کسب درآمد ارزی از Patreon

کسب درآمد ارزی از Patreon

توسط : تیم محتوا
1,702

پلتفرمPatreon   ابزارهایی را در اختیار شما می‌گذارد تا با اطمینان به با ارزش‌ترین طرفداران خود دسترسی پیدا کنید، تعامل کرده و از آنها پول دریافت کنید. مهم نیست در کجای برنامه کاری خود هستید. شما کاملاً مالک رابطه مستقیم خود با طرفداران خود خواهید بود. پاترئون ابزارهایی را برای کمک به رشد شما در طول زمان ایجاد می کند. شروع کار در Patreon رایگان است و می‌توانید هر زمان که توسعه کسب‌و  کارتان برایتان مناسب بود، عضویت پولی و ابزارهای تجاری را اضافه کنید. با مراجعه به patreon.com می‌توانید درباره تبدیل شدن به یک سازنده در پاترئون اطلاعات بیشتری کسب کنید و برای کسب درآمد ارزی از patreon اقدام نمایید.

اعضای پاترئون

Patreon راهی برای پیوستن و تعامل با انجمن سازندگان مورد علاقه شما است. هیچ الگوریتم یا پیمایش سختی در اینجا وجود ندارد. مکانی اختصاصی برای دریافت محتوا از سازندگانی که می‌شناسید و دوستشان دارید خواهید داشت.

 اگر سازندگان عضویت پولی را ارائه می ‌دهند یا محصولات دیجیتالی را می‌فروشند، می‌توانید مستقیماً برای محتوای انحصاری به آن‌ ها پرداخت کنید، بدین ترتیب از آنها حمایت می‌کنید تا کارهای بیشتری را ایجاد کنند که دوست دارید.

پیشنهاد مطالعه:خرید ارز دیجیتال از صرافی بدون احراز هویت

برای مشتریان

Patreon  به سازندگان اجازه می ‌دهد محصولات دیجیتال را مستقیماً به شما که با ارزش‌ترین طرفدارانشان هستید بفروشند. شما می توانید محصولات دیجیتال را در یک فضا خرید کرده و مصرف کنید. می توانید از این برنامه برای کسب درآمد ارزی از patreon استفاده کنید.

Patreon  چیست؟

Patreon یک پلت فرم عضویت است که به سازندگان اجازه می دهد تا یک سرویس اشتراک برای محتوای خود اجرا کنند. سازندگان به ‌جای راه ‌اندازی وب ‌سایت و پلتفرم پرداخت خود، می ‌توانند به راحتی یک صفحه پاترئون  شخصی‌شده را در چند مرحله راه‌اندازی کنند.

در Patreon، مشترکین پرداخت کننده، مشتریان نامیده می شوند. هر مشتری برای محتوای انحصاری سازندگان هزینه ای می پردازد. این پلتفرم در سال 2013 راه اندازی شد و بیش از 3 میلیون کاربر فعال ماهانه و بیش از 185000 خالق ثبت شده دارد. از بهار 2021، Patreon   چهارمیلیارد دلار ارزش داشت.

بهترین مناطق خرید ملک در امارات

اشتراک خدمات

سازندگان می‌توانند اشتراک خدمات مختلفی را ارائه دهند یا برای کسب درآمد ارزی از patreon اقدام نمایند. فرمت های محتوای محبوب عبارتند از:

•    ویدئو (38٪ از سازندگان)

•    نوشتن (17%)

•    صوتی (14%)

•    عکاسی (6%)

اپلیکیشن Patreon برای iOS یا اندروید نیز موجود است.

پیشنهاد مطالعه:امن ترین کیف پول های رمزنگاری 2023

Patreon چگونه کار می کند؟

پاترئون به سازندگان اجازه می دهد تا با ایجاد یک دیوار پرداخت و دریافت هزینه اشتراک از مشتریان برای دسترسی به آثارشان، از محتوای خود درآمد کسب کنند. این مدل کسب و کار شفاف هم برای سازندگان و هم برای مشتریان عالی است.

سازندگانی که برای کسب درآمد ارزی از patreon فعالیت دارند می دانند که درآمد ماهانه آنها چه زمانی پرداخت می شود و می توانند برای حمایت از کار خود به این درآمد اعتماد کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند دقیقاً ببینند که اشتراک آنها چگونه از سازنده پشتیبانی می کند و با کلیک یک دکمه عضویت خود را ارتقا یا لغو می کنند.

Patreon برای چه استفاده می شود؟

 سازندگان می توانند از پلتفرم Patreon برای همه نوع محتوا استفاده کنند. نویسندگان ممکن است گزیده های کوتاهی از داستان ها را با دنبال کنندگان توییتر خود به اشتراک بگذارند. سپس، برای هدایت خوانندگان به Patreon خود، آنها می توانند با عضویت در یکی از سطوح عضویت خود، به آنها اطلاع دهند که قطعه کامل در دسترس است.

عکاسانی که نمونه کارهای خود را در اینستاگرام ارسال می کنند، می توانند از Patreon به عنوان خزانه برای محتوای خود استفاده کنند. آنها همچنین می توانند مشتریان را با ارائه مزایای ویژه مانند چاپ فیزیکی تصاویر مورد علاقه خود جلب کنند.

چگونه در Patreon کسب درآمد کنیم؟

کسب درآمد ارزی از patreon بسیار ساده است. این پلتفرمی است که به سازندگان محتوا اجازه می دهد تا عضویت های اشتراک ماهانه را برای طرفداران و دنبال کنندگان خود ایجاد کنند. یک ابزار پولی موثر برای هر فردی است که می خواهد در مورد نحوه دریافت پول در YouTube اطلاعات بیشتری کسب کند. 

در واقع، برای بسیاری از تولیدکنندگان محتوا، Patreon یکی از بالاترین منابع درآمد برای کانال های آنها است. هنگامی که در ابتدا در سال 2013 راه اندازی شد، هدف آن "کمک به هر سازنده در جهان برای دستیابی به درآمد پایدار" بود. هدف تا به امروز بدون تغییر باقی مانده است.

بهترین مناطق خرید ملک در امارات

نحوه کار در پاترئون

سهولت استفاده Patreon آن را به گزینه ای جذاب برای YouTubers در هر صنعت و جایگاهی تبدیل می کند. نحوه کار آن ساده است. یک حساب Patreon راه اندازی کنید، صفحه Patreon خود را تبلیغ کرده و از طرفداران خود کمک مالی دریافت کنید. این یک راه ساده کسب درآمد ارزی از patreon است.

اگر به درستی استفاده شود، Patreon  بسیار بیشتر از یک تاکتیک کوچک کمک مالی است. در واقع، برخی از کاربران سالانه بیش از 200000 دلار درآمد دارند. اما به غیر از حمایت از کانالی که دوست دارند، چه سودی برای طرفداران دارد؟ 

کاربران Patreon سطوح اهدایی را ایجاد می‌کنند که بسته به میزان اهدای مشترکین یا مشتریان در هر ماه، پاداش‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، با پرداخت 5 دلار در ماه، یک مشتری ممکن است به محتوای اختصاصی دسترسی انحصاری داشته باشد.

 با پرداخت 25 دلار در ماه، یک مشتری ممکن است پاسخ های تضمینی به سؤالاتی که دارد دریافت کند. بهترین بخش کسب درآمد ارزی از patreon این است که هیچ الزامی برای پیوستن وجود ندارد. برخلاف استراتژی‌های سنتی کسب درآمد YouTube، که شما را ملزم به رعایت معیارهای خاصی برای کسب درآمد از کانال خود با تبلیغات و سایر ویژگی‌ها می‌کند، Patreon  برای همه آزاد است، چه ۱۰۰ فالوور داشته باشید و چه ۱۰۰۰۰۰ فالوور.

پیشنهاد مطالعه:بهترین افزونه های ارز دیجیتال وردپرس

کسب درآمد از رسانه های اجتماعی

ناگفته نماند که Patreon راه خوبی برای کسب درآمد در یوتیوب است. اما همه پروفایل های Patreon یکسان ایجاد نمی شوند. در اینجا نحوه استفاده از این پلتفرم تامین مالی جمعی برای کسب درآمد از کانال YouTube خود آورده شده است:

قبل از اینکه حتی شروع به راه اندازی حساب Patreon کنید، ابتدا روی ایجاد محتوای عالی تمرکز کنید. فالوورهای شما باید دلیلی برای حمایت از شما داشته باشند. به زبان ساده: برای اینکه پاترئون کار کند به یک طرفدار نیاز دارید.

این بدان معنی است که شما باید محتوای با کیفیتی ایجاد کنید که نشان دهد شما چه کسی هستید. شما باید بتوانید در سطح عمیق تری با بینندگان خود ارتباط برقرار کنید، چه در حال بررسی ابزارهای فناوری باشید و چه در حال ساختن ویدیوهای مسافرتی. اینها به کسب درآمد ارزی از patreon شما کمک می کند.

آیا کیفیت ویدیوی شما مجذوب کننده است و آیا شخصیت شما در ویدیوها نمایان می شود؟ آیا ویدیوهای شما روباتیک هستند یا انسانگرایی را منتقل می کنند؟ صدها مقاله و ویدیو در مورد نحوه ایجاد ویدیوهای قدرتمند و زیبا در یوتیوب وجود دارد. 

نکته کلیدی این است که ابتدا روی تولید، شخصیت روی صفحه و ساختن جامعه تمرکز کنید. هنگامی که نسبت به کاری که ارائه می‌دهید احساس اطمینان کردید، می‌توانید از بینندگان خود بخواهید که در صفحه Patreon شما مشارکت کنند.

بهترین مناطق خرید ملک در امارات

بررسی کمپین های Patreon 

اولین کاری که لازم است برای کسب درآمد ارزی از patreon انجام دهید این است که شروع به دیدن سایر کانال های Patreon کنید. چه پاداش هایی ارائه می دهند؟ ویدیوهای معرفی آنها چگونه است؟ چگونه از محتوا برای جذب بازدیدکنندگان استفاده می کنند؟ 

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، می‌توانید صفحه اصلی Patreon را مرور کنید یا کانال‌هایی را که در آنها مشترک هستید مرور کنید و ببینید کدام سازندگان کانال‌های پاترئون دارند. در پایان روز، می توانید با نگاهی به برخی از محبوب ترین صفحات چیزهای زیادی بیاموزید.

 این را به عنوان یک دوره آموزشی تصادفی در Patreon در نظر بگیرید، در مورد آنچه دوست دارید یادداشت کنید و چگونه می توانید ایده های جالب را دوباره در صفحه پاترئون خود ایجاد کنید.

ایجاد ویدیوی شگفت انگیز Patreon 

برای کسب درآمد ارزی از patreon، به این نکته توجه داشته باشید که ویدیوی شما مقدمه ای برای صفحه پاترئون شماست و باید به خوبی اجرا شده و دقیق باشد. این لحن را برای آنچه مشتریان می توانند انتظار داشته باشند تعیین می کند و اولین برداشت ها را شکل می دهد.

 تا به حال، ممکن است چند ویدیوی مقدماتی را دیده باشید و ایده داشته باشید که برای ایجاد یک ویدیوی مقدماتی از خودتان چه چیزی لازم است. در اینجا چند ویژگی مشترک وجود دارد که ویدیوهای معرفی عالی Patreon  مشترک هستند:

•    معرفی مختصر و صریح درباره خود و کانالتان

•    توضیح واضح و شفاف در مورد چگونگی هزینه های کمک های حامیان

•    صحبت به طور خلاصه درباره پاداش ها 

•    تشکر از بازدید کننده برای حمایت از کانال 

 ویدیوهای معرفی Patreon مورد نیاز نیستند، اما می توانند نرخ تبدیل شما را به طرز چشمگیری افزایش دهند. درست مانند پلتفرم‌های سنتی سرمایه‌گذاری جمعی مانند Kickstarter و Indiegogo، داشتن یک ویدیو می‌تواند احتمال تبدیل بازدید را کسب درآمد ارزی از patreon بسیار افزایش دهد.

پیشنهاد مطالعه:نحوه شارژ کیف پول ارزهای دیجیتال

ایجاد لایه های پاداش جذاب 

موفق ترین کاربران Patreon چندین ردیف پاداش فریبنده ایجاد می کنند و شما باید همین کار را انجام دهید. سطوح پاداش شما باید از نظر قیمت متفاوت باشد، از جوایز سطح پایین‌تر برای طرفدارانی که می‌خواهند به روشی مقرون به صرفه از شما حمایت کنند تا پاداش‌های سطح بالاتر برای طرفداران فوق‌العاده و دنبال‌کنندگانی که درآمد قابل تصرف بیشتری دارند.

طبق گفته Patreon، هرچه سطوح پاداش بیشتری داشته باشید، احتمال کسب درآمد بیشتر است. اما البته، این بدان معنا نیست که شما باید 50 ردیف پاداش ایجاد کنید. هدف این است که انتخاب یک ردیف اشتراک که برای آنها کار می کند آسان شود. 

جوایزی ایجاد کنید که مرتبط با کانال شما هستند و محتوایی را که در YouTube ایجاد می‌کنید تکمیل می‌کنند. به عنوان مثال، یوتیوبری که آموزش های ایلوستریتور را ایجاد می کند، پاداشی مشابه یک وبلاگ نویس زیبایی ارائه نمی دهد.

در راستای کسب درآمد ارزی از patreon، از کانال های Patreon موجود برای الهام گرفتن از جوایز خود استفاده کنید. چند ایده اولیه را فهرست کنید و همانطور که به سمت نهایی کردن صفحه خود پیش می روید دوباره روی آن کار کنید. در نهایت، از بینندگان خود بپرسید که علاقه مند به دیدن چه نوع پاداشی در کانال Patreon شما هستند. 

این نشان می دهد که شما به آنچه آنها می خواهند علاقه مند هستید و یک گفت و گو در جامعه شما ایجاد می کند.

تبلیغ صفحه Patreon خود 

ارتقای Patreon برای موفقیت شما ضروری است. هر از گاهی کانال Patreon خود را با چند جمله ساده در ویدیوهای خود تبلیغ کنید. علاوه بر این، پیوند Patreon شما باید در پایین تمام توضیحات ویدیوی شما نمایش داده شود و به صورت دوره‌ای در هر کانال اجتماعی دیگری که در آن هستید به اشتراک گذاشته شود. این به کسب درآمد ارزی از patreon کمک خواهد کرد.

بهترین مناطق خرید ملک در امارات

ارسال پیام های شخصی برای مشتریان

هر فالوور می‌خواهد احساس کند یک VIP است و مشتریان با هم تفاوتی ندارند. آن‌ها می‌خواهند به‌خاطر کمک‌شان احساس قدردانی کنند و انجام این کار می‌تواند ارزش طول عمر کمک‌هایشان را افزایش دهد. البته، اگر صدها هزار دنبال کننده داشته باشید، این ممکن است غیرممکن باشد.

اما وقتی به تازگی با Patreon شروع می‌کنید، سعی کنید پیام‌های تشکر و کلمات محبت آمیز را به حامیان اولیه خود ارسال کنید. اگر تعداد مشتریان قابل کنترلی دارید به این کار ادامه دهید.

پیشنهاد مطالعه:ارزهای دیجیتال میم کوین

برخورداری از برنامه منظم انتشار

 مشتریان به کانال شما کمک مالی می کنند زیرا از کارهایی که ایجاد می کنید لذت می برند و می خواهند همچنان محتوای شما را ببینند. اگر به یک برنامه منظم انتشار پایبند نباشید، خواهید دید که تعداد مشتریان ماهانه به سرعت کاهش می یابد و کسب درآمد ارزی از patreon با چالش مواجه می شود.

اگرچه ممکن است توانایی ایجاد ویدیوهای YouTube را به صورت تمام وقت نداشته باشید، هنوز هم می توانید با یک تقویم انتشار ویدیو واقع بین باشید. خود را در قبال تقویم خود مسئول نگه دارید و تاریخ ارسال خود را به فالوورهای خود در میان بگذارید.

 برنامه زمان‌بندی انتشار YouTube شما باید برای مشتریان و غیرمشتریان، و محتوای فقط Patreon و محتوای YouTube باشد. این عمدتاً به این دلیل است که مدل سرمایه‌گذاری جمعی پاترئون بر اساس این مفهوم ساخته شده است که سازندگان تا زمانی که کانال Patreon آنها فعال است، به ارسال محتوای منظم ادامه می‌دهند. 

در همین راستا، باید به ارسال در YouTube ادامه دهید تا شانس خود را برای به دست آوردن مشتریان جدید و راضی نگه داشتن مشتریان فعلی افزایش دهید. کسب درآمد ارزی از patreon با برنامه ای مشخص، برای شما جذاب خواهد بود.

جمع بندی

امروزه مصرف کنندگان بیشتری نسبت به قبل از کسب و کارهای کوچک و محلی حمایت می کنند. این یک فرصت عالی برای شماست تا از استعدادها و اشتیاقات خلاقانه خود برای منافع بیشتر استفاده کنید. ده سال پیش، تولید محتوا و تبدیل پشتیبانی به درآمد بسیار دشوارتر بود. با پلتفرم هایی مانند Patreon که در اختیار دارید، می توانید جامعه خود را به منبع درآمد تبدیل کنید و به مسیر رشد مثبت خود ادامه دهید. می توانید در این خصوص، راهنمایی های جامع تری را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.
 

برچسـب هـا : ارز دیجیتال
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد