نتایج جستجو
تفاوت میان تافل و جی آر آی در اپلای
مقالات
توسط : تیم محتوا

بنابراین قبل از رفتن به بهترین موسسه برای آمادگی GRE یا تافل، تفاوت این دو آزمون با یکدیگر و هدف آنها برای داشتن یک ایده روشن از آنچه برای شما مهم است را درک کنید. در اینجا به تفاوت میان TOFFL و GRE آورده شده است.

اپلای به عمان با آزمون پرومتریک
مقالات
توسط : تیم محتوا

آزمون پرومتریک عمان ، تعیین استانداردهای بالا برای تحصیلات تکمیلی پزشکان و متخصصان مراقبت های بهداشتی است که به طور مداوم کیفیت مراقبت های بهداشتی در عمان را بهبود می بخشد. هیئت تخصصی پزشکی عمان (OMSB) در 2 آوریل 2006 تأسیس شد

انگیزه نامه یا SOP برای اپلای چیست و چگونه نوشته می شود
مقالات
توسط : تیم محتوا

در این مقاله به انگیزه نامه یا SOP برای اپلای چیست و چگونه نوشته می شود، می پردازیم. در صورتی که تصمیم دارید در کشور دیگری به تحصیل خود ادامه دهید می بایست ابتدا مدارک خود را آماده کنید. SOP یکی از این مدارک است که اهمیت زیادی دارد. این مهم است که بدانید انگیزه نامه یا SOP برای اپلای چیست و چگونه باید آن را نوشت.

اپلای چیست و چگونه با استاد در دانشگاه مقصد ارتباط برقرار کنید
مقالات
توسط : تیم محتوا

زمانی که تصمیم می گیرید که جهت ادامه تحصیل به یکی از کشورهای دیگر رفته و به عنوان دانشجوی بین المللی در کشوری دیگر مشغول به تحصیل شوید، می بایست مراحل قانونی و رسمی را پشت سر بگذارید که به این پروسه اپلای گفته می شود. 

صفر تا صد اپلای کانادا
مقالات
توسط : تیم خبری

کانادا یکی از کشورهای بسیار محبوب در بین افرادی است که تصمیم به شروع و یا ادامه تحصیل دارند. اما یکی از مهم ترین دغدغه این افراد کسب اطلاعات لازم درباره چگونگی اپلای به کانادا می باشد. هر چند در مقالات بسیار زیادی درباره این موضوع صحبت شده است اما اغلب آن ها جامع نیستند

لیست ددلاین دانشگاه های خارج از کشور که برای دانشجویان ایرانی تمدید شد
اخبار
توسط : تیم خبری

هفته گذشته در پی سهمیه بندی بنزین اینترنت سراسر ایران دچار اختلال گردید و مشکلات متعددی برای کسب و کارها و اقشار مختلف از جمله دانشجویانی که قصد اپلای برای دانشگاه های خارج از کشور داشتن به وجود آورد. برخی از دانشگاه های خارجی اقدام به تمدید ددلاین های خود برای دانشجویان ایرانی نموده اند.