بهترین کیف پول سخت افزاری کازموس

بهترین کیف پول سخت افزاری کازموس

توسط : تیم محتوا
1,396

اکوسیستم این بلاکچین به سرعت در حال رشد است. بیش از 50 بلاک چین، به نام مناطق، در حال حاضر بر اساس Cosmos SDK  فعال هستند و تعداد آنها همچنان در حال افزایش است. اخبار اخیر در مورد بهبود توکنومیک برای سکه ATOM و برنامه مربوط به استیک سکه ATOM و پشتیبانی بومی USDC کاتالیزورهای مثبت دیگری برای Cosmos هستند. برای تعامل با هر بلاک چین مبتنی بر Cosmos، کاربران به یک کیف پول ارز دیجیتال مناسب نیاز دارند. یافتن بهترین کیف پول کازموس یا کیف پول ATOM برای به روز بودن اکوسیستم و استفاده از همه فرصت ها در آن بسیار مهم است.

بلاک چین Cosmos چیست؟

شبکه Cosmos یک بلاک چین منفرد مانند اتریوم یا سولانا نیست، بلکه اکوسیستمی از بلاک چین های مختلف است که از بلوک های ساختمانی مشابهی از Cosmos SDK ساخته شده است. اکوسیستم Cosmos بر روی زنجیره‌ های کاربردی خاص، به نام مناطق، تمرکز دارد که بسیار قابل تنظیم هستند، اما همچنان از بلوک‌های ساختمانی استاندارد بهره می‌برند.

این با این ایده گسترده همراه است که در آینده شاهد "زنجیره های برنامه" بیشتر و بیشتری خواهیم بود که برای یک مورد استفاده خاص بهینه شده اند. به عنوان مثال، یک زنجیره برنامه که برای تجارت ساخته شده است، سرعت را بهینه می کند. 

پروتکل تجاری دائمی بسیار موفق dYdX آخرین نمونه از ساخت زنجیره مستقل خود در بالای اکوسیستم کازموس است. بیش از 50 منطقه مختلف در حال حاضر از طریق IBC پروتکل ارتباطات بین بلاک چین قابل همکاری هستند. به عنوان مثال می توان به اسموز، آکاش، جونو، کاوا، ترا و شبکه مخفی اشاره کرد. هر شبکه همچنین دارایی کریپتو بومی خود را دارد و استفاده از کیف پول کازموس را مقدور می سازد.

بهترین کیف پول سخت افزاری کازموس

اکوسیستم کازموس

اکوسیستم Cosmos رقیب قابل توجهی برای شبکه اتریوم است. اتریوم یک بلاک چین همه منظوره است که برخلاف هاب کاسموس از موارد استفاده بسیاری پشتیبانی می کند. این به این واقعیت منجر می شود که اتریوم فاقد تخصص است.

علاوه بر این، سرعت پایین تراکنش اتریوم (زمان بلوک ۱۲ ثانیه) و کارمزدهای بالای تراکنش، بسیاری از برنامه‌های کاربردی مانند تجارت با فرکانس بالا یا بازی را غیرممکن می‌کند.

کیف پول ATOM  چیست؟

مانند سایر کیف پول های Web3 یا دارایی های رمزنگاری شده، کیف پول ATOM به شما کمک می کند تا به راحتی و به طور مستقیم با بلاک چین های مبتنی بر Cosmos تعامل داشته باشید. کیف پول ها فرآیند مدیریت کلیدهای خصوصی و عمومی را برای آدرس بلاک چین انتزاعی و ساده می کنند. 

می توان از آنها برای ذخیره، ارسال و دریافت دارایی های رمزنگاری شده تمامی بلاک چین های پشتیبانی شده استفاده کرد. انواع مختلفی از کیف پول ها مانند کیف پول سخت افزاری، کیف پول دسکتاپ، کیف پول مرورگر و کیف پول موبایل وجود دارد. همه مزایا و معایب متفاوتی دارند و امنیت کلیدهای خصوصی را به طور متفاوتی مدیریت می کنند.

در این مقاله، می‌خواهیم رایج‌ترین کیف پول‌های کازموسی را که از ATOM و سایر دارایی‌های رمزنگاری مبتنی بر Cosmos پشتیبانی می‌کنند، معرفی کنیم. اگرچه همیشه باید قبل از خرید کیف پول تحقیق کنید، اما ما می‌خواهیم اطلاعات لازم را برای سهولت هر چه بیشتر در اختیار شما قرار دهیم.

انتخاب مناسب ترین کیف پول برای کازموس

پس از تصمیم گیری در مورد کیف پول کازموس، می توانید به راحتی با بیش از 50 بلاک چین مختلف که در حال حاضر فعال هستند و بخشی از شبکه گسترده تر Cosmos هستند، تعامل داشته باشید. از آنجایی که اکوسیستم Cosmos بسیار متنوع است، شما به فرصت‌های مختلفی مانند امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، تجارت و سایر موارد استفاده که بر حفظ حریم خصوصی یا ذخیره‌سازی ابری تمرکز دارند، دسترسی دارید.

پیشنهاد مطالعه:خرید ارز دیجیتال از صرافی بدون احراز هویت

بهترین کیف پول Cosmos برای سال 2023 چیست؟

در اینجا پر استفاده ترین کیف پول های Cosmos را برای تعامل با هاب Cosmos و مناطق مختلف مبتنی بر Cosmos ارائه می کنیم که به شما امکان می دهد با خیال راحت دارایی های رمزنگاری خود را ذخیره کنید.

کیف پول XDEFI یک کیف پول چند زنجیره ای 

کیف پول XDEFI یک کیف پول Web3 همه کاره و کاربرپسند است که از اکوسیستم Cosmos و بیش از 17 شبکه بلاک چین پشتیبانی می کند. این کیف پول کازموس با بیش از 175000 کاربر فعال و بیش از 200 بررسی پنج ستاره در فروشگاه Google Chrome، این یک راه حل قابل اعتماد برای مدیریت ایمن دارایی های دیجیتال است.

این کیف پول از انواع ارزهای دیجیتال و NFT پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد تمام دارایی های دیجیتال خود را در یک مکان مدیریت کنند. رابط ساده هم برای مبتدیان و هم کاربران باتجربه را تامین می کند، در حالی که اقدامات رمزگذاری و امنیتی پیشرفته، از جمله پشتیبان گیری از عبارت اولیه و ادغام کیف پول سخت افزاری، تضمین می کند که دارایی های کاربران محافظت می شود.

کیف پول XDEFI به کاربران اجازه می دهد به ده ها هزار مورد دسترسی داشته باشند. برنامه های غیرمتمرکز (dApps) و مبادله و پل زدن بیش از 10000 دارایی دیجیتال به طور مستقیم از کیف پول، فرآیند تبادل و انتقال دارایی ها بین شبکه ها را ساده می کند. برنامه های موبایل بومی محصول بعدی XDEFI هستند که عرضه می شود. این کیف پول ATOM یکی از کاربردی ترین کیف پول های سخت افزاری است.

بهترین کیف پول سخت افزاری کازموس

لجر نانو ایکس

Ledger پرکاربردترین کیف پول سخت افزاری است و Ledger Nano X در حال حاضر محبوب ترین محصول این شرکت است. کیف‌پول‌های لجر به‌خاطر امنیت برتر خود شناخته می‌شوند، زیرا کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند کیف پول‌های سرد عمل می‌کنند، به این معنی که مستقیماً به اینترنت متصل نیستند (مانند کیف پول مرورگر یا کیف پول موبایل) و سطح حمله کمتری را برای عوامل مخرب ارائه می‌دهند.

این کیف پول از اکثر بلاک چین‌های مبتنی بر Cosmos پشتیبانی می‌کند و Ledger Nano X با یک برنامه تلفن همراه ارائه می‌شود که تعامل با کیف پول سخت‌افزاری را به‌ویژه برای کاربران جدید بسیار در دسترس می‌کند.

از آنجایی که اتصال Ledger Nano X به یک برنامه غیرمتمرکز همیشه امکان‌پذیر نیست، کیف‌پول‌های Ledger را می‌توان به همراه کیف پول‌های دسکتاپ و مرورگر متعدد استفاده کرد و لایه‌ای متفاوت از امنیت را اضافه کرد. برای همه افرادی که به دنبال بهترین محافظت ممکن هستند، Ledger Nano X یک انتخاب عالی به عنوان کیف پول کازموس است.

کیف پول گاردا

کیف پول Guarda یک کیف پول نسبتا جدید Cosmos برای دستگاه های وب، دسکتاپ و موبایل است. کیف پول Guarda بر قابلیت استفاده، امنیت و حریم خصوصی تمرکز دارد و نه تنها از زنجیره های مبتنی بر کازموس بلکه از هزاران دارایی دیگر در اکوسیستم های زنجیره بلوکی متعدد پشتیبانی می کند. 

این شرکت فایل های پشتیبان، کلیدهای خصوصی یا سایر اطلاعات شخصی را جمع آوری نمی کند. اگرچه Guarda Wallet به ذخیره سازی سرد مانند Ledger متکی نیست، اما ویژگی های امنیتی اضافی مانند احراز هویت دو مرحله ای، چند امضایی و کدهای پین را ارائه می دهد که آن را به یک کیف پول بسیار امن برای انتخاب تبدیل می کند. 

کیف پول Guarda به عنوان کیف پول  ATOM عملکردهای دیگری را ارائه می دهد که مخصوصاً برای کاربران جدید مفید است، مانند خرید مستقیم دارایی های رمزنگاری شده و خرج کردن سکه با کارت VISA مارک آنها. اگر یک کیف پول مبتدی و همه کاره می خواهید کیف پول Guarda عالی است.

کیف پول اتمی

کیف پول اتمی یکی دیگر از گزینه‌های کیف پول چند بلاکی است که از اکوسیستم Cosmos پشتیبانی می‌کند و دارای استیک سکه ATOM است. کیف پول اتمی بیش از 4 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و از بیش از 300 دارایی رمزنگاری پشتیبانی می کند. 

اشتراک ATOM با کیف پول اتمی در حال حاضر 10٪ بازده سالانه (APR) را ارائه می دهد. از دیگر مزایای کیف پول اتمی، سابقه طولانی آن و پشتیبانی از چندین بلاک چین و دستگاه است. متأسفانه، کیف پول اتمی هنوز از همه مناطق Cosmos پشتیبانی نمی‌کند، و برای افرادی که عمدتاً در کنار سایر دارایی‌های کریپتو که بخشی از شبکه Cosmos نیستند، در معرض توکن ATOM هستند، مناسب‌تر است.

پیشنهاد مطالعه:ارزهای دیجیتال میم کوین

Trust Wallet

Trust Wallet  یکی از محبوب ترین کیف پول های موبایل در بازار است.  این کیف پول کازموس اکنون بخشی از خانواده Binance است که به آن اعتبار بیشتری می دهد. اگرچه فقط برای دستگاه های تلفن همراه در دسترس است، اما Trust Wallet طیف بالایی از عملکردها مانند پشتیبانی از کیف پول NFT، مرورگر dApp و توانایی کسب درآمد از طریق قفل کردن توکن ها در یک بازه زمانی خاص را ارائه می دهد.

 اگرچه Trust Wallet سال‌هاست که یک کیف پول ثابت شده است، اما امنیت آن مانند کیف پول سخت‌افزاری را ارائه نمی‌کند و همان ضرر کیف پول اتمی را دارد، اما هنوز از تمام بلاک چین‌های مبتنی بر Cosmos پشتیبانی نمی‌کند.

Math Wallet

Math Wallet با پشتیبانی از بیش از 25 منطقه در اکوسیستم Cosmos ارائه می شود، اما از دیگر شبکه های بلاک چین اصلی مانند Polkadot و زنجیره های سازگار با EVM نیز پشتیبانی می کند. کیف پول Math برای موبایل و وب در دسترس است و از کیف پول های سخت افزاری مانند Ledger پشتیبانی می کند.

Math Wallet توسط شرکت های معتبری مانند Alameda Research، Binance Labs و Multicoin Capital پشتیبانی می شود. یکی از مزایای این کیف پول کازموس، غیرمتمرکز بودن آن و پشتیبانی از استقرار سکه Atom و سایر دارایی های رمزنگاری شده است.

 نکته منفی این است که کیف پول Math  نسبتاً جدید است و هنوز ویژگی های زیادی را ارائه نمی دهد. با این حال، اگر یک کیف پول چند بلاکی می خواهید که از بسیاری از مناطق Cosmos پشتیبانی می کند.

بهترین کیف پول سخت افزاری کازموس

بایننس

بایننس پلتفرمی است که برای بسیاری از کاربران جدید ارزهای دیجیتال و پرکاربردترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است. اگرچه Trust Wallet محصول رسمی کیف پول بایننس است، کاربران همچنین می‌توانند توکن‌های خود را مستقیماً در صرافی ذخیره کنند و از طریق برنامه تلفن همراه بایننس، محصول دسکتاپ یا رابط وب به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

 این بدان معنی است که بایننس به عنوان نگهبان آن دارایی ها عمل می کند و در صورت نقض امنیت، شما کاملاً به شخص ثالث وابسته هستید. از سوی دیگر، لازم نیست نگران ذخیره کردن کلیدهای خصوصی باشید و دسترسی مستقیم به بسیاری از ویژگی‌های پلتفرم بایننس مانند معاملات، سهام، دائمی‌ها، لانچ پد آن و موارد دیگر دارید. 

بایننس به عنوان کیف پول  ATOM از سکه  ATOM، هاب Cosmos و بسیاری دیگر از زنجیره‌های مبتنی بر Cosmos پشتیبانی می‌کند، که آن را به یک جایگزین همه‌کاره برای هر کیف پول غیرقانونی Cosmos، به‌ویژه برای کاربران جدید تبدیل می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد ارزی از Patreon

کراکن

مانند بایننس، کراکن نیز یک صرافی رمزنگاری شناخته شده است و سال‌هاست که وجود داشته است. کراکن از بسیاری از دارایی های رمزنگاری مختلف، از جمله سکه ATOM Cosmos پشتیبانی می کند. ذخیره دارایی‌های رمزنگاری خود با Kraken از طریق رابط وب یا برنامه تلفن همراه به معنای قربانی کردن امنیت  است اما از قابلیت استفاده بالا و دسترسی مستقیم به پلتفرم معاملاتی Kraken سود می‌برد.

کراکن به عنوان کیف پول کازموس فقط از هاب کازموس و توکن بومی آن ATOM پشتیبانی می کند، اما فاقد ادغام سایر بلاک چین های مبتنی بر کازموس است. این پلتفرم پیشنهاد می دهد که سکه های ATOM را با پاداش سالانه 12-14٪ به اشتراک بگذارد.

کیف پول Exodus

کیف پول Exodus یک کیف پول رمزنگاری چند بلاکی است که از دارایی های رمزنگاری مختلف از جمله سکه ATOM Cosmos پشتیبانی می کند. کیف پول Exodus در چندین پلتفرم از جمله دسکتاپ، مرورگر وب و موبایل در دسترس است و یکی از بهترین رابط های کاربری در بازار را ارائه می دهد. 

بیش از 4 میلیون بار دانلود نشان می دهد که بسیاری از کاربران کریپتو به این کیف پول اعتماد کرده اند. پشتیبانی از کیف پول های سخت افزاری مانند Ledger امنیت بیشتری را فراهم می کند. اگرچه فقط از بلاک چین و ATOM به عنوان یک رمز پشتیبانی می کند، اما اگر نمی خواهید مستقیماً با سایر مناطق کازموسی تعامل داشته باشید، ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد. 

بهترین کیف پول سخت افزاری کازموس

Cosmostation

Cosmostation یکی از اولین کیف پول‌های بومی برای اکوسیستم Cosmos بوده است و آن را به انتخابی عالی برای کاربرانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند بیشتر در مناطق مختلف Cosmos معامله کنند. این کیف پول کازموس، از دارایی‌های رمزنگاری خارج از شبکه Cosmos پشتیبانی نمی‌کند، اما با پشتیبانی از تقریباً همه مناطق بر اساس Cosmos SDK امتیاز کسب می‌کند. 

به عنوان کیف پول موبایل، کیف پول دسکتاپ و کیف پول افزونه مرورگر موجود است و به شما امکان می دهد با تمام برنامه های غیرمتمرکز موجود در زنجیره های مختلف تعامل داشته باشید. همچنین پشتیبانی ذخایر ATOM  بومی را ارائه می دهد.

همچنین دارای بلوک، شبکه و کاوشگر قرارداد هوشمند به عنوان ستون اصلی زیرساخت Cosmos است. این ابزارها همه چیز را برای کشف جزئیات اکوسیستم کازموس در اختیار شما قرار می دهند. اگر تصمیم دارید در صنعت ارزهای دیجیتال فعالیت کنید، داشتن یک کیف پول ایمن ضروری خواهد بود. 
می توانید از میان والت های رمزارزها، کیف پول  ATOM را انتخاب کنید. برای دریافت راهنمایی های جامع تر با 20پیمنت در ارتباط باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد