نتایج جستجو
محدودیت های حساب وب مانی
مقالات
توسط : تیم محتوا

چندین کیف پول را به طور همزمان برای همه انواع رایج ارز ایجاد کنید. این نرم افزار برای انجام معاملات مالی پیکربندی شده است و تعدادی محدودیت در آن وجود دارد. محدودیت های وب مانی برای برداشت یا انتقال پول تعیین شده است

روش پرداخت آنلاین وب مانی
مقالات
توسط : تیم محتوا

مشتریان می توانند کیف پول WebMoney خود را از طریق کارت یا حساب بانکی یا پول نقد تامین کنند. وب مانی که در سال 1998 در روسیه تأسیس شد، به یکی از روش های پرداخت جایگزین پیشرو در بسیاری از کشورها تبدیل شده است.

خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی
مقالات
توسط : تیم محتوا

یکی از آنهاست، زیرا در بسیاری از پلتفرم های صنعت وجود دارد. راهنمای خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در این خصوص، بهتر تصمیم گیری کنید

نحوه شارژ وب مانی
مقالات
توسط : تیم محتوا

این تراکنش ها بسیار امن، برگشت ناپذیر و غیرقابل شناسایی هستند. مهمترین ویژگی این سیستم پول الکترونیک امنیت بالای آن است. می توانید برای شارژ وب مانی ، با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.

تفاوت وب مانی و پی پال
مقالات
توسط : تیم محتوا

در بررسی تفاوت وب مانی و پی پال، می توان گفت که PayPal  یکی از شرکت های تابعه eBay است و WebMoney متعلق به WM Transfer Ltd می باشد.  اگر تصمیم دارید از PayPal استفاده کنید، باید شماره اعتبار خود را به پی پال بدهید. این درحالی است که وب مانی به کارت اعتباری و حساب بانکی احتیاج ندارد.

چگونگی انتقال ارز به ایران
آموزش
توسط : تیم محتوا حواله ارزی

انتقال ارز به ایران در کشور های مختلف یکی از چالش های بزرگ برای مسافران، دانشجویان و حتی کاربران اینترنت می باشد. در این مطلب به ارائه راه کار های مناسب برای انتقال ارز به ایران اشاره کرده ایم.

سیستم انتقال وب مانی چه خدماتی را ارائه می دهد؟
مقالات
توسط : تیم محتوا ارزی

سیستم انتقال وب مانی، یک سیستم نقل و انتقال بین المللی پول است که توانسته بستری را به وجود آورد که اعضا آن می توانند فعالیت های تجاری آنلاین داشته باشند و از طریق آن قادر خواهند بود وضعیت بودجه خود را پیگیری کرده، سرمایه جذب کنند و معاملات امن را به انجام برسانند.