نتایج جستجو
شرکت در آزمون ACCA و پرداخت هزینه آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

فرصت های ACCA به طور گسترده ای رشد کرده است و امکان حضور بین المللی دارندگان این مدرک فراهم شده است. می توانید با پرداخت آزمون ACCA با کمک کارشناسان 20پیمنت، در این آزمون شرکت کرده و شانس خود را برای دریافت این مدرک امتحان کنید.

اخذ تاییدیه ICF و پرداخت هزینه آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

گواهینامه کوچینگ ICF به عنوان استاندارد مربی گری اجرایی در زمینه کوچینگ شناخته می شود. آیا گواهینامه مربیگری اجرایی تایید شده توسط ICF وجود دارد که به عنوان یک روش کوچینگ استفاده می کند؟

پرداخت هزینه آزمون OET
مقالات
توسط : تیم محتوا

باید این آزمون مهارت انگلیسی را بگذرانند تا ثابت کنند با توانایی های زبانی کافی قادر به خدمت در این بخش خواهند بود. برای پرداخت هزینه آزمون OET می توانید از خدمات پرداخت ارزی 20پیمنت بهره مند شوید.

آزمون یوس (YOS) و پرداخت هزینه آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

ترکیه یکی از کشورهایی است که بسیاری از دانشجویان مشتاق تحصیل در آن هستند زیرا دارای دانشگاه های معتبر متعددی در داخل و خارج از کشور است. آزمون یوس(YOS) یکی از مهم ترین و محبوب ترین آزمون های پذیرشی است

پرداخت هزینه بیمه سفارت انگلیس
مقالات
توسط : تیم محتوا

یکی از هزینه‌هایی که هنگام ثبت درخواست ویزای انگلیس باید بپردازید، هزینه‌ بیمه سفارت (IHS) است. برای پرداخت این هزینه می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

چاپ مقالات در مجلات خارجی و پرداخت هزینه آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

چاپ مقالات در مجلات خارجی نیاز به دریافت برخی اطلاعات اولیه است که می بایست پیش از هر اقدامی در خصوص آن تحقیق نمایید. ضمن آنکه می توانید برای پرداخت هزینه آن نیز از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

پرداخت هزینه آزمون علمی PTE پی تی ای
مقالات
توسط : تیم محتوا

آن دسته از دانشجویان و متقاضیانی که مایل به تحصیل در خارج از کشور یا مهاجرت به یک کشور اصلی انگلیسی زبان هستند، ملزم به شرکت در آزمون PTE برای اثبات صلاحیت زبان انگلیسی خود هستند

نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE پی تی ای
مقالات
توسط : تیم محتوا

داوطلبان پس از انتخاب مرکز آزمون PTE و بررسی سایر جزئیات، هزینه آزمون PTE را پرداخت می کنند. این مرحله ای است که در آن داوطلب می تواند تاریخ یا مرکز آزمون PTE خود را بدون صرف هزینه اضافی تغییر دهد

ثبت نام در آزمون SAT و پرداخت هزینه آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

SAT یک آزمون ورودی است که توسط اکثر کالج ها برای تصمیم گیری در مورد صلاحیت پذیرش استفاده می شود. آزمون SAT به صورت چند گزینه ای و به صورت کاغذی است که توسط هیئت مدیره کالج ایجاد و اجرا می شود

نحوه دریافت ویزای آمریکا و پرداخت هزینه سفارت آمریکا
مقالات
توسط : تیم محتوا

برای کسانی که می خواهند از طریق ویزای غیر مهاجرتی از قبیل، ویزای دانشجویی و ویزای توریستی اقدام نمایند، لازم است که هزینه تعیین وقت سفارت آمریکا را پرداخت کرده و سپس می تواند برای دریافت ویزای آمریکا، وقت سفارت را برای زمانی که در نظر دارند، اخذ کنند.