نتایج جستجو
انتقال ارز با اسکریل Skrill
مقالات
توسط : تیم محتوا

ضمن آن که 20پیمنت به عنوان یکی از منابع معتبر در ایران، قادر است تا برای انتقال ارز با اسکریل و تبدیل آن به ریال، خدمات شایسته ای را به مشتریان خود ارائه نماید.

چگونگی انتقال ارز به ایران
مقالات
توسط : تیم خبری

انتقال ارز از کشوری به کشور دیگر در حالت استاندارد و به دور از هر گونه مشکل سخت نیست و فورا قابل پیگیری می باشد اما زمانی که محدودیت های اقتصادی مانند تحریم به وجود می آیند، کمی انتقال ارز به ایران یا هر کشور تحریم شده دیگری دشوار می شود.

چگونگی انتقال ارز به ایران
آموزش
توسط : تیم محتوا حواله ارزی

انتقال ارز به ایران در کشور های مختلف یکی از چالش های بزرگ برای مسافران، دانشجویان و حتی کاربران اینترنت می باشد. در این مطلب به ارائه راه کار های مناسب برای انتقال ارز به ایران اشاره کرده ایم.

افتتاح حساب خارج از کشور
مقالات
توسط : تیم خبری

افتتاح حساب خارج از کشور برای مصارف شخصی یا تجاری یکی از دغدغده های بزرگ ایرانی ها در وضعیت تحریم می باشد. با این وضعیت چطور می بایست برای فعالیت های تجاری یا شخصی خارج از کشور حساب بانکی باز کنیم و از خدمات آن استفاده نماییم؟

بهترین راه برای انتقال بین المللی پول چیست؟
مقالات
توسط : تیم محتوا حواله ارزی

برای انتقال بین المللی پول، از طریق شرکت های مجاز برای انتقال ارز، شما می توانید پول خود را سریع تر انتقال دهید و به احتمال زیاد هزینه های کمتری را پرداخت خواهید کرد. در انتخاب این شرکت ها، هزینه شارژ، سرعت تحویل، محدودیت های انتقال ارز و پشتیبانی مشتری را با هم مقایسه نمایید.

چگونه می توانم در خارج از کشور انتقال ارز از حساب بانکی خود را انجام دهم؟
مقالات
توسط : تیم محتوا حواله ارزی

انتقال ارز از حساب بانکی بین کشورها،لازم است از نرخ رقابتی ارز و هزینه های تبادل ارز آگاهی داشته باشید. انتقال ارز از طریق پورتال بانک، شرکت های آنلاین انتقال پول مانند وسترن یونیون و پی پال امکان پذیر است.