نتایج جستجو
خرید و فروش رمز ارز پلی گان ( ماتیک )
مقالات
توسط : تیم محتوا

پلی گان یک ارز دیجیتال با توکن MATIC است. این یک پلتفرم فناوری است که شبکه‌ های بلاک چین را قادر می‌سازد به هم متصل و مقیاس شوند. این پلتفرم، با استفاده از بلاک چین اتریوم عمل کرده و پروژه های مبتنی بر اتریوم را به هم متصل می نماید.

ایمن ترین کیف پول رمز ارز
مقالات
توسط : تیم محتوا

طبق یک مطالعه، تقریباً 40 درصد از دارندگان ارزهای دیجیتال رمز عبور خود را در مقطعی از دست داده اند. استفاده از ایمن ترین کیف پول رمز ارز می تواند در این خصوص، شما را یاری کند.

همه آنچه باید درباره رمز ارز گرم و شبکه تان بدانید!
مقالات
توسط : تیم خبری

رمز ارز گرم که چند سالی است توسعه آن توسط تلگرام در دست گرفته شده است در حال حاضر یکی از خبر ساز ترین ارز های دنیا بشمار می رود. تلگرام برای این رمز ارز شبکه نامتمرکز منحصربفرد تان را توسعه داده است.

بانک مرکزی جمهوری خلق چین به سمت استفاده از رمز ارز ها پیش می رود
اخبار
توسط : تیم خبری

بانک مرکزی جمهوری خلق چین به عنوان یکی از بزرگ ترین و سرمایه دار ترین بانک های اقتصادی دنیا، قصد دارد به سمت استفاده از رمز ارز ها برای فعالیت های اقتصادی حرکت کند؛ این خبر قطعا بازار ارز های دیجیتال را متمایز خواهد کرد.

رمز ارز لیبرا فیسبوک چیست؟
مقالات
توسط : تیم ارز دیجیتال

فیسبوک به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال تکنولوژی برنامه های رمز ارز خودش را فاش کرد. در ادامه می توانید تمام آنچه باید در خصوص رمز ارز لیبرا فیسبوک و کیف پول کالیبرا آن بدانید را مطالعه کنید.

مزارع استخراج رمز ارز برای اقتصاد و انرژی کشور سم هستند
خبر روز
توسط : تیم خبری

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: راه‌اندازی مزارع استخراج رمز ارز و بیت کوین برای اقتصاد و انرژی کشور سم به شمار می‌روند و عمده افراد فعال در این زمینه به دنبال پولشویی هستند.