نتایج جستجو
اخذ تاییدیه ICF و پرداخت هزینه آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

گواهینامه کوچینگ ICF به عنوان استاندارد مربی گری اجرایی در زمینه کوچینگ شناخته می شود. آیا گواهینامه مربیگری اجرایی تایید شده توسط ICF وجود دارد که به عنوان یک روش کوچینگ استفاده می کند؟

نحوه خرید از سایت علی بابا چین
مقالات
توسط : تیم محتوا

اما نمی دانید چگونه از alibaba خرید کنید، چه رسد به اینکه محصولات و تامین کنندگان مناسب Alibaba را برای افزایش تجارت خود پیدا کنید. در اینجا به مزایا و معایب خرید از سایت علی بابا چین

بلاکچین و تحول در تجارت آینده
مقالات
توسط : تیم محتوا

فضای قابل توجهی برای نشان دادن کاربرد بلاک چین است، اما این تنها یک حوزه از زندگی است که این فناوری ممکن است برای همیشه تغییر دهد. در اینجا، ما برخی از محتمل ‌ترین برنامه ‌های غیرکریپتوکارنسی را برای نقش بلاک چین در تجارت آینده بررسی خواهیم کرد.

سایت های خرده فروشی چینی پوشاک
مقالات
توسط : تیم محتوا

مصرف‌کنندگان عادی می ‌توانند لباس بخرند وجود دارد. در اینجا برخی از سایت های خرده فروشی چینی پوشاک را آورده ایم. می توانید برای خرید از این سایت های چینی، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

بهترین دانشگاه های چین
مقالات
توسط : تیم محتوا

همراه با سرمایه گذاری عظیم ملی، شهرت آموزشی چین را در سال های اخیر افزایش داده است. در اینجا به بررسی بهترین دانشگاه های چین پرداخته و جایگاه آن ها را در رنکینگ جهانی آورده ایم.

تحصیل در چین
مقالات
توسط : تیم محتوا

برنامه ریزی برای تحصیل در چین آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. این کشور آسیایی به دلیل امکانات آموزشی عالی، مدارک علمی و فناوری مشهور و بیش از 30 مؤسسه آموزش عالی رتبه برتر

خرید کالاهای فیزیکی از چین
مقالات
توسط : تیم محتوا

این یک راهنمای موثر در خرید کالاهای فیزیکی از چین است و مناسب کارآفرینانی است که تصمیم دارند یک محصول جدید را توسعه دهند یا یک تجارت جدید راه اندازی کنند

تاریخ بازگشایی فروشگاه های اپل در چین همچنان مشخص نیست!
اخبار
توسط : تیم خبری

فروشگاه های اپل در چین پس از تعطیلات همچنان تعطیل هستند و این تعطیلی به دلیل گسترش بیماری کرونا ادامه داشته است؛ متاسفانه همچنان تاریخ دقیقی برای بازگشایی این فروشگاه مشخص نیست.