9٪ برای تراکنش های استیبل کوین، 1.5٪ کارمزد برای تراکنش های غیر استیبل کوین، 3.75٪ به اضافه 0.25 دلار آمریکا/یورو کارمزد پردازش کارت پرداخت یا کیف پول دیجیتال و 0.5٪ کارمزد پردازش بانکی آنلاین/ACH است. به طور کلی، این مجموعه کارمزد مبادلات رمزنگاری کمتر از حد متوسط را نشان می‌دهد. Kraken پشتیبانی از چت زنده 24/7 را ارائه می دهد.

برترین صرافی های جهان

eToro

eToro این روزها نه تنها در بریتانیا و اروپا، بلکه در کل جهان بسیار محبوب شده است. این صرافی کریپتو که برترین صرافی جهان نیز محسوب می شود، طیف عظیمی از دارایی های دیجیتال را برای خرید و فروش در پلتفرم خود ارائه می دهد. همچنین، eToro یک حساب معاملاتی تمرینی دارد، بنابراین می‌توانید قبل از استفاده از وجوه واقعی، آن را امتحان کنید.

eToro ادعا می کند که بزرگترین پلت فرم سرمایه گذاری اجتماعی با 25 میلیون کاربر و از برترین صرافی های جهان است و طول عمر آن از Kraken که در سال 2007 تأسیس شد، پیشی می گیرد. در حالی که ارزهای دیجیتال کمتری نسبت به Kraken ارائه می دهد.

راهنمای eToro برای نصب برنامه های تلفن همراه خود برای اپل یا اندروید را در برنامه اصلی خواهید یافت. یک حساب آزمایشی برای آزمایش محصول نیز یافت می‌شود. eToro  یکصد هزار دلار به عنوان «پول بازی» جعلی برای تمرین تجارت با آن ارائه می‌کند. eToro ساختار کارمزد ساده ای دارد و برای خرید و فروش ارز دیجیتال، 1% شارژ می کند. حداقل حساب 10 دلاری لازم است.

پیشنهاد مطالعه:کمترین کارمزد تراکنش در کدام رمز ارز است؟

Crypto.com

این صرافی دیگری است که فهرست گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال دارد. کاربران می توانند بیش از 250 ارز دیجیتال و بیش از 20 ارز فیات معامله کنند. می توانید از حواله های بانکی یا کارت اعتباری استفاده کنید. علاوه بر این، crypto.com کارمزدهای رقابتی را از طریق معاملات مبتنی بر حجم خود ارائه می‌کند، بنابراین کاربران با افزایش حجم معاملات در برترین صرافی های جهان ، تخفیف‌ های بیشتری دریافت می‌کنند.

Crypto.com یک پیشنهاد جدیدتر است که در سال 2016 تأسیس شد و با این حال در این بررسی از اکثر ارزهای دیجیتال تقریباً در هر صرافی رمزنگاری پشتیبانی می کند، با پشتیبانی از بیش از 180 ارز رمزنگاری شده، اگرچه همه آنها در راهنمای خرید/فروش ظاهر نمی شوند. توکن های غیرقابل تعویض یک پیشنهاد قوی از طریق این صرافی هستند.

یکی از محدودیت‌های Crypto.com عدم تجارت کریپتو به کریپتو است که به موجب آن کاربران نمی‌توانند مستقیماً یک نوع ارز دیجیتال را با دیگری مبادله کنند. در این سناریو شما باید یکی را از طریق یک تراکنش اختصاصی بفروشید و سپس برای خرید دومی معامله دوم را انجام دهید. یک دام احتمالی دیگر مستلزم بررسی هایی است که نشان دهنده خدمات ضعیف به مشتریان است.

شایان ذکر است که Investopedia Crypto.com را به عنوان بهترین اپلیکیشن موبایل در این صنعت معرفی کرده است. کارمزدها بین 0٪ تا 2.99٪ است و بر اساس تراکنش و روش پرداخت متفاوت است. در صورت خرید با پولی که از حساب بانکی از طریق ACH منتقل می شود، هیچ کارمزدی وجود ندارد، اما خرید کارت اعتباری/دبیت به 2.99 درصد رسیده است. این از برترین صرافی های جهان محسوب می شود.

برترین صرافی های جهان

Binance.US

این یکی دیگر از بزرگترین صرافی های رمزنگاری با بیش از 500 ارز دیجیتال است. بایننس از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است زیرا به معامله گران رمزارز اجازه می دهد تقریباً با هر کوین جایگزین در بازار تراکنش کنند. بایننس دارای بیش از 60 ارز دیجیتال است. این شرکت که در سال 2017 تأسیس شد، به طور موقت دسترسی کاربران ایالات متحده را در سال 2019 بر اساس نگرانی های نظارتی قطع کرد. این بود که شاخه Binance.US به وجود آمد. یکی از اخطارها این است که روند تأیید هویت کندی وجود دارد، اما نقطه مقابل این است که Binance.US برخی از کمترین هزینه های معاملاتی را ارائه می دهد.

یک صفحه حساب آزمایشی بایننس به عنوان یکی از برترین صرافی های جهان قابل دسترسی است و شامل 10000 دلار "پول بازی" جعلی است. بایننس همچنین توضیح می دهد که چگونه می توانید تراکنش های آزمایشی را در حالت Exchange Demo برای ارزیابی نتایج بدون انجام عملاً تراکنش آزمایش کنید.

کارمزدهای بایننس کاملا مقرون به صرفه است و برای معاملات لحظه ای 0.1 درصد و برای خرید و فروش ارز دیجیتال 0.5 درصد دریافت می کند، اگرچه سایت آنها همچنین اشاره می کند که کارمزدهای معاملاتی بر اساس حجم معاملات شما در یک دوره 30 روزه تعیین می شود. 

پیشنهاد مطالعه:معرفی پلتفرم Payeer

Coinbase

این صرافی کریپتو به شما این امکان را می‌دهد تا ارز دیجیتال خود را به بهترین شکل ممکن بخرید، بفروشید و مدیریت کنید. این صرافی در سال 2012 راه اندازی شد و این تبادل با افزایش سن بهتر شده است. همچنین، نزدیک به 100 میلیون کاربر دارد و به عنوان یکی از بهترین صرافی های رمزنگاری برای مبتدیان در نظر گرفته می شود.

Coinbase یک صرافی رمزنگاری منظم و محبوب با پشتیبانی از بیش از 150 ارز دیجیتال است. کوین بیس با 98 میلیون کاربر، در سال 2012 تأسیس شد و در بیش از 100 کشور جهان فعالیت می کند و آن را به یک پلتفرم قوی و متنوع تبدیل می کند که سهولت استفاده از آن را به نمایش می گذارد.

در واقع، شایان ذکر است که Investopedia کوین بیس را بهترین صرافی رمزنگاری برای مبتدیان و همچنین بهترین صرافی کلی در صنعت معرفی کرده استصفحه قیمت‌گذاری خود کوین‌بیس کمک خاصی نمی‌کند، که یکی از معدود مضرات برای محصول است، اما بازبین‌ها تشخیص داده‌اند که نرخ‌های آن‌ها بسته به تراکنش بین ۰.۵ تا ۴.۵ درصد است و ممکن است هزینه‌های دیگری اعمال شود. یک گزینه قیمت گذاری جایگزین در حالت آزمایش بتا به نام Coinbase One معاملات بدون کارمزد و سایر عناصر را با هزینه ماهانه 30 دلار ارائه می دهد.

برترین صرافی های جهان

رابین هود

این یک صرافی مبتدی پسند و از برترین صرافی های جهان است که برای کاربرانی که می‌خواهند به ارزهای رمزنگاری‌شده با بیشترین معامله در بازار توجه بیشتری داشته باشند، بهترین است. Robinhood دارای یک برنامه کاربردی آسان و بدون هزینه کمیسیون برای تجارت است.

جوزا

این به عنوان یک صرافی رمزنگاری تنظیم شده که بیشترین اهمیت را بر امنیت و انطباق دارد، به رسمیت شناخته شده است. به عنوان یک صرافی رمزنگاری، به کاربران اجازه می دهد تا بیش از 70 ارز دیجیتال را همراه با استیبل کوین های دارای پشتوانه فیات معامله کنند. این از صرافی های جهان معتبر  به شمار می آید.

FTX

این یک صرافی رمزنگاری تحت نظارت ایالات متحده است و به دلیل امنیت و ویژگی‌های تجاری پیشرفته، نقدینگی و ساختار کارمزد، بیش از 1 میلیون کاربر دارد. نکته قابل ذکر این است که این بورس معاملات مارجین و آتی را ارائه می دهد. مدل کارمزد آن نیز چیزی است که ارزش سرمایه گذاری را دارد.

پیشنهاد مطالعه:جدیدترین کیف پول های سرد ارزهای دیجیتال

هودلنات

این یک پلت فرم پس انداز و وام است که بر بیت کوین و چندین استیبل کوین تمرکز دارد. اخیراً این صرافی محبوبیت زیادی به عنوان برترین صرافی های جهان به دست آورده است. 

بیت مارت

BitMart در سال 2017 تاسیس شد و به عنوان یکی از 20 صرافی برتر در جهان رتبه بندی شده است. با فراهم کردن دسترسی به مجموعه ای خوب از سکه ها و معاملات آتی با حداکثر اهرم 50 برابری، صفحه خرید و فروش آنها دارای نزدیک به 60 ارز دیجیتال رایج است. در مجموع چندین صد مورد برای استفاده تراکنشی در دسترس است که بیشترین پیشنهاد در این بررسی است.

BitMart در دسامبر 2021 هک شد که منجر به سرقت نزدیک به 200 میلیون دلار دارایی شد و شرکت متعهد شد آن را بازگرداند. قیمت ثابت 0.25٪ در هر معامله است، اما مانند Crypto.com، استفاده از کارت اعتباری یا نقدی می تواند شامل نرخ های بالاتر مانند 4.5٪ باشد. می توانید برای بهره مندی از خدمات برترین صرافی های جهان ، با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد