کیف پول های ارز دیجیتال شیبا

کیف پول های ارز دیجیتال شیبا

توسط : تیم محتوا
1,424

وقتی به دنبال کیف پول رمزنگاری هستید، چیزی کاربردی اما امن می خواهید. بازار رمزنگاری بی ثبات است و شما باید با استفاده از روش های پرداخت متعدد و ارزهای دیجیتال متعدد، سریع و ایمن عمل کنید. شما می توانید با کیف پول شیبا، برای معاملات خود در ارزهای دیجیتال استفاده کنید. در این جا برخی از آنها معرفی شده اند.

کیف پول خصوصی Shiba Inu با امنیت بالا

Freewallet  محافظت کاملی از دارایی های رمزنگاری شما تضمین می کند، رمزگذاری کلیدهای خصوصی را فراهم می کند و آن را با اقدامات امنیتی قابل اعتماد ترکیب می کند. حتی اگر تلفن همراه خود را گم کنید، پول شما امن خواهد بود و همیشه می توانید دسترسی را از دستگاه دیگری بازیابی کنید.

علاوه بر این، این برنامه، مرتباً ویژگی‌های امنیتی جدیدی را اضافه می‌کند تا از هرگونه احتمال دسترسی غیرمجاز به کیف پول Shiba Inu تلفن همراه شما جلوگیری کند. در  Freewallet، از تدابیر امنیتی شدید برای ایمن نگه داشتن وجوه شما استفاده می شود. با این حال، توصیه می‌کنیم ویژگی ‌های امنیتی اضافی را در سمت کاربر فعال کنید تا احتمال دسترسی غیرمجاز به کیف پول شما و ضررهای احتمالی را از بین ببرید.

کیف پول های ارز دیجیتال شیبا

ویژگی های کیف پول شیبا

کیف پولFreewallet   به عنوان کیف پول شیبا، ویژگی موثر را ارائه می دهد که تضمین می کند وجوه شما ایمن می ماند:

کد پین و/یا شناسه لمسی (ورود اثر انگشت)

کد پین یک کد 4 رقمی انتخابی شماست که برای دسترسی به حساب کاربری خود باید پس از وارد کردن رمز عبور صحیح آن را وارد کنید. همچنین می توانید برای امنیت بیشتر گزینه ای برای استفاده از Touch ID (یا ورود اثر انگشت در اندروید) اضافه کنید.

احراز هویت 2 عاملی (2FA)

احراز هویت دو مرحله ای یک لایه امنیتی اضافی است که برای جلوگیری از دسترسی شخصی به حساب شما طراحی شده است، حتی اگر رمز عبور شما را بداند. با فعال کردن 2FA، می‌توانید با استفاده از یک کد تصادفی 2FA که توسط یک برنامه احراز هویت، به عنوان مثال، Authy تولید می‌شود، وارد حساب خود شوید. 

تایید ایمیل برای هر تراکنش (Multisig)

Multisig  قبل از انتشار هر تراکنش خروجی به تأیید شما نیاز دارد. به این ترتیب، در کیف پول شیبا، حتی اگر شخصی به حساب شما دسترسی پیدا کند، بدون اطلاع شما نمی تواند وجوه را خارج کند. همچنین می‌توانید حداکثر ۳ ایمیل برای تأیید تراکنش‌هایتان درخواست کنید. وجوه تنها پس از دریافت تأییدیه از همه آدرس‌ها آزاد می‌شود.

همه این ویژگی‌ها را می‌توان در بخش تنظیمات برنامه شما پس از تأیید آدرس ایمیل در حساب خود تنظیم کرد. لطفاً به یاد داشته باشید که ما به اطلاعات شخصی شما مانند ایمیل‌ها یا نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی یا دستگاه شما دسترسی نداریم: ایمن نگه داشتن آنها مسئولیت شماست.

پیشنهاد مطالعه:آیا پرداخت های بین المللی با بیت کوین ممکن است؟

کیف پول شیبا ZenGo

اگر مدتی در بازی کریپتو بوده اید، می دانید که باید همیشه مراقب ارزهای موجود در کیف پول شیبا خود باشید. ارزش ها می توانند در عرض چند ساعت کاهش یا افزایش پیدا کنند. شما می توانید یک ردیاب نمونه کارها را دانلود کنید یا وارد انجمن ها شوید، اما این کار به زمان و تلاش نیاز دارد.

 ZenGo به شما امکان می دهد ارز دیجیتال خود را در برنامه با استفاده از ویژگی نمودارهای تاریخی آن ردیابی کنید.

ارسال و دریافت  رمز ارز شیبا

ارسال و دریافت شیبا، به روش های خاصی نیاز ندارد. با  ZenGo به عنوان کیف پول شیبا، می‌توانید Shiba Inu  (یا هر ارز ترجیحی) را به کیف پول دیگری، دوست یا صرافی ارسال و دریافت کنید. دریافت به همین صورت عمل می کند. فقط کافی است روی دارایی در صفحه اصلی خود انگشت خود را بکشید یا ضربه بزنید. زمانی که ارز دیجیتال  شما رسید، اعلانی دریافت خواهید کرد و هیچ کارمزدی برای تراکنش وجود ندارد.

Shiba Inu (SHIB)  را در ZenGo بخرید

ZenGo  به شما این امکان را می دهد که به طور ایمن Shiba Inu را با دلار آمریکا در بین چندین شریک پرداخت خریداری کرده و معامله کنید. یک کیف پول رمزنگاری است که هر کسی می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد و از آن استفاده کند، حتی بدون دانش قبلی. علاوه بر این، اگر به چیزی نیاز دارید، بدانید که این کیف پول شیبا، خدمات پشتیبانی مشتری 24/7 دارد که مستقیماً از طریق برنامه قابل دسترسی است.

کیف پول های ارز دیجیتال شیبا

فیات به شیبا اینو 

ZenGo  به شما امکان می دهد شیبا اینو را با استفاده از ارز فیات مانند یورو، دلار آمریکا و پوند استرلینگ از صرافی های مختلف خریداری کنید. این بدان معنی است که می توانید SHIB را با پول فیات خریداری کرده و لازم نیست آن را با سایر اشکال رمزنگاری مبادله کنید.

با این کیف پول شیبا، می توانید Shiba Inu را با ویزا و مسترکارت، برنامه پرداخت موبایلی، SEPA یا انتقال سوئیفت در چندین کشور خریداری کنید. تنها کاری که لازم است یک ضربه ساده بر روی نماد خرید است. مبلغ مورد نظر خود را برای خرید وارد کرده، اطلاعات مورد نیاز را با توجه به درخواست ها ارائه کنید، کد تایید ارسال شده به ایمیل خود را وارد نمایید و از بین روش های انتخابی پرداخت را انتخاب کنید. 

نگهداری و ذخیره سازی SHIB

با  ZenGo، می‌توانید فوراً مالک شیبا اینو خود شوید و مستقیماً از طریق برنامه ZenGo با تعدادی از ارزهای رمزپایه پشتیبانی‌ شده مبادله کنید. می ‌توانید شیبا و سایر دارایی‌های پشتیبانی‌شده را با هر دارایی ZenGo، از جمله Tether، Bitcoin، Ethereum، Tezos، DOGE  و غیره معامله کنید!

با استفاده از کیف پول شیبا  ZenGo، می توانید ارز دیجیتال اضافی کسب کنید. به طور خاص، شما تا 4% APY  در بیت کوین تا 50000 دلار و %4 APY در اتریوم با سرویس پس انداز مفید ZenGo بدست آورید. برای درک این موضوع، این نرخ بسیار بهتر از بسیاری از بانک های سنتی است. به زودی سکه های بیشتری در راه است. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین پلتفرم های وام دهی در ارز دیجیتال

ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) چیست؟

شیبا اینو یک ارز رمزنگاری شده مشابه دوج کوین و بیت کوین است که توسط یک گروه ناشناس در سال 2020 ایجاد شد. سیستم توکن از تعدادی پروژه جالب پشتیبانی می کند، از جمله یک انکوباتور هنری و مبادلات غیرمتمرکز.

چه کسی شیبا اینو را خلق کرد؟

هیچ کس واقعا نمی داند چه کسی شیبا اینو را خلق کرده است. اعتبار به شخص یا گروه ناشناسی به نام ریوشی داده می شود که به معنای ماهیگیر است. ریوشی اظهار داشت که او فرد مهمی نیست و این آخرین اطلاعاتی است که در مورد آنها داریم. اما مهم است که همواره برای معامله با این رمز ارز، از کیف پول شیبا استفاده کنید.

چرا SHIB در ابتدا ایجاد شد؟ هدف شیبا اینو چیست؟

Shiba Inu به عنوان جایگزینی برای Dogecoin در سال 2020 ایجاد شد. در واقع، برخی از طرفداران اولیه آن آن را Dogekiller نامیدند.

شیبا اینو چه زمانی معرفی شد؟

شیبا اینو در سال 2020 توسط فردی ناشناس ساخته شد. این سکه در اکتبر 2021 افزایش چشمگیری داشت و آن را به ده سکه برتر رمزنگاری سوق داد. سکه همیشه به شدت به علاقه رسانه های اجتماعی متکی بوده است که در طول زمان منجر به افزایش و افت شدید شده است.

کیف پول های ارز دیجیتال شیبا

چند توکن ایجاد شد؟

شیبا اینو با عرضه 1 کوادریلیون (1000 تریلیون) توکن شروع به کار کرد. 50 درصد در Uniswap قفل شد و بقیه به ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم داده شد. توجه داشته باشید که برای ذخیره توکن های خود، به کیف پول شیبا نیاز دارید.

روی چه نوع بلاک چینی اجرا می شود؟

SHIB یک توکن ERC-20 مبتنی بر اتریوم است، به این معنی که در بلاک چین و توسط اتریوم ایجاد و میزبانی شده است. مزایای توکن‌های ERC-20 این است که جهانی‌سازی شده‌اند و به راحتی با آن‌ها معامله می‌شوند، ایجاد آن آسان است و تعامل با آن‌ها ساده است. استفاده گسترده و آشنایی با توکن، آن را به یک توکن محبوب تر برای تراکنش تبدیل کرده است.

آیا شیبا انجمن آنلاین دارد؟

انجمن این ارز، SHIB ShibArmy نامیده می شوند و می توانند در Reddit پیدا شوند. نقش مهمی در موفقیت شیبا اینو داشته است. یکی از حامیان اولیه SHIB، که فقط به عنوان لوک شناخته می شود، با راه اندازی یک دادخواست از رابینهود خواست تا SHIB را فهرست کند. این ارز نزدیک به نیم میلیون امضا جمع کرد و این ارز تا اکتبر 2021 در کمتر از یک ماه 777 درصد رشد کرد. شما می توانید با خرید اولین Shiba Inu خود، آنها را در کیف پول شیبا نگهداری کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین کیف پول های بیت کوین

انجام معاملات با شیبا

SHIB یک ارز دیجیتال نسبتا جدید است. در نتیجه، اکثر بازرگانان قبل از اینکه بتوانند پرداخت های انجام شده با این ارز جدید را بپذیرند، به زمان نیاز دارند. با این وجود، شما هنوز گزینه های زیادی برای خرج کردن SHIB خود در محصولات و خدمات مختلف دارید.

هیچ کس هویت واقعی بنیانگذار را نمی داند. باید اشاره کنیم که شیبوشی ها NFT هایی هستند که بر روی بلاک چین اتریوم نوشته شده اند و ویژگی های منحصر به فردی دارند که آن ها را کلکسیونی می کند. آنها توکن های غیرقابل تعویض تولید شده توسط Shiba Inu هستند که برای "احترام به سکه Shiba Inu" طراحی شده اند که این قابلیت را دارند تا در کیف پول شیبا نگهداری شوند.

ویژگی های شیبا اینو چیست؟

سکه های شیبا اینو سوزانده می شوند. سوزاندن سکه زمانی اتفاق می‌افتد که یک توکن رمزنگاری به یک کیف پول غیرقابل استفاده ارسال شود تا آن را از گردش خارج کند. با وجود سوزاندن منظم سکه های شیبا اینو، سکه های زیادی در گردش هستند. 

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، بیش از 40 درصد از سکه ها را در یک روز سوزاند. Shiba Inu بر روی پلتفرم اتریوم ایجاد شد و به عنوان یک توکن ERC20 شناخته می شود.

ده کیف پول شیبا، بیش از 70 درصد ارزش SHIB را در خود جای داده است که می تواند یکی از دلایل بی ثباتی این ارز باشد. میانگین زمان برگزاری شیبا اینو تنها 13 روز است. ZenGo  کیف پول رمزنگاری برای همه است. چه مبتدی باشید و چه کهنه کار که به دنبال امنیت و انعطاف بیشتر هستید.

کیف پول های ارز دیجیتال شیبا

از کیف پول شیبا اینو لذت ببرید

کیف پول شیبا Shiba Inu را ایجاد کنید و تمام مزایای کیف پول های رمزنگاری موبایل را با برنامه های آن برای iOS و Android تجربه کنید. کیف پول شما همیشه آماده استفاده است زیرا آن را با بلاک چین همگام سازی کرده و از حساب شما نسخه پشتیبان تهیه می کند. با ورود به ایمیل، فیس بوک، جیمیل یا شماره تلفن همراه خود، در یک دقیقه از کیف پول خود لذت ببرید.

شما می توانید با استفاده از وب سایت ZenGo  به حساب SHIB خود دسترسی داشته باشید و سکه های خود را در هر زمان روی دسکتاپ خود مدیریت کنید. کیف پول Shiba Inu برای ویندوز، OSX، اوبونتو و سایر سیستم عامل های مبتنی بر لینوکس در دسترس است.

پیشنهاد مطالعه:نحوه وام گرفتن ارز دیجیتال

کیف پول خود را به روش های مختلف تجربه کنید

•    ذخیره، ارسال و دریافت ارز دیجیتال در یک کیف پول رمزنگاری امن و رایگان.

•    از کیف پول Shiba Inu موبایل خود در iOS و Android استفاده کنید.

•    از تراکنش های بدون هزینه بین کاربران لذت ببرید.

•    موجودی کیف پول خود را با بیش از 100 ارز دیجیتال تامین کنید.

•    موجودی SHIB خود را در ارزهای فیات بررسی کرده و نرخ ارز را با نمودارهای قیمت لحظه ای کنترل کنید.

می توانید با تهیه انواع کیف پول شیبا، به نگهداری ایمن دارای ارز دیجیتال خود کمک نمایید. توجه داشته باشید که رمز ارزها دارای نوسانات زیاد و ریسک های جدی هستند. بنابراین، بهترین است برای آشنایی بیشتر با این صنعت، راهنمایی های لازم را از کارشناسان دریافت کنید. در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت شما را راهنمایی می کنند.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد