برترین سایت های خرید آنلاین در دنیا

برترین سایت های خرید آنلاین در دنیا

توسط : تیم محتوا
1,938

خرید آنلاین از سایت های فروشگاهی راحت است. زیرا می توانید آن را در هر مکان و در هر زمان انجام دهید. اقدامات امنیتی پیشرفته که توسط شرکت‌های پیشرو،  برای ایمن‌تر کردن تراکنش‌های آنلاین انجام شده است، عاملی محرک برای خرید آنلاین بیشتر کاربران است. در اینجا برترین سایت های خرید آنلاین را معرفی می کنیم که می توانید به سادگی از آن ها، انواع کالاها را خریداری کنید. 

در صورتی که برای خرید ارزی از این سایت های خرده فروشی مساله دارید، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید و سپس، با کم کارشناسان 20پیمنت، سفارش خود را در ایران تحویل بگیرید. البته باید در نظر داشته باشید که با در دسترس بودن گزینه‌های بسیار در فروشگاه های خرید آنلاین، خرید اینترنتی می‌تواند خطرآفرین باشد، به‌خصوص زمانی که مجبور هستید از چندین وب‌سایت خرید ناشناخته و فروشگاه‌های آنلاین دیدن کنید تا دقیقاً به آنچه می‌خواهید برسید.

اما راهی برای شناخت محبوب ترین و برترین سایت های خرید اینترنتی وجود دارد. این مقاله فهرستی مناسب از بهترین وب سایت های خرید آنلاین در جهان امروز است. آنها ممکن است لزوماً ارزان‌ترین سایت ‌های خرید آنلاین نباشند، اما گزینه ای محبوب برای افراد هنگام خرید آنلاین هستند. این سایت ها، می توانند خرید آنلاین برای مردان و زنان و کودکان را به خوبی پوشش دهد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Skillshare

مهم نیست که هنگام خرید آنلاین به دنبال چه چیزی هستید. لوازم الکترونیکی، اقلام مد، محصولات زیبایی یا هر چیز دیگری، در لیست این فروشگاه های برتر، عرضه می شود که به راحتی می توانید برای خرید اینترنتی آن اقدام کنید.

برترین سایت های خرید آنلاین در دنیا

بهترین وب سایت ها برای خرید آنلاین 

Amazon.com

در طول سال ها، آمازون در خرید آنلاین، به ویژه برای کالاهای عمومی، پیشرو بوده است. آمازون با میانگین ترافیک ماهانه 1.87 میلیارد کاربر، غول بزرگی در میان سایت ‌های خرید آنلاین است. این سایت فروشگاهی آنلاین، میلیون ها کالا را از انبارهای خود و فروشندگان در سرتاسر جهان به فروش می رساند.

eBay.com

eBay بزرگترین سایت حراج آنلاین با میانگین ترافیک ماهانه 817.6 میلیون است. اکثر فروشندگان از eBay برای ایجاد درآمد اضافی با فروش اقلام در دسته های مختلف استفاده می کنند. گاهی اوقات، فروشندگان با استفاده از ابزارهایی مانند آدوریک برای جلب توجه کاربران و ایجاد سرنخ، تبلیغات پاپ آپ ایجاد می کنند.

می توانید نتایج جستجوی خود را بر اساس قیمت، نام تجاری، رنگ، ویژگی ها، اندازه، رتبه بندی مشتریان و نظرات فیلتر کنید. اگر در جستجوی ارزان ترین سایت های خرید آنلاین هستید، eBay اولین سایت خرید آنلاینی است که باید بررسی کنید.

Etsy.com

Etsy بازار آنلاین محصولات صنعتگران با استعداد، در سراسر جهان است. میانگین ترافیک ماهانه 120.4 میلیون کاربر برای خرید و فروش صنایع دستی و کالاهای هنری دارد. خرید آنلاین در Etsy اساساً برای محصولات خانگی نوآورانه و خلاقانه از یافته های قدیمی، دکوراسیون خانه، لباس، جواهرات شخصی و کفش است. معاملات خوب زیادی در Etsy وجود دارد که آن را به یک بازار ایده‌آل برای خریداران و فروشندگان تبدیل می‌کند تا بتوانند پول بیشتری را پس‌انداز کنند.

InspireUplift.com

از سال 2017، Inspire Uplift محصولات باکیفیت را با هزینه مناسب به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد. این سایت تنها با یک صفحه رسانه اجتماعی شروع شد که اکنون بیش از 6 میلیون دنبال کننده دارد، با میلیون ها مشتری سر و کار دارد و به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد تا محصولات خود را به راحتی بفروشند.

InspireUplift.com از سایت ‌های خرید آنلاین است که دارای محصولات متنوعی است که مناطقی از آشپزخانه تا دستشویی، فضای باز تا سرپوشیده را پوشش می دهد و همچنین دارای وسایل هیجان انگیز برای کودکان، سالمندان و جوانان است.

پیشنهاد مطالعهارزیابی اعتبار WES چیست؟

Overstock.com

زنانی که به صورت آنلاین خرید می کنند، Overstock را بسیار جالب می دانند زیرا آنها بیشتر بر روی کالاهای خانگی و محصولات زنانه تمرکز دارند. همانطور که در صفحه اصلی آنها دیده می شود، اینها فروشندگانی با قیمت های مناسب و تنوع کالا هستند. شما می توانید محصولات را بر اساس برند، قیمت و هزینه ارسال مرتب کنید. به دنبال وب سایت های خرید ارزان برای زنان هستید، Overstock را بررسی کنید.

Wish.com

Wish یک برنامه برای یافتن معاملات عالی برای خرید است. با میانگین ترافیک 38.7 میلیون نفری که هر ماه معامله پیدا می کنند، برنامه Wish قطعا این کار را انجام می دهد و از سایت ‌های خرید آنلاین است.

Alibaba.com

اگر به دنبال بزرگترین بازار آنلاین برای تهیه محصولات از تولید کنندگان چینی هستید، از علی بابا دیدن کنید. Alibaba.com صادرکنندگان چینی را با شرکت هایی از هر نقطه از جهان مرتبط می کند. علی بابا همچنین بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک و آنلاین در چین است. آنها همچنین پنجمین شرکت بزرگ اینترنتی جهان از نظر درآمد هستند.

برترین سایت های خرید آنلاین در دنیا

Aliexpress.com

در Aliexpress، از سایت ‌های خرید آنلاین است و معاملات متفاوتی از تبلیغات در مورد لباس، لوازم الکترونیکی، اقلام ورزشی و موارد دیگر دریافت خواهید کرد. اگرچه در چین مستقر است، دسترسی این سرویس خرده فروشی آنلاین جهانی است. ضمن آنکه میانگین ترافیک ماهانه Aliexpress  43.3 میلیونی از مشاغل کوچک از چین، سنگاپور و هر کشور دیگری است که محصولات را به خریداران بین المللی به صورت آنلاین می فروشند.

بسیاری از کسب و کارها محصولات را از این پلتفرم تهیه می کنند و به مشتریان نهایی ارسال می کنند. این منبع بزرگی برای ارسال کالا است که سازندگان برتر وب سایت تجارت الکترونیک مانند Shopify برنامه هایی را ارائه می دهند که به شما کمک می کند به راحتی محصولات را پیدا کرده و به فروشگاه خود اضافه کنید.

Walmart.com

Walmart.com توسعه فروشگاه خرده فروشی آمریکایی Walmart، زنجیره ای از هایپرمارکت ها، بخش های تخفیف، و فروشگاه های مواد غذایی مستقر در ایالات متحده است. والمارت بزرگترین فروشگاه خرده فروشی در ایالات متحده است. آنها دارای مجموعه ای عالی از محصولات با کیفیت بالا و قیمت پایین هستند. Walmart.com هر ماه بهترین تجربه خرید آنلاین را برای بیش از 339 میلیون کاربر فراهم می کند و از سایت ‌های خرید آنلاین برتر به شمار می آید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Boomy

Sears.com

سیرز یک فروشگاه زنجیره‌ای آمریکایی و یک خرده‌فروش یکپارچه است. بیش از 26.1 میلیون نفر که هر ماه از Sears.com بازدید می کنند به محصولات کامل و تخصصی که در تمام فروشگاه های آنها در ایالات متحده پخش شده است دسترسی دارند.

Kohls.com

Kohls یک فروشگاه بزرگ آمریکایی با حضور آنلاین است. محصولاتی مانند جواهرات، پوشاک، ملافه، محصولات زیبایی، کفش، مبلمان، لوازم منزل و لوازم الکترونیکی به صورت آنلاین و در فروشگاه های فیزیکی آنها در دسترس هستند. میانگین ترافیک ماهانه Kohls.com  40.4 میلیون کاربر است.

Costco.com

Costco Wholesale یکی از سایت های برتر خرده فروشی است که محصولاتی با کیفیت را با قیمتی عالی عرضه می کند. Costco در ایالات متحده شروع به کار کرد، اما در هشت کشور فعالیت و انبار دارد و میانگین ترافیک 42.1 میلیون نفر در هر ماه از وب سایت آنها بازدید می کند.

برترین سایت های خرید آنلاین در دنیا

Target.com

Target دومین خرده‌فروش بزرگ در ایالات متحده است. Target.com دارای میانگین ترافیک 117.4 میلیون نفری است که برای کالاهای با کیفیت بالا و مد روز با قیمت های رقابتی خرید می کنند. اگر به دنبال سایت ‌های خرید آنلاین با تخفیف هستید، کانال‌های دیجیتال Target را بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعهبرترین سایت های کلیکی برای کسب درآمد ارزی

Adidas.com

این یک فروشگاه آنلاین ورزشی، محبوب است و دفتر مرکزی آن در هرتزوگناوراخ آلمان است. آدیداس بزرگترین تولید کننده پوشاک ورزشی در اروپا و دومین تولید کننده بزرگ در جهان است. فروشگاه‌های آدیداس در بریتانیا، ایالات متحده و سایر کشورها، اجناس اصلی آدیداس مانند کفش‌های زنانه، کفش‌های مردانه و سایر لوازم ورزشی را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. شما می توانید برای خرید این محصولات و دریافت تخفیف های هیجان انگیز، از20پیمنت یاری بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد