کسب درآمد ارزی از سایت Guru

کسب درآمد ارزی از سایت Guru

توسط : تیم محتوا
1,542

آیا می توانید با Guru.Com درآمد کسب کنید؟ آیا به دنبال بستری هستید که بتواند به طور منظم کار آزاد را برای شما فراهم کند؟ اگر چنین است، ممکن است در نظر داشته باشید که از وب سایت Guru.com برای یافتن منابع درآمد قابل اعتماد استفاده کنید. برای کسب درآمد ارزی از سایت Guru، می توانید با کارشناسان 20پیمنت مشورت کنید و از طریق آنها درآمد ارزی خود را به ریال ایران تبدیل نمایید.

درباره Guru.com 

Guru.com یک سایت قانونی است که به مردم در سراسر دنیا برای یافتن کار کمک می کند. Guru.com مجموعه مهارت های مختلفی را ارائه می دهد، بنابراین، می توانید در حسابداری، بازاریابی و زمینه های دیگر کار پیدا کنید. سایت گورو سابقه طولانی در بخش خود دارد و خود را به عنوان یک روش قابل اعتماد برای اتصال افراد به موقعیت های پاداش ثابت کرده است.

این شرکت در سال 1998 تأسیس شد، تنها چند سال پس از آن که اینترنت در دسترس مصرف کنندگان و کارگران معمولی در سراسر جهان قرار گرفت. بنابراین، آنها بیش از 20 سال است که در این تجارت هستند. Guru  در ابتدا متقاضیان با فناوری پیشرفته را به موقعیت های کاری کوتاه مدت متصل کرد. با به دست آوردن جای پایی در بازار، عرضه های خود را گسترش داد. شما هم می توانید برای کسب درآمد ارزی از سایت Guru اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه:خرید ارز دیجیتال از صرافی بدون احراز هویت

ارتباط کارفرمایان و فریلنسرها

این پلتفرم فریلنسر به ارتباط کارفرمایان و فریلنسرها کمک می کند. کارفرمایان می توانند شرح شغل خود را به همراه جزئیات مربوط به نوع دستمزد ارائه شده ارسال کنند. فریلنسرها می‌توانند اطلاعاتی در مورد مهارت‌ها و خدمات خود ارسال کنند و به عنوان یک فریلنسر توسط یک کارفرما از آنها دعوت شود تا یک پیشنهاد برای خدمات خود ارسال کنند.

انعطاف پذیری سایت نشانه قانونی بودن آن است. این انعطاف‌پذیری نشان می‌دهد که نیازهای فریلنسرها و کارفرمایان را برآورده می‌کند و در پایداری آن موثر است. Guru.com اقدامات مختلفی را برای محافظت از شما به عنوان یک فریلنسر در نظر گرفته است. در این بررسی با این موارد آشنا خواهید شد.

این نیز نشان دهنده حقانیت آنهاست.

نحوه عملکرد سایت گورو

اگر می خواهید برای کسب درآمد ارزی از سایت Guru اقدام کنید، ابتدا باید کار با آن را بشناسید. به عنوان مثال، کارفرمایانی که علاقه مند به کار با شما هستند، می توانند بازخورد منصفانه و شفافی در مورد کاری که انجام داده اید داشته باشند.

متأسفانه ذکر این نکته در اینجا مهم است که سیستم بررسی می تواند به روش های مختلفی مورد سوء استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، یک رقیب به راحتی می تواند شما را برای انجام یک کار استخدام کند، بدون اینکه شما بدانید که او بررسی را ترک می کند. سپس آنها می توانند به شما یک بررسی بسیار بد بدهند تا رتبه بندی کلی شما را کاهش دهند.

همچنین هر کارمند موظف است قبل از شروع کار، جدول زمانی و شرایط پرداخت موافقت کند. این به شما مقداری محافظت می‌دهد و احتمال اینکه فریلنسر یا کارفرما باشید کمتر مورد کلاهبرداری قرار می‌گیرد. این پلت فرم دارای سیستمی است که به کارفرمایان اجازه می دهد وجوه را واریز کنند.

بنابراین، فریلنسرها می توانند قبل از شروع کار اطمینان حاصل کنند که بودجه در دسترس است و می توانند روی کسب درآمد ارزی از سایت Guru حساب باز کنند.

کسب درآمد ارزی از سایت Guru

پایگاه کاربری سایت guru

Guru.com پایگاه کاربر زیادی دارد. این نیز نشان می دهد که سایت قانونی است. آنها بیش از 3 میلیون کاربر دارند. آنها همچنین هر ماه بیش از یک میلیون بازدید کننده از سایت خود دریافت می کنند. پلتفرم در ابتدا رایگان است. بنابراین، با یک حساب بیسیک می توانید تا 10 پیشنهاد در ماه را بدون هیچ هزینه ای ارسال کنید.

هر زمان که کاری را تکمیل می کنید، مبلغ پرداختی شما به حساب Guru.com شما واریز می شود. از آنجا می توانید پول نقد خود را به PayPal یا سایر حساب ها انتقال دهید. آنها اغلب با پرداخت سریع مشکلی ندارند. با این حال، اگر می خواهید از Guru.com با پتانسیل کامل خود از این سایت برای  کسب درآمد ارزی از سایت Guru استفاده کنید، باید برنامه های عضویت آنها را در نظر بگیرید.

برنامه های عضویت  Guru.com

هنگامی که برای اولین بار در Guru.com ثبت نام کردید، یک عضویت پایه دریافت خواهید کرد. عضویت Basic شما همیشه رایگان است اما امکانات آن محدود است. اگر گزینه های بیشتری از نظر تعداد پروپوزال هایی که می توانید در ماه ارسال کنید، می خواهید، می توانید عضویت پولی را برگزینید.

با این حال، حتی با عضویت پایه، شما همچنان مجبور خواهید بود در هنگام دریافت کار، هزینه شغلی بپردازید. این بر اساس ارزش کار محاسبه می شود. با یک حساب بیسیک، همچنین باید برای هر آزمون مهارتی که انجام می دهید، 4.95 دلار بپردازید.

آزمون مهارت سایت Guru

آزمون مهارت یک ویژگی ضروری در سایت است. هر زمان که کسی قصد استخدام یک فریلنسر را دارد، به مهارت های اثبات شده ای که دارد نگاه می کند. آنها سیستم رتبه بندی داخلی را در سایت در نظر می گیرند که شامل آزمون های مهارت است. 

پیشنهاد مطالعه:کیف پول اتمیک

طرح های پولی گورو

بنابراین اگر قصد دارید برای کسب درآمد ارزی از سایت Guru اقدام کنید تا چندین شغل داشته باشید، ارزش سرمایه گذاری را دارد که از یک طرح پولی استفاده کنید که به شما امکان می دهد در این آزمون های مهارتی به خوبی ظاهر شوید.

وقتی به ویژگی‌های بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از بین چهار عضویت پولی آن‌ها انتخاب کنید. اینها برنامه پایه +، حرفه ای، تجاری و اجرایی هستند. اگر سالانه پرداخت کنید، طرح پایه به اضافه 8.95 دلار در ماه هزینه دارد. در صورت پرداخت ماهانه، هزینه 11.95 دلار برای هر خواهد بود

مانند طرح پایه، 9 درصد کارمزد جذب می کند. حق الزحمه شغلی شما هزینه ای است که از ارزش فاکتور کار دریافت می شود. بنابراین، برای مثال، اگر فاکتور روی کار 100 دلار باشد و سطحی که شما به عنوان یک فریلنسر در آن هستید، حکم می کند که نرخ کارمزد شغل شما 9 درصد باشد، هزینه کار 9 دلار خواهد بود.

روش دریافت درآمد از Guru

پس از کسب درآمد ارزی از سایت Guru ، گزینه های مختلفی برای پرداخت هزینه کار وجود دارد. شخصی که شما را استخدام می کند می تواند تمام آن را بپردازد. آنها می توانند انتخاب کنند که پرداخت را با شما تقسیم کنند تا شما بخشی را بپردازید. همچنین می توانید تمام هزینه را بپردازید.

درصدی که برای کارمزد دریافت می‌شود، با حرکت به سمت طرح‌های گران‌تر کاهش می‌یابد. با یک برنامه Basic+، جستجو را نیز تقویت خواهید کرد. این افزایش جستجو، نمایه شما را در رتبه‌بندی بالا می‌برد و جستجو را برای کارفرمایانی که به فریلنسرهایی مانند مهارت‌های شما علاقه مند هستند را آسان‌تر می‌کند. بدین ترتیب  وقتی در پلتفرم جستجو می‌کنند، شما را پیدا خواهند کرد.

این طرح همچنین به شما امکان دسترسی به بخش پرسش و پاسخ را می دهد تا بتوانید با پرسیدن سوال در مورد هر شغلی که به آن علاقه دارید، دید خود را بهبود ببخشید. برنامه‌های حرفه‌ای، تجاری و اجرایی تقریباً 9 دلار برای هر ردیف افزایش می‌یابد.

کسب درآمد ارزی از سایت Guru

پرداخت هزینه اشتراک سالانه

با کسب درآمد ارزی از سایت Guru زمانی که هزینه طرح را به صورت سالانه پرداخت می‌کنید، هزینه طرح اجرایی 39.95 دلار در ماه است. با این حال، همه این طرح ها مزایایی را ارائه می دهند که با طرح Basic+ دریافت نخواهید کرد.

به عنوان مثال، شما می توانید از مظنه های ممتاز با همه این طرح ها استفاده کنید. مظنه ممتاز، امتیاز طرح شما را با رنگ سبز برجسته می کند و به شما شانس بیشتری برای دیده شدن مظنه خود در میان سایر موارد برای یک موقعیت خاص می دهد.

این برنامه‌ها همچنین به شما امکان می‌دهند بخشی از پیشنهادات خود را در سال آینده تحویل دهید. با طرح Basic+، باید اطمینان حاصل کنید که تمام پیشنهادات خود را در سال اشتراک خود مصرف کرده اید وگرنه آنها را از دست خواهید داد.

سطوح بالاتر همچنین به شما امکان می دهد به وب سایت خود پیوند دهید. بنابراین، می توانید سایر خدمات را در سایت خود به نمایش بگذارید و ترافیک را از Guru.com به آن هدایت کنید.

نحوه درخواست کار در سایت گورو

برای درخواست کار و کسب درآمد ارزی از سایت Guru ، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. می توانید یک حساب کاربری پایه ایجاد کنید یا یکی از حساب های پولی را برگزینید. برای ایجاد حساب کاربری در پلتفرم باید 18 سال یا بیشتر داشته باشید. نام کاربری و رمز عبور خود را انتخاب کرده و سپس نمایه خود را تکمیل خواهید کرد. نمایه شما باید حاوی اطلاعاتی در مورد خدماتی باشد که ارائه می دهید.

از آنجایی که این یک صفحه فروش است، باید میزان علاقه ای را که می توانید ایجاد کنید با اضافه کردن نظرات افرادی که در گذشته از خدمات شما استفاده می کردند، به حداکثر برسانید. برای کمک بیشتر به شما باید جزئیاتی در مورد داستان برند خود ارائه دهید.

کارفرمایان بالقوه می توانند نمایه شما را با جستجو پیدا کنند. همچنین می توانید همانطور که قبلاً در این بررسی Guru.com ذکر شد هزینه طرح را پرداخت کنید تا نمایه شما در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. اگر کارفرمایی به شما علاقه مند است، می تواند از شما دعوت کند تا برای شغلی که در نظر دارند، پیشنهادی ارائه دهید و به کسب درآمد ارزی از سایت Guru دست یابید.

گزینه Find Jobs

از سویی دیگر، نیازی نیست منتظر بمانید تا شخصی نمایه شما را به این شکل ببیند زیرا می توانید برای مشاغلی که قبلاً ارسال شده اند درخواست دهید. بنابراین، می توانید به منو بروید و روی Find Jobs کلیک کنید. هنگامی که آنجا هستید، می توانید کلمات کلیدی را وارد کنید که مستقیماً با مهارت های شما یا خدماتی که ارائه می دهید مرتبط هستند. 

این پلتفرم اطلاعاتی را در مورد لیست های شغلی فعلی که مربوط به حوزه های مورد علاقه شما است در اختیار شما قرار می دهد. معمولاً، بر اساس میزانی که مایلید در مجموع برای آن کار کنید، پیشنهاد می دهید. با این حال، هنگامی که قیمت خود را ارسال می کنید، می توانید آن رقم را برای جذاب تر کردن آن تجزیه کنید.

به عنوان مثال، اگر تخمین می زنید که یک کار سه ماه طول می کشد، می توانید یک رقم هفتگی برای پیشنهاد خود ارائه دهید و مشخص کنید که در هفته است. به همین ترتیب، اگر فکر می‌کنید که یک کار فقط چند ساعت طول می‌کشد، می‌توانید جزئیاتی را در مورد میزان دستمزدی که در هر ساعت انتظار دارید برای کسب درآمد ارزی از سایت Guru ارائه کنید.

پیشنهاد مطالعه:مهم ترین نکات برای خرید بیت کوین

ارسال نمونه کارها

هر زمان که یک نمونه ارسال می کنید، معمولاً اطلاعاتی در مورد اینکه چند نفر دیگر نیز نمونه فرستانده اند دارید. این به شما ایده می دهد که چقدر کار رقابتی است. یکی از مشکلات این سایت این است که گاهی اوقات سطح رقابت برای برخی از مناطق بسیار بالاست. 

بنابراین افراد زیادی در حال رقابت هستند که قیمت یک شغل را پایین می آورند. این افراد ممکن است خدماتی با کیفیت متفاوت از شما ارائه دهند، اما کارفرما ممکن است آنها را به دلایل متفاوتی نسبت به شما انتخاب کند. اگر یک حساب Basic+ یا بالاتر دارید، می‌توان از پیشنهادات شما برای پیام‌های فروش استفاده کرد.

بنابراین، در کنار ارسال پیشنهاد خود، می‌توانید از برخی از پیشنهادات خود برای ارسال پیامی به مشتری استفاده کنید که قیمت شما را بیش از پیش برجسته کند.

تست های مهارت در Guru.com چیست؟

اگر برای کسب درآمد ارزی از سایت Guru برنامه ریزی می کنید، باید در آزمون مهارت شرکت کنید. آزمون مهارت بخش مهمی از سایت است. تقریباً با هر مهارتی که می توانید به آن فکر کنید، آزمون های مهارتی وجود دارد. برای مثال، اگر خدمات ترجمه ارائه می‌دهید، آزمون‌های مهارتی مرتبط با آن وجود دارد.

به طور مشابه، اگر شما یک کپی رایتر هستید، آزمون‌های مهارتی مربوط به آن حوزه نیز وجود دارد. برخی از آزمون‌های مهارت، مانند آزمون مهارت ورود داده‌ها، مربوط به فریلنسرها در امور مالی و طیف وسیعی از زمینه‌ها است.

نمره دقیق آزمون مهارت شما در نمایه شما نشان داده نخواهد شد، بنابراین کارفرمایان بالقوه فقط می دانند که شما در آزمون موفق شده اید. وقتی یک کارفرما به نمایه شما نگاه می کند، به دنبال نوع آزمون مهارتی است که شما قبول کرده اید. آنها می خواهند بدانند که شما ثابت کرده اید که می توانید نوع خدمات مورد نیاز آنها را ارائه دهید.

کسب درآمد ارزی از سایت Guru

فعالیت در سایت گورو

فعالیت و کسب درآمد ارزی از سایت Guru می تواند نقش مهمی در روند کاری شما داشته باشد. موفقیت در آزمون مهارت این سایت می تواند در ارتقا شغلی شما کمک باشد. از طرفی به دریافت مشاغل بهتر نیز می انجامد. به عنوان مثال، اگر دو نفر برای یک موقعیت درخواست داده باشند و پیشنهادات آنها تقریباً یکسان باشد و کارفرما ببیند که یکی از متقاضیان دو آزمون مهارت بیشتری نسبت به دیگری گذرانده است، ممکن است شخصی را انتخاب کنند که نشان داده است از طریق نمایش لوگوهای آزمون مهارت های بیشتری داشته باشند. این به نفع شماست که تا حد امکان در آزمون‌های مرتبط با مهارت‌هایی که ارائه می‌دهید قبول شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد