کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک

توسط : تیم محتوا
1,510

کیف پول اتمیک که در سال 2017 توسط کنستانتین گلادیچ، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Changelly به عنوان سواپ اتمی راه اندازی شد، از بیش از 500 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. به عنوان یک پلتفرم امن با سرعت، حریم خصوصی و ناشناس بودن افزایش یافته، این کیف پول برای سرمایه گذاران جدید و فعلی ارزهای دیجیتال مناسب است.

مزایای استفاده از کیف پول اتمیک

از جمله مزیت های این کیف پول می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

سازگاری با دستگاه

کیف پول اتمیک با سیستم هایی مانند ویندوز، اندروید، iOS ، MacOS سازگار است.

پشتیبانی از انواع دارایی های کریپتو

این کیف پول را می توان برای ذخیره، مبادله و مبادله بیش از 500 دارایی رمزنگاری به صورت ناشناس استفاده کرد.

کیف پول اتمیک

رابط کاربری ساده

استفاده از این کیف پول آسان است و آن را به گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاران جدید و باتجربه ارزهای دیجیتال تبدیل می کند.

کلیدهای خصوصی رمزگذاری شده 

برای ایمن نگه داشتن کیف پول اتمیک، کلیدهای خصوصی رمزگذاری شده و در دستگاه های کاربران ذخیره می شوند.

معایب کیف پول Atomic

از سویی دیگر، این کیف پول، با معایبی بشرح ذیل همراه است:

تعداد محدودی از دارایی‌های کریپتو 

اگرچه می‌توان ارزهای دیجیتال را با استفاده از کارت‌های بانکی در کیف پول خریداری کرد، اما تعداد آنها محدود است. فقط بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، XRP ریپل و بیت کوین کش را می توان در کیف پول خرید.

سازگار با سخت افزار نیست

کیف پول مانند سایر کیف پول های نرم افزاری با سخت افزار سازگار نیست.

پیشنهاد مطالعه:خرید ارز دیجیتال از صرافی بدون احراز هویت

امکانات کیف پول اتمیک

می توان گفت، کیف پول اتمیک یک کیف پول غیرمتمرکز است که چندین ارز دیجیتال را در خود جای می دهد و دارای نسخه های دسکتاپ و موبایل است. این کیف پول با رابط کاربری ساده ای همراه بوده و به عنوان گزینه ای مناسب در صنعت ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می شود. 

این کیف پول علاوه بر ایجاد فرصتی برای مبادله، مبادله یا تبدیل دارایی‌های مبتنی بر رمزنگاری، به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق روش‌های مختلف مانند برنامه‌های سرمایه‌گذاری و بازگشت نقدی، جوایزی کسب کنند. این پلتفرم دارای پشتیبانی 24/7 مشتری است.

کیف پول از دارایی های رمزنگاری متنوعی از جمله:

•    بیت کوین

•    اتریوم

•    XRP ریپل

•    بیت کوین کش

•    لایت کوین

امنیت

به عنوان یک کیف پول، کاربران کیف پول اتمیک بر کلیدهای خصوصی خود نظارت کامل دارند. از نظر امنیت، کیف پول در صنعت ارزهای دیجیتال شهرت پیدا کرده است. برای مجاز کردن هرگونه تراکنش، کیف پول اتمی از کاربران می‌خواهد رمز عبور خود را وارد کنند. 

کاربران می توانند حساب های خود را با یک عبارت 12 کلمه ای پشتیبان بازیابی کنند که به طور تصادفی زمانی که کاربران کیف پول Atomic خود را برای اولین بار راه اندازی می کنند ایجاد می شود. اگرچه کد برنامه نویسی کیف پول اتمیک برای بررسی همتایان در دسترس نیست (یعنی منبع باز نیست)، این پلتفرم منابعی را در مورد نحوه ایمن کردن کیف پول خود به کاربران ارائه می دهد. 

یکی از این منابع اهمیت دسترسی به کیف پول با یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) را برجسته می کند.

 VPN شبکه ای است که با ایجاد یک شبکه خصوصی از یک شبکه عمومی به شما حریم خصوصی و ناشناس بودن می دهد. کیف پول اتمی تا ژوئن 2023 از اعتبار بالایی در امنیت برخوردار بود، زمانی که هکرهای مرتبط با گروه بدنام لازاروس کره شمالی بیش از 35 میلیون دلار دارایی های رمزنگاری شده را از کاربران کیف پول سرقت کردند و وجوه را از طریق Sinbad.io، یک سرویس اختلاط سکه، شستشو دادند.

کیف پول اتمیک

حریم خصوصی و ناشناس بودن

کیف پول اتمیک در حریم خصوصی و ناشناس بودن، در جایگاه ویژه ای قرار دارد. استانداردهای تأیید و KYC برای دسترسی به وجوه ذخیره شده در کیف پول ضروری نیستند. در حالی که کیف پول یک آدرس جدید برای هر تراکنش ایجاد نمی کند و به صورت coinjoin فعال نیست، تراکنش ها کاملاً ناشناس هستند. 

برای اینکه یک کیف پول بتواند تراکنش‌های coinjoin را فعال کند، باید از روش‌های ناشناس کردن تراکنش‌ها پشتیبانی کند.

راه اندازی کیف پول

راه اندازی کیف پول در رابط های مختلف (اعم از دسکتاپ یا موبایل) نسبتاً آسان است. درست مانند سایر کیف پول‌های نرم‌افزاری، راه‌اندازی از سه الگوی اصلی پیروی می‌کند که شامل دانلود و نصب، پشتیبان‌گیری از عبارت اولیه ۱۲ کلمه‌ای و تنظیم رمز عبور کیف پول می شود.

دسکتاپ

برای دانلود و نصب کیف پول اتمیک، به وب سایت مراجعه کرده و روی «دانلود» در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. مطمئن شوید که نرم افزاری را دانلود کنید که با هر یک از این دستگاه ها - Windows، MacOS، Debian، Ubuntu یا Fedora سازگار است.

پس از دانلود کیف پول، برای نصب فایل روی آن دوبار کلیک کنید. در مرحله بعد، کیف پول را در دستگاه خود باز کرده و روی «ایجاد کیف پول» کلیک نمایید. راه اندازی یک رمز عبور قوی و ایمن را ادامه دهید، رمز عبور را تکرار کنید، روی «تنظیم رمز عبور» کلیک کرده و اجازه دهید کیف پول بارگیری شود.

در این مرحله عبارت 12 کلمه ای پشتیبان ایجاد می شود که باید آن را یادداشت کرده و در جای امنی قرار دهید. سپس روی "open wallet" کلیک کنید. پس از آن گزینه فعال کردن کیف پول اتمیک را وارد کنید تا گزارش ها برای شما ارائه شوند. این بخش به صورت فرآیندی ناشناس انجام شده و اجازه می دهد خطاها را به راحتی تشخیص دهید.

برای حفظ امنیت کیف پول خود، مهم است که از رمز عبوری استفاده کنید که قبلاً هرگز از آن استفاده نکرده اید. این بدان دلیل است که ممکن است در گذشته با همان رمز عبور در پلتفرم های دیگری ثبت نام کرده باشید یا ممکن است شخص دیگری قبلاً آن را دیده باشد. 

مهم است که رمزعبور کیف پول اتمیک خود را ایمن نگه دارید، زیرا زمانی که آن را گم یا فراموش کنید، نمی توان آن را جایگزین کرد، بنابراین وجه از دست می رود. به یاد داشته باشید که عبارت بک آپ 12 کلمه ای خود را ایمن نگه دارید.  از آنجایی که کیف پول گذرواژه‌ها و عبارات اولیه کاربران را نگه نمی‌دارد، ایمن نگه داشتن چنین اعتبارنامه‌هایی تنها تضمین دسترسی به وجوه شماست.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد ارزی از Patreon

نسخه موبایلی کیف پول اتمیک

برای دانلود نسخه موبایلی کیف پول ، به گوگل پلی استور برای دستگاه های اندرویدی یا اپل اپ استور برای iOS مراجعه کنید. اپلیکیشن Atomic Wallet را جستجو کرده و دانلود کنید. پس از باز کردن برنامه، دو گزینه به شما ارائه می شود که شامل ایجاد یک کیف پول جدید یا بازیابی از پشتیبان می شود

روی ایجاد یک کیف پول اتمیک جدید کلیک کنید، یک رمز عبور اصلی تنظیم کرده و رمز عبور را تأیید کنید و اجازه دهید کیف پول بارگیری شود. سپس عبارت backup seed به شما نمایش داده می شود که باید حداقل در دو مکان مختلف نوشته و ذخیره شود. به یاد داشته باشید، این کلید سرمایه شماست.

اگر می خواهید کیف پول یکسانی را در دو رابط مختلف، یعنی دسکتاپ و موبایل داشته باشید، عبارت بک آپ 12 کلمه ای شما مفید خواهد بود. در این حالت به جای ایجاد یک کیف پول جدید، بر روی "بازیابی کیف پول" کلیک کنید.

قابلیت استفاده کیف پول

کیف پول اتمیک یک کیف پول بین پلتفرمی است و به این ترتیب، کاربران می توانند از طریق نسخه دسکتاپ کیف پول به دارایی های رمزنگاری خود در رایانه خود دسترسی داشته باشند. کیف پول با سخت افزار سازگار نیست و از اتصالاتی مانند بلوتوث و سایر دستگاه های سیمی پشتیبانی نمی کند. با این حال، یک رابط کاربر پسند دارد.

با دانلود کیف پول برای موبایل در پلتفرم‌های اندروید و iOS، کاربران می‌توانند از طریق تلفن هوشمند خود به وجوه خود دسترسی مستقیم داشته باشند. در فروشگاه Google Play، این کیف پول دارای رتبه 4.4 ستاره با بیش از 65000 بررسی است.

بسیاری از بررسی ها مثبت هستند و مکمل رابط کاربری دوستانه و هزینه های تراکنش هستند. با این حال، به نظر می‌رسد دیگران از باگ‌های بیش از حد، کارمزدهای بالا و «آرزوی» گزینه فروش مستقیم رمزارز در کیف پول شکایت دارند.

کیف پول اتمیک

خدمات مشتری

کیف پول اتمیک پشتیبانی مشتری 24/7 را در اختیار کاربران قرار می دهد، با گزینه ای برای استفاده از صفحه راهنمای وب سایت، ایمیل، سیستم بلیط یا چت زنده.

هزینه و کارمزد

دانلود Atomic Wallet برای رابط دسکتاپ یا موبایل کاملا رایگان است. با این حال، کاربران ملزم به پرداخت هزینه تراکنش (کارمزد شبکه) برای تکمیل معاملات هستند. این کارمزدها به ماینرهای کریپتو تعلق می گیرد. کسانی که وظیفه دارند بلوک تراکنش ها را تأیید کنند و آنها را به بلاک چین اضافه کنند.

هزینه های شبکه به نوع تراکنش که تسهیل می شود بستگی دارد. به عنوان مثال، هزینه های شبکه برای اتریوم به کارمزد اتر اتریوم اندازه گیری شده در Gwei بستگی دارد. هنگامی که شبکه اتریوم شلوغ است، هزینه های اتر نسبتاً بالاتر است.

هزینه های شبکه همچنین می تواند بر اساس تعداد ورودی هایی که یک تراکنش ممکن است داشته باشد متفاوت باشد. به عنوان مثال، از آنجایی که هیچ اسکناس 75 دلاری وجود ندارد، می توان آن را به سه بخش تقسیم کرد - 50، 20 دلار و 5 دلار. همین امر در مورد تراکنش های BTC، LTC و DGB نیز صدق می کند. اگر قصد دارید 0.2 بیت کوین را به کیف پول اتمیک ارسال کنید، تراکنش به احتمال زیاد به دو بخش 0.1 بیت کوین و 0.1 بیت کوین تقسیم می شود، که نشان می دهد در مقایسه با تراکنش با یک ورودی، هزینه شبکه بالاتری را پرداخت خواهید کرد.

به طور مشابه، هزینه های شبکه را می توان با کلیک کردن بر روی "تنظیم هزینه" و تنظیم نوار لغزنده در صفحه ارسال سفارشی کرد. درک این نکته مهم است که سفارشی کردن کارمزدهای شبکه سرعت تراکنش ها را تعیین می کند. به عنوان مثال، اگر A و B هر دو قصد ارسال 0.1 BTC را داشته باشند و هزینه های شبکه خود را به ترتیب به 10 دلار و 0.99 دلار سفارشی کنند، "طبیعی" است که ماینرها ابتدا برای تأیید تراکنش A به رقابت بپردازند.

هنگام خرید رمزنگاری در کیف پول اتمیک با استفاده از کارت بانکی توسط یک شریک شخص ثالث  Simplex تسهیل می شود. چنین تراکنش هایی برای هر تراکنش 2% و حداکثر 10 دلار هزینه دارند. هزینه های بانکی نیز ممکن است بسته به سیاست های اساسی اعمال شود.

در نهایت، کیف پول اتمیک 0.5 درصد کارمزد مبادله می کند. با این حال، این کارمزد دیگری را که شرکای شخص ثالث کیف پول ممکن است در طول یک تراکنش دریافت کنند، مستثنی می کند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین کیف پول سخت افزاری کازموس

نکات مهم هنگام خرید کیف پول ارزهای دیجیتال

از مهم ترین نکاتی که پیش از انجام تراکنش و ذخیره سازی رمز ارزها باید به آن توجه کنید، در اختیار گرفتن کیف پول سخت افزاری ارزهای دیجیتال است. برای کمک به تعیین کیف پولی که برای شما بهترین کارکرد را دارد، یک فرآیند بررسی جامع از برترین کیف پول‌های نرم‌افزار ارزهای دیجیتال را انجام شده است.

تیم محققان بیش از 40 نقطه داده را جمع آوری کردند و تحقیقات گسترده ای را برای هر یک از 19 شرکتی که در خصوص کیف پول اتمیک بررسی شده است، انجام دادند. تیم بررسی کننده که در این زمینه متخصص هستند، هر کیف پول را آزمایش کردند تا دیدگاه کیفی خود را نشان دهند.

 شرکت‌هایی با ویژگی‌های غنی، مانند پشتیبانی از تعداد زیادی از دارایی‌های رمزنگاری، امکان همگام‌سازی با کیف پول‌های سخت‌افزاری به کاربران و امکان سفارشی‌سازی هزینه‌ها در رتبه‌های بالایی قرار گرفتند.

کیف پول اتمیک

جمع بندی

کیف پولAtomic  از چندین دارایی مبتنی بر کریپتو پشتیبانی می کند و به کاربران امکان خرید، مبادله و تبدیل ارزهای رمزنگاری شده را می دهد و آن را به عنوان یک رقیب در بین همتایان خود می سازد. با رابط کاربری آسان، این کیف پول برای سرمایه‌گذاران جدید و موجود ارزهای دیجیتالی مناسب است که در حین مدیریت سبد و تراکنش‌های خود به سرعت، امنیت، حریم خصوصی و ناشناس بودن می‌خواهند. برای خرید کیف پول اتمیک، با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد