کسب درآمد ارزی از سایت VIPKID

کسب درآمد ارزی از سایت VIPKID

توسط : تیم محتوا
1,443

اگر به دنبال یک پلتفرم قوی برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی هستید، می توانید به سایت VIPKid مراجعه نمایید. در این فضای آموزشی آنلاین، معلمین و زبان آموزانی که در گروه سنی چهار تا دوازده سال می باشند، با مدت ESL پیش خواهند رفت. مدرسین می توانند با ایجاد اکانت، کسب درآمد ارزی از سایت VIPKid را داشته و درآمد خوبی را دریافت نمایند.

از سویی دیگر، دانش آموزان نیز با ثبت نام در این سایت، از امکانات آموزشی آن استفاده خواهند نمود. می توان گفت این سایت یکی از معتبر ترین سایت آموزشی زبان و به عنوان یک مرجع برای زبان آموزی کودکان می باشد. د رحال حاضر یکصد مدرس در این مجموعه در حال تدریس هستند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی در سایت Graphicriver

این سایت، در کشور چین راه اندازی شده است و عمده مدرسینی که در سایت VIPKid در جهت آموزش زبان انگلیسی، فعالیت می کنند، دانش آموزانی از چین دارند. کلاس های این سایت به شکل خصوصی انجام شده و به صورت آنلاین می باشد. 

درصورتی که می خواهید به عنوان مدرس در این سایت مشغول شوید، لازم است که مجوز تدریس داشته و مدرک کارشناسی را دریافت کرده باشید و یا آن که نمره قبولی در تافل را داشته و ارائه نمایید. برای ثبت نام در سایت  VIPKid نیازی به پرداخت هزینه نیست.

کسب درآمد ارزی از سایت VIPKID

نحوه کسب درآمد ارزی از سایت VIPKid

برای آن که بتوانید در سایت VIPKid به خوبی درآمد ارزی داشته باشید، لازم است که به نکات ذیل توجه کنید : 

دراین سایت، ثبت ساعات تدریس، مطابق با زمان پکن بوده و مدرسین، لازم است که زمان خود را مطابق با این شهر کشور چین تنظیم نمایند. همچنین برای تدریس، نیازی به دانستن زبان چنین نخواهند داشت.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت schematicstore

این دوره ها مخصوص کودکان بین چهار تا دوازده سال بوده و مدرسین می بایست دارای مدرک کارشناسی زبان انگلیسی و یا مدرک قبولی در آزمون تافل را داشته باشند. در ابتدای کار، این سایت یک توافق نامه با دوره شش ماهه با مدرسین منعقد کرده و دستمزدها را متناسب با ساعتی بیست و دو دلار، ثبت می نماید.

کسب درآمد ارزی از سایت VIPKID

استخدام در سایت آموزشی VIPKID

برای کسانی که به دنبال آموزش زبان انگلیسی در دوره کودکی فرزندشان هستند، سایتVIPKID از موفق ترین و شناخته شده ترین سایت هایی است که در دنیا فعالیت خود را گسترش داده است. این مجموعه به جهت آموزش کودکان چینی راه اندازی شد تا بتوانند از طریق مدرسینی مجرب، انگلیسی را بیاموزند.

بنابر این در هر کجای دنیا که ساکن هستید، می توانید برای کسب درآمد ارزی در این سایت استخدام شوید.

البته باید اشاره کنیم که در این سایت، روند استخدام چندان هم ساده نیست و پیچیدگی های خاص خود را دارد. پیش از هر کاری، لازم است که برای خود در این سایت یک حساب کاربری ایجاد نمایید که درآن مشخصات شخصی تان را ثبت کنید.

پس از آن بایستی جهت معرفی خود، یک ویدئو به زبان انگلیسی تهیه کرده و خود را برای آزمون ارزیابی آنلاین آماده نمایید. از سویی دیگر برای آن که اطمینان حاصل شود که به رایانه و اتصال به اینترنت، مهارت های لازم را دارید، یک تست ساده را باید بگذرانید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت teespring

در صورتی که به عنوان مدرس تایید و انتخاب شدید، نیاز است که یک دوره آزمایشی را در این سایت طی نمایید. در دوره آزمایشی، شروع به تدریس کرده و به ازای ساعات آموزش، درآمد ارزی خود را دریافت خواهید کرد.

تجهیزات مورد نیاز برای کلاس VIPKID

به خاطر داشته باشید، برای آن که بتوانید تدریس موفق و حرفه ای در سایت VIPKID داشته باشید، به تجهیزاتی نیاز دارید. اولین موضوع این است که نیاز به اینترنت پر سرعت و قابل اطمینان دارید که بتوانید از طریق ویدئوکال آموزش خود را انجام دهید. 

سپس به سیستم رایانه یا لپ تاپ احتیاج خواهید داشت که دارای وب کم باشد تا امکان ارتباط تصویری با دانش آموز خود را داشته باشید. همچنین هدست دارای میکروفون از الزامات کار به شمار می آید. به خاطر داشته باشید که در سیستم رایانه خود نسخه های به روز شده گوگل کروم یا فایر فاکس را داشته و لااقل سیستم عامل ویندوز هفت را داشته باشید.

کسب درآمد ارزی از سایت VIPKID

نحوه ثبت نام در سایت VIPKid

اکنون اگر تصمیم گرفته اید، در سایت VIPKID به عنوان یک مدرس ثبت نام کنید، لازم است که ابتدا یک اکانت دراین سایت بسازید و فرم مشخصات خود را تکمیل نمایید. سپس قوانین و ضوابط ثبت شده در این سایت را مطالعه کرده و تایید نمایید. 

پس از آن نیاز است که مدارک خود را که شامل مدارک تحصیلی یا زبان و سابقه کاری می باشد، در سایت آپلود نمایید تا مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که از سوی سایت VIPKID مورد تایید قرار گیرید، یک دوره آزمایشی خواهید داشت تا در کنار یادگیری برخی نکات آموزشی، از خطاهای ممکن مبرا شوید. سپس می توانید زمان بندی خود را برای تدریس زبان انگلیسی در این سایت تهیه کرده و آموزش را شروع نمایید.

کسب درآمد ارزی از سایت VIPKID

VIPKID سایتی قانونی و قابل اعتماد 

می توان با اطمینان گفت که سایت VIPKID یک سایت دارای اعتبار بوده و کاملا قانونی فعالیت می کنند. بسیاری از مدرسین این سایت از شهروندان کشورهای کانادا و آمریکا می باشند. همچنین در این سایت، از مدرسینی استفاده می شود که مهارت و صلاحیت های لازم را داشته و به اندازه کافی در حوزه آموزش زبان انگلیسی، تجربه داشته باشند. 

آموزش در این سایت کاملا بر اساس دستورالعمل های تعیین شده صورت گرفته و برای گروه سنی چهار تا دوازده سال، یک روش مطمئن و موثر آموزش زبان انگلیسی به شمار می آید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت twine

تبدیل درآمد های ارزی به ریال

در صورتی که موفق به ثبت نام در سایت VIPKID  شدید، می توانید درآمدهای ارزی خود را از طریق 20پیمنت به ریال تبدیل کرده و در یکی از حساب های بانکی خود در ایران دریافت نمایید. 

برای دریافت درآمد ارزی خود نیاز به حساب ارزی و یا کارت های اعتباری ارزی مانند ویزا کارت و مسترکارت دارید. در صورتی که این کارت ها را در اختیار ندارید، می توانید آن ها را در 20پیمنت تهیه کنید و نگران نقد کردن درآمد ارزی خود نباشید. کارشناسان مجرب 20پیمنت شما را در این خصوص همراهی خواهند کرد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد