کیف پول Futures Cash

کیف پول Futures Cash

توسط : تیم محتوا
1,615

برای شروع معاملات در کیف پول  Futures Cash ، ابتدا باید وجوهی از Fiat and Spot Wallet خود را به کیف پول خود منتقل کنید. لطفاً توجه داشته باشید که USD-M Futures و COIN-M Futures یک کیف پول مشترک ندارند. برای انتقال وجوه به صندوق USD-M اطمینان حاصل کنید که در رابط تجاری USDures-M Futures قرار دارید. برعکس، برای انتقال وجوه به کیف پول COIN-M ، در رابط تجاری معاملات Futures COIN-M قرار دارید.

پیشنهاد مطالعهبهترین کیف پول سخت افزاری

چگونه می توان وجوه خود را به کیف پول  Futures Cash منتقل کرد؟

در رابط تجاری معاملات Futures Cash ، به پایین بروید تا دارایی ها را در پایین سمت راست صفحه خود بیابید. بعد ، روی انتقال کلیک کنید. نوع دارایی هایی را که می خواهید به حساب آینده خود منتقل کنید، انتخاب نمایید. Binance Futures از طیف گسترده ای از دارایی های رمزنگاری به عنوان وثیقه پشتیبانی می کند. شما می توانید دارایی هایی مانند USDT ، BUSD یا ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی شده یعنی بیت کوین و اتریوم را واریز کنید. مقدار را وارد کرده و روی تأییدکلیک کنید.

هنگامی که دارایی های شما با موفقیت به کیف پول  Futures Cash شما منتقل شد، می توانید موجودی را در دارایی ها بررسی کنید. اگر می خواهید مبلغ موجود در حساب آینده خود را به Fiat and Spot Wallet منتقل کنید، روی نماد Swap برای تغییر مقصد انتقال کلیک کنید. مبلغی را که می خواهید انتقال دهید وارد کرده و روی تأییدکلیک کنید.

کیف پول Futures Cash

معاملات  Futures Cash

معاملات Futures Cash برای اکثر مبتدیان آسان و قابل درک است. به این ترتیب ، این مکان مناسب برای کاربرانی است که تازه وارد معاملات رمزنگاری شده اند. با این حال ، معاملات Futures  مزایای استراتژیکی را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد سود را به حداکثر برسانید. اگر از دانش و تکنیک های مدیریت ریسک مناسب برای جلوگیری از ضررهای بزرگ برخوردار باشید، این معاملات می تواند سودآور باشد. بنابراین ، شما باید استراتژی داشته باشید و قبل از معاملات و تهیه کیف پول  Futures Cash دقت لازم را انجام دهید و مزایا و خطرات آنها را درک کنید.

پیشنهاد مطالعهنحوه استخراج ارز دیجیتال با موبایل

نگه داشتن کیف پول Futures Cash 

حساب Crypto  شما دارای کیف پول های مختلفی است که شامل کیف پول های نگهدارنده برای حساب های نقدی یا کیف پول Futures Cash است. در صورت واریز وجه، کیف پول در اختیار شما قرار می گیرد. می توانید برای معاملات بیت کوین، اتر، لایت کوین و Ripple XRP از آن استفاده کنید.
اگر می خواهید یک ابزار را معامله کنید، ابتدا باید یک انتقال داخلی از یک کیف پول نگهدارنده به یک کیف پول Futures متعلق به آن ابزار انجام دهید. شما صاحب یک کیف پول مناسب برای معاملات در چهار دسته مختلف هستید که بشرح ذیل آورده شده است.

بیت کوین : دلار Futures (ارز حساب: BTC)

قراردادهای Futures اتر : دلار (ارز حساب: ETH)

Litecoin-Dollar (ارز حساب: LTC)

معاملات آتی ریپل : دلار (ارز حساب: XRP)

کیف پول Futures Cash

دلیل تفکیک حساب ها چیست؟

هرگونه بیت کوین یا Ripple XRP که در حساب های نقدی شما قرار دارد، حاشیه محسوب نمی شود، به این معنی که اگر معامله ای علیه شما انجام شود، نمی توانید آنها را از دست بدهید. سپرده های واریز شده به یکی از کیف پول Futures Cash شما به عنوان حاشیه محسوب می شود و اگر معامله ای علیه شما انجام شود ممکن است از بین برود. این کیف پول برای هر ابزار جداگانه هستند تا اطمینان حاصل شود که هیچ اثر سرریز بین موقعیت ها در ابزارهای مختلف وجود ندارد.

کیف پول های Futures Cash کاملاً مستقل هستند. اگر در یک حساب با یک کیف پول استفاده کنید، این امر بر دیگر کیف های آن تأثیری ندارد. شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که چقدر سکه می خواهید به هر کیف پول اختصاص دهید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال

آیا می توان از ارزهای مختلف استفاده کرد؟

در حال حاضر شما فقط می توانید وثیقه در دارایی مشخص شده برای کیف پول Futures Cash قرار دهید. این بدان معناست که شما نمی توانید از XRP ، ETH یا LTC در قراردادهای BTCUSD استفاده کنید. این امر به منظور جلوگیری از نیاز به اتکا به نقدینگی بین دارایی ها برای ارزش گذاری مناسب وثیقه خالص است. تنها با استفاده از ارز پایه یا نقل قول به عنوان وثیقه ، ریسک به صورت اتمی اندازه گیری می شود و می توان اطمینان حاصل کرد که هیچ نشتی از سیستم وجود ندارد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد